Moro onko täällä muita ei ADHD diagnoosia saaneita ihmisiä joilla on ollut selviä oireita lapsena ja vähän kasvettuaan ruennut muuttamaan persoonaa rauhallisempaan suuntaan ja tähdännyt siihen lähes aina. Tästä seurannut masennusta, ahdistusta... ja tottakai hämminkiä välillä tuttujen keskuudessa kun se minä välillä pilkiistääkin sieltä hiljaisen ja epävarman takaa..;) Muttakun tuntuu että on jo niin syvällä siellä jossakin, eikä välillä tiedä enää millanen mä oikeesti oon..
(Huom! lisäsys. olin se toinen persoona aina kotonaki " jostakin" asti ja vielä tähänki asti... liekkö tuon jälkinmmäisen ihmetyksen takia johon liitty kyllä muutakin.. on suurin paino siihen miksi oon syvällä jossakin..
Tämäkin teksti on jollain tapaa minun persoonien sekoitus ja todella tympii se kun ei suju kun pitäisi! xD lisäksi kärsin todella huonosta itsetunnosta. Paljon aukkoja jäi tähänki lyhkäseen avautumiseen mut sentään parempi ku ei mitiä :D
ADHD toinen persoona
outotyyppi
0
160
Luetuimmat keskustelut
- 1622701
- 561149
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160947Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....56863- 4799
- 83787
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.173760Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e176707Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.191660- 53657
- 59656
- 6654
- 67646
- 55598
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21588Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?123555Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66539Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32538- 34517
- 55508