Pirin käyttäjät. Millainen vaikutus aineella on, miten sitä käytetään. Pillereitä vaiko suonensisäistä.
PIRI
7
1685
Vastaukset
- Entinen kissanpentu
Piri laihduttaa.
Tuhoaa hampaat ja muutenkin on myrkky sinänsä.
Piri virkistää, aiheuttaa vainoharhaisuutta ja unettomuutta.
Piriä käytetään aluksi suun kautta, jonka jälkeen pirihuoraksi alettuaan alkaa käyttäjä piikittämään, koska siten aineen teho on kovempi. Eli rahat riittää paremmin.
Eli jos päätät vaarantaa elimistösi ja haluat Andyn entiset hampaat, varaudu siihen että ennenpitkää piikität kuin muutkin narkkarit.
Mielestäni laihuuden tavoittelu ei ole riittävä syy lähteä mukaan huumehelvettiin.- lianakaarina
En todellakaan itse ole aikeissa kokeilla piriä mutta halusin tietää koska epäilen erään henkilön käyttävän sitä. Tämä henkilö on melko tukeva ja unelias sekä hiukan agressiivinen joten ei taida olla sittenkään pirin käyttäjä, vaikka on itse sanonut käyttävänsä juuri piriä. taitavat olla muut aineet pelissä, eihän narkkarin sanaan voi koskaan luottaa. Kiitos tiedoista.
- tuija sua huijaa
lianakaarina kirjoitti:
En todellakaan itse ole aikeissa kokeilla piriä mutta halusin tietää koska epäilen erään henkilön käyttävän sitä. Tämä henkilö on melko tukeva ja unelias sekä hiukan agressiivinen joten ei taida olla sittenkään pirin käyttäjä, vaikka on itse sanonut käyttävänsä juuri piriä. taitavat olla muut aineet pelissä, eihän narkkarin sanaan voi koskaan luottaa. Kiitos tiedoista.
Ei piri päivässä laihduta.
Piriä käyttänyt valvoo pari vuorokautta putkeen.
Pupillit on tavallista suuremmat.
Heroiininkäyttäjällä pupillit on tosi pienet, ei reagoi valoon.On unelias ja vetelä.
Heroiini hidastaa sydämenlyöntitiheyttä.
Piri ja kokaiini nopeuttaa.
Lääkkeet tekee uneliaaksi, Normisonit ja muut.
Ainoastaan hasiksen käyttäjä (silmät verestää) lihoo aineita käyttäessään.
Jos ärtyisä, voi se olla pelkkää krapulaakin.Tai sekakäyttäjä.
Syömättömyys tekee myös ärtyisäksi, kokonaisuus ratkaisee.
Hormonien käyttäjä on ärtyisä silloin, kun on kuuri päällä. - Suomalaisuus kunniaan
tuija sua huijaa kirjoitti:
Heroiininkäyttäjällä pupillit on tosi pienet, ei reagoi valoon.On unelias ja vetelä.
Hormonien käyttäjä on ärtyisä silloin, kun on kuuri päällä.ihka aito kotimainen miestyyppi. Örisee, on lihava ja nukkuu aina kun on kotona. Jospa se sanoikin ottaneensa pirtua. Sekös pakkaakin unettamaan.
Jos taas ei viina haise, niin silloin on kyse helposti huumeista, useimmat narkkarit ovat raivoraittiita mitä viinaan tulee. Laiha lohtu. Ainoa ilo narkkareista on vahingonilo. Jos haluaa tuntea itsensä muita paremmaksi, kannattaa tutustua johonkin piripäähän tai konikuutsaan, silloin omat murheet rupeavat tuntumaan niin kovin pieniltä.
Huumehörhöt kun ovat heittäneet elämässä viihteelle, pystymättä siitä itse enää nauttimaan. - nina
tuija sua huijaa kirjoitti:
Hormonien käyttäjä on ärtyisä silloin, kun on kuuri päällä.Kannabiksen polttelija lihoo jo siitä, kun sille tulee saundeissa himo syödä! Voi mennä kolmekin sipsipussia eikä tunnu missään ja siihen vielä karkit ja muut herkut päälle, niin kai siinä lihoo väkisinkin. Eli se lihoaminen ei johdu itsestään aineesta, vaan sen vaikutuksista ihmisen ruoanhaluun...! Voi olla että tää sun kaveris on vetäny vaan kannabista ja sanonu jotain muuta..mutta minähän en tiedä asiastakaikkea ja tämä on vaan oletus!
- pompodom..
Ainoastaan piristävä..et ns.humallu siitä..Olet ns.ihan skarppina mutta sua vaan ei uneta..Nenän kautta olen nähnyt sitä vedettävän..
Älä ota sitä paskaa!Tuhoaa sun elämän,mutta ei välttämättä...Kaverini se ainakin pisti ihan paskaksi..- Terminator Speed
Piri tuhoaa JOKAISEN käyttäjänsä ennen pitkää.
Onnellisia olkoon ne jotka pystyvät siitä irrottautumaan ennen tuhoutumista tai vahvempiin siirtymistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333194Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441599Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719