Miten se kävi tuon Inkeen koulun kans. Tuliko sinne niitä pakolaisia.
Rahtari läpitte ajossa
8
272
Vastaukset
- sonnimoilanen
Onko se koulu kallen tekemä?
- sauvakko22
Pidä vaan rekkas tiellä,eläkä mieti liiaan vaikeita asioita...
- kläpitkö.ajossa
Ajokko rekalla inkeenkoulun läpi, et jääny ruumiita laskemaan? Vai vastako suunnittelet läpi päästellä?
- einiintullu
Ei tullu pakolaisia on liian syrjässä ei se kelvannu kellekkää
- Vaarallista
Onhan teillä kotimajoituksessakin mantuja..afkaani sotilas huh in mukaan 4 äijää haetaan Kuusamosta ja tekevät mökillään töitä
- matumatu-
Joo läpitte ajossa vaan, kyllä sinne tuli. siellä ne on, Hirvimiesten kanssa kyseessä olevasta aiheesta puhuttu. siellä se on ollut jo vuosia. matu matu. perse.
- yhl
NO se olik ku me, niin kato kuusamon puolella on. Ruskea iho vaan ei muuta. Sekä kieli , e muuta. Muuten samanlaisiai. Sie ota oma kumppani pakolais miehestä. Läpiajajsa
- näinpä-se-meni
ei tullut yhtään, taivalkosken keskimääräinen älykkyys ei noussut yhtään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013