Moro onko täällä muita ei ADHD diagnoosia saaneita ihmisiä joilla on ollut selviä oireita lapsena ja vähän kasvettuaan ruennut muuttamaan persoonaa rauhallisempaan suuntaan ja tähdännyt siihen lähes aina. Tästä seurannut masennusta, ahdistusta... ja tottakai hämminkiä välillä tuttujen keskuudessa kun se minä välillä pilkiistääkin sieltä hiljaisen ja epävarman takaa..;) Muttakun tuntuu että on jo niin syvällä siellä jossakin, eikä välillä tiedä enää millanen mä oikeesti oon..
(Huom! lisäsys. olin se toinen persoona aina kotonaki " jostakin" asti ja vielä tähänki asti... liekkö tuon jälkinmmäisen ihmetyksen takia johon liitty kyllä muutakin.. on suurin paino siihen miksi oon syvällä jossakin..
Tämäkin teksti on jollain tapaa minun persoonien sekoitus ja todella tympii se kun ei suju kun pitäisi! xD lisäksi kärsin todella huonosta itsetunnosta. Paljon aukkoja jäi tähänki lyhkäseen avautumiseen mut sentään parempi ku ei mitiä :D
ADHD toinen persoona
outotyyppi
0
158
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.642020Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt311593- 991102
- 45850
- 87793
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.23692- 29630
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56548- 31543
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,121519