Riparilahjat

T.Mirka

Rippilahjat ovat yksi maailman typerimpiä lahjoja mitä vain voi olla. Lahjoilla hoikutellaan lapset rikkikouluun, mikä taas tuhoaa ja vaurioittaa lasten aivotoiminnot.

Älkää nyt vaan, vanhemmat antako tai houkutelko lahjoilla lapsia rippikouluun. Teette siinä vain suuren vahingon. Tuhoatte siinä lapsenne tulevaisuuden.
Lapsia pitää suojella kirkon huuhaa opetuksilta.

21

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti22

Hyvä kirjoitus. Kaikki vanhemmat eivät ajattele nenäänsä pidemmälle.

• omapäätös

Lahjoilla ei houkutella lasta riparille se on oma päätös meneekö sinne vai ei. Minä en ainakaan käynyt riparia lahjojen takia vaan kokemuksen, kavereiden kanssa yhdessä olot, hauskat ryhmätyö jutut ja ofc yöt jolloin me vaa naurettiin ja hyvä jos nukuttiin. Tämä kyseinen ripari viikko oli yksi elämäni parhaista viikoista mitä mulla on koskaan ollut ja aika moni oli samaa mieltä kanssani. Kukaan ei olisi että se viikko loppuu kun kaikilla oli niin mukavaa siellä. Mutta suosittelen käymään riparin siellä ei pelkästään opetella Jumalasta ja Jeesuksesta ja hänen opetuslapsistaan vaan myös paljon muutakin. Sitä paitsi uskoa Jumalaan kohtaan ei ole pakko edes tunnustaa sen voi sanoa en tai tahdon tai olla vain hiljaa. Rippileiri ei tuhoa lasten aivotoimintaa yhtään ainakaan minun kohdallani ja kavereiden kohdallakaan ei ole tuhoutnut aivotoimintaa. Jumalaan saa uskoa jos haluaa se on oma päätös vai uskooko siihen että ihminen on kehittynyt apinasta (minä uskon nimittäin tähän apina juttuun enemmän ihminen on muistaakseni 95-98 % apina) Mutta joo riparia en käynyt lahjojen takia jos joku kävi lahjojen takia riparin niin se ei ole minun ongelmani.

• Terv.Mirka

Kirjoituksesi on pelkkä provo. Et selvästikään ole perehtynyt koko asiaan.

Uskovaisiin en luottaisi koskaan.

• mkmkmåpl

uskovainen on ihminen vain niin kauan, että antaa saatanaa palvelleelle herra jumalalle uskontunnustuksen ja ottaavastaa uskontunnustuksen kaltaisuudesta, mm ihmisyydestään luopumisen.

Apinoiksi itsensä tuntevat menee mielestäsi rippikouluun!

• omapäätös

Ensinnäkään en ole uskonnollinen. Uskoaan Herraa kohtaa ei ole edes pakko tunnustaa eli sitä kun pappi lausuu "tahdotko tunnustaa uskosi Jumalaa kohtaan? " siihen voi vastata tahdon tai en tai olla vain hiljaa. Mutta pari vuotta ennen riparia olin sitä mieltä etten käy sitä onneksi kävin sen olisin katunut sitä päätöstä jos en ois käynyt. Konfirmaatiota ei ole pakko edes käydä voi käydä vain rippileirin. Lahjoilla ei ole tarkoitus laittaa lasta Jumalan eteen ja tunnusta uskoaan häntä kohtaan. Jokainen saa mun puolesta ainakin uskoa mihin vaan toivon kuitenkin ettei kukaan lähde tekemään mitä saatanan rituaalia (spiritismi)eli sitä että kutsutaan pahoja henkiä samaan huoneeseen missä itse on. Se ei ole viisasta olen nimittäin kuullut pari tositarinaa siittä joten tässä yksi tämän kertoi nuorisoohjaaja joka oli kans siellä riparilla Tämä tapahtui hänen kavereilleen: he olivat muutaman kerran kokeilleet saatanan palvontaa ja saatanan kutsua heidän luokseen yhtenä iltana he olivat käyneet potkimassa hautuumaalla hautakiviä pois paikoiltaan ja yhtenä päivänä lyöneet jotain mummoa kasvoihin ja tunkeutuneet jonkun kotiin ja käyneet sotkemassa paikat toisinsanoen paholainen oli jo heidän sisällään. Lopulta he lopettivat saatanan palvonnan kun olivat muutaman kerran sitä kokeilleet. Yhtenä päivänä kun he olivat lopettaneet saatanan palvonnan kaikki lähti kotiin mutta yhdelle niistä tapahtui kummia kun hän pääsi omaan huoneeseen rauhallillisesti hän käveli huoneessaan kunnes kirjahylly alkoi heilua esineet tärisivät. Kirjahylly kaatui lattialle melkein hänen päälleen. Oli jo liian myöhäistä paholainen oli jo vallannut hänen huoneensa. Kaiken onneksi se loppui aikanaan ja tämä tyttö lupasi ettei enään ikinä tee spiritismiä eli hän ei palvo enään ikinä saatanaa. Uskokaa se on hengenvaarallista touhua. Käsittääkseni saatanan palvonta on kieletty joissakin maissa. Uskokaa mielummin johonkin muuhun paitsi saatanaan.

• GEEZ.US

Antaa jokaisen päättää haluaako mennä riparille tahi ei. Nyt täällä 'käsketään' olla menemättä. 🤔hmm., että se siitä pakkosyötöstä!

• Terv.Mirka

""Antaa jokaisen päättää haluaako mennä riparille tahi ei""
        GEEZ.US
        - Minä toivoisin että noudatettaisiin uskonvapauslakia. Eli jokainen saisi valita itse uskonnollisen suuntauksensa. Suomessa tämä ei toimi. Täällä lapset liitetään jo sylivauvana uskonnollisen lahkon (kirkon) jäseneksi ja aivopesu alkaa siitä. Ripari on yksi osa tästä pitkästä aivopesu prosessista.
        Minä taas sain uskonnoista vapaan kasvatuksen ja sain aivan itse valita uskonnollisen suuntaukseni (jokaisella pitäisi olla oikeus tähän). Minulla ei edes tullut mieleen että olisin mennyt ripariin. Kiitos vanhemmilleni että huomioivat oikeuteni ja kunnioittivat täten minua.

• ujhygtrfr
        Terv.Mirka kirjoitti:

""Antaa jokaisen päättää haluaako mennä riparille tahi ei""
        GEEZ.US
        - Minä toivoisin että noudatettaisiin uskonvapauslakia. Eli jokainen saisi valita itse uskonnollisen suuntauksensa. Suomessa tämä ei toimi. Täällä lapset liitetään jo sylivauvana uskonnollisen lahkon (kirkon) jäseneksi ja aivopesu alkaa siitä. Ripari on yksi osa tästä pitkästä aivopesu prosessista.
        Minä taas sain uskonnoista vapaan kasvatuksen ja sain aivan itse valita uskonnollisen suuntaukseni (jokaisella pitäisi olla oikeus tähän). Minulla ei edes tullut mieleen että olisin mennyt ripariin. Kiitos vanhemmilleni että huomioivat oikeuteni ja kunnioittivat täten minua.

Hyvä ajatus!
        Kielletään Lailla kaikki lapsikasteet! Ne ovat uskonvapautta koskevan Lain vastaisia rikoksia.

• Terv.Mirka

Uskonnoille 18v ikäraja. Tähän kuuluu kasteet ja kaikki muutkin uskontoihin liittyvät rituaalit. Myös lahkojen jäsenyys jne. Mitä väärää tässä on?

Lapsia pitää suojella hyväksikäytöltä. Miksi uskovaisten on niin vaikea hyväksyä tämä?

• gtgethg3h43

"omapäätös " kirjoitti:
      "Rippileiri ei tuhoa lasten aivotoimintaa yhtään ainakaan minun kohdallani ja kavereiden kohdallakaan ei ole tuhoutnut aivotoimintaa. Jumalaan saa uskoa jos haluaa se on oma päätös vai uskooko siihen että ihminen on kehittynyt apinasta (minä uskon nimittäin tähän apina juttuun enemmän ihminen on muistaakseni 95-98 % apina)"

JOS ETTE TÄTÄ, JEESUKSEN ITSE ANTAMAA OPPIA YMMÄRRÄ, NIIN ÄLKÄÄ OPETTAKO MUUTAKAAN JEESUKSEN NIMEEN!!!

Jeesuksen antaman opetus omilleen...
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
      24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
      24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

Kysymys; Ketä palvelet, ja tekstilläsi edustat, Jeesus kielsi uskomasta.
      Miksi et kerro selvästi, että "saatanaa saa uskoa jumalana" niin kuin kierosti ilmaiset itsees sitä suoraan ja rehellisesti ilmaisten?

• emilianina

Jeesus on tie, totuus ja elämä. Jokaisen on hyvä kuulla edes perusteet uskosta taivaan isään, joka tuo turvan ja perustan jo tähän maalliseenkin elämään. Ikuisuudenkin ajattelisi kiinnostavan... Lahjat ja juhlat on kiva kylkiäinen. 😊

• Aikuinen.Mirka

Olet hyvä esimerkki uskontojen haitoista. Uskonnot ovat saastuttaneet aivosi totaalisesti. Koko kirjoituksesi on bullshittiä. Jeesus, taivaan isä jne, ovat pelkkää satua ja höpötystä. Hyvin aivopestynä uskiksena et tietenkää tätä edes tajua.

Uskonnot pitäisi kriminalisoida välittömästi.

• okmjuyhgt

emilianina:lle

Kerros meille kaikille ketä todellisuudessa palvelet?

kirjoitit:
        "uskosta taivaan isään"

mutta
        et edes tunne Jeesuksen oppia uskomisesta, MISTÄHÄN SE JOHTUU?
        Ettei vaan saatana ole aivopestyn korvien välissä!!!

24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
        24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

Niin, että "emilianina"se uskoo aivopestynä saatanaa jumalakseen ja päästelee aivopierujaan saatanallisuuden "turvastaan"

• Jalaa

Taas samaa paskaa rivitolkulla. Ai, että vituttaa. Leikitään, nyt kuitenkin että asia on oikeasti iso ongelma. Ongelmaa kannattaisi lähteä ratkomaan tekemällä valitus oikeusasiamiehelle tai tasa-arvo valtuutetulle. Tietenkin erittäin hyvin perustein, joku muutaman rivin sepustus päätyisi suoraan roskikseen. Asiasta huutaminen Suomi24:ssa tai MV-lehdessä tai netissä yleensä, ei hyödytä. Tehkää jotain konkreettista asioiden suhteen.

Tai toinen vaihtoehto on tehdä kansalaisaloite, ja saada siihen 50 000 allekirjoitusta, niin silloin eduskunnan olisi pakko ottaa asia käsittelyyn. Tällaisesta aloitteesta lähti liikkeelle tasa-arvoinen avioliitto aloite, joka päätyi eduskuntaan, se hyväksyttiin ja lopulta presidentti vahvisti tästä lain. Tämä tulee voimaan 2017 maaliskuussa. Kansalaisaloitteen täytyy kuitenkin olla Suomen lakien mukainen. Lukekaa te sitä lakikirjaa, olette nähtävästi asiasta kiinnostuneempia, kuin minä. 18 vuotta täytettyään voi vapaasti erota, ja aiemminkin vanhempien suostumuksella. Eli mikä tässä on ongelma? Okei, osa teistä ei ole koskaan kuulunut kirkkoon, eikä uskonut mihinkään that´s fine. Itse olen eronnut kirkosta useampi vuosi sitten. Näkyykö se missään? No veroilmoituksessa/veroehdotuksessa on rasti kohdalla, että "Ei kirkollisverovelvollinen" tjsp. Mun kotikunnassa maksaisin kirkollisveroa vuodessa hieman alle 320€. Tämä siis noin 2500€:n tuloilla/kk. No mitä tuolla rahalla saisi? Esim. jos tarvitseisin, niin saisin uudet rullaluistimet, ja raha olisi kulutettu. Tai haluaisin päivittää tietokoneeseen paremman näytönohjaimen pelikäyttöä varten, niin tekisi tiukkaa, että tuo 320€ edes riittäsi.

Sitä ei tarvitse kuuluttaa joka viestissä, että en kuulu kirkkoon/usko mihinkään se on pelkkää spämmäämistä, eikä kuulu siistiin nettikeskusteluun. Kuten ei myöskään kuulu copy-paste jutut, eli vinkkinä sulle senkin kusipää, joka ei osaa edes käyttää järkeviä nicknameja. Suurinosa uskovaisista antaa muiden olla aivan rauhassa, eikä tule tunkemaan omia aatteitaan muille. Hyvin pieni joukko sensijaan, on sitäkin äänekkäämpää, ja saa aikaiseksi mielikuvan, että kaikki ovat samanlaisia kusipäitä. Jos täytyy sanoa joku osa uskovaisista, mitkä ärsyttävät itseänikin, niin ovat jehovat. Onneksi ovat vain 2 kertaa käyneet oven takana, tosin ovat muutaman kerran pysäyttäneet kadulla. Tosin näistäkään kerroista en jaksa repiä persettäni ja vetää kauheita kilareita.

• mmksmkwmkq

no huh huh!
        Jopas järkevän olemme tänne seuraamme saaneet!

Kuules,
        viitsitkös hiukan auttaa Pirkko-pappia kun se ei itse osaa vastata kysymyksiin!

MIKSI USKOVAINEN EI SAA OLLA JÄRKEVÄ?
        SIKSIKÖ, ETTÄ HUOMAA JUMALOIVANSA SAATANAA?
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

MIKSI USKOVAISEN EI SAA YMMÄRTÄÄ?
        SIKSIKÖ, ETTEI PELKÄISI SAATANAA?
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

MIKSI ON SYNTIÄ OLLA SYNNITÖN ja IHMINEN?
        MIKSI PITÄÄ TULLA RIKOLLISUUDEN PERISYNTISEKSI?
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

MIKSI LAPSET JA NUORET EIVÄT SAA OLLA JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISIA NIILLÄ OMINAISUUKSILLAAN JOTKA SYNTYISSÄÄN SAIVAT?
        MIKSI SAATANAA PITÄÄ PALVELLA JUMALANA?
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

MIKSI KRISTITYN PITÄÄ EROTA JUMALASTA?
        VAATIIKO SAATANA NIIN VAI PAPPIKO SEN VAATII?
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

MIKSI KRISTITYN PITÄÄ OLLA IKUISESTI KRISTITTYJEN RIKOLLISUUDEN PERISYNTINEN VAIKKA ITSE EI OLISI SYNTIÄ TEHNYT?
        IHMINEN YMMÄRTÄÄ PAREMMIN NIIN MIKSI EI SAA OLLA REHELLINEN IHMINEN?
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

Perisyntiähän ei ole muilla kuin rikollisilla syntisillä!
        Aatamin ja Eevan synnin perinnöllisyys loppui, jos sitä edes oli; kun Jumala antoi armon Nooalle ja hänen perheelleen, JA SIUNASI HEIDÄT!
        JUMALA EI RIKOLLISIA SYNTISIÄ/SIUNAA!!!
        Sen tekee saatana palvelijoineen.

Tai onko se paratiisin käärme pakottanut papit valehtelemaan!

• lkjhgfds

Jos on "kusipää" opin oppinut miksi sinulla saatanallisuuden paska tekee patoja aivoissas?
        Olisko niin, että tietoisuus perkeleen perisyntisyydestää alkaa pursuamaan ulos molemmista päistä!

Muuten, on minulla virallinen "nimimerkkin" mutta jos sitä käytän, niin saatanallisuuden sivistyneet rikollisuuden uskovaisten kirjoittelevat minun nimimerkillä.
        Joten
        käytän mitä käytän ja sillä ei ole asioiden sisältöön merkistystä!

• usko.sairastuttaa

Jokainen € kirkolle on liikaa. Kenenkään ei pidä maksaa kirkon kauppaamasta huuhaasta, vaikka se olisi alle 300€/v.
        Kirkon koko toiminta pitäisi lakkauttaa. Rahan ahne lahko joka kylvää hulluutta ympärilleen.

• Jalaa

Älä, älä poju hiilly tai mikä nyt ootkaan, ja kerää kierroksia. Tosta sun jatkuvasta copy-paste saasteesta ei kukaan hyödy mitään. Kyl mä järkevämpi olen, kuin sinä, en ainakaan copy-pastee miljoonaa riviä täyttä paskaa. Sulta en ole nähnyt ainuttakaan tervejärkiseltä vaikuttavaa kommenttia. Aina tuota samaa sontaa.

• mjnnnnbyuu

Sitä mitä sinä kutsut "copy-paste" saasteeksi, on Jeesuksen antamien tietohin perustuvaa tietoa joten KETÄ PALVELEVANA JEESUSKIN HAUKUT?
        Noin kaksituhatta vuotta, rikollinen kristinusko rikollisineen on tappanut, tapattanut, raiaskannut lapsiakin ja sinä sellaiseten suojelijana olet samaan 2000 vuotta vanhaa saatanallisuuden copy-paste rikollisuuden oppeihin tyytyväinen saatanaa jumaloivana uskovaisena vaikka Jeesuksen oppin mukaan uskominen on kielletty niin sinun aivopeiru aivot ei sitäkään ymmärrä!
        Tällaista rikollisuutta pidät ilmeisesti kristillisten järkevyytenä:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
        "Jeesus on tie
        1.7.2011 20:09
        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
        Jumalalta!"

tai joko ovat kouluttaneet sinut ruumishuone uskovaiseksi raiskaamaan tapettujen ruumiita?
        "teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )"

- (vahvistus ylläolevaan... josta puuttui linkki; osoite:)
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10813480
        teuta.
        21.8.2012 14:29
        Satut tietämään että montakertaa olen ollut Ruumishuoneella törppö .
        olen sen kerran ilmoittanut enkä ollut yksin , näkemiin"

Tai ehkä olet jo rikollisuuden koulutuksessas päässyt niin pitkälle, että pääset Jeesusta elukkana pilkaten teurastaan kun/jos Hän saapuu uudelleen, sitä ilmeisesti odottelet koska sinulle ei Jeesukse Lait ja opit näytä kelpaavan, uskot kun Jeesus on kieltänyt uskomasta jne:

tässä sinun ja kaltaistesi uusi herra jumala:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
        "TEU.
        2.4.2012 09:30
        2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
        JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
        HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA ."

Jeesuksen evankeliumi Johanneksen mukaan;
        1:11 "Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan."

Mutta, eihän sinun tarvitse olla huolissasi, Jeesushan on varannut kaltaisillenne lämpöisen kodin, uskossa kaikki toteutuu....:

23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

Rikollisen kristinuskon aivopestynä sinulle kelpaa vain saatanaa palvelevien opit ja Jeesuksen pilkkaamiset. rikollisuudenm oppilaista usein tulee järjettömänåiä kuin opettajansa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9823701/#comment-49138876
        "Mutta alkuperäiseen kommenttiin liittyen vastaan, että Jeesus oli äpärä. Siitäkin huolimatta, että ilmaisu on ruma.
        Antti-pappi "

herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

Jeesuksen evankeliummia Johanneksen mukaan:
        8:43 Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
        8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
        8:45 Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.
        8:47 Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta."

herralta rauhaa IHMISILLE!
        ihmisyydestään lupuneet haistakoon sontaa ja raatojaan ehtoollisellaan:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kannibalismi#Kannibalismi_ihmisill.C3.A4
        """"Kannibalismia on tiedetty harjoitetun ensimmäisen ristiretken aikana. Joidenkin ristiretkeläisten tiedetään syöneen kuolleiden vihollistensa ruumiita Ma'aratin valloituksen jälkeen. Sitä harjoitettiin myös marssilla Jerusalemiin. Kyseessä oli luultavasti nälän ja kuumeisuuden yhdistelmä, mahdollisesti myös halu terrorisoida vihollista. Jotkut kieltäytyivät syömästä kristittyjen toveriensa lihaa, mutta söivät tapettujen muslimien ruumiita.""""

• jjwjqjqjqj

Jalaa; jos et ole teoligiaa opiskeleva niin mene toki sille linjalle niin olet herrallesi hyvä sontaluukku. Siinä ammatissa pitää olla paratiisin käärmeen kieroutta taitava ammati valehtelija aivopesu perkeleen tuella ja sitä sinulla riittää. Osaat jo asettaa asioita herralles sopiaan muotoon
        mutta
        näytäppä taitosi vastaamalla uskontunnussuksen pohjalta asetettuihin kusymyksiin niin saamme rehellisyydestäs selvyyden:

MIKSI USKOVAINEN EI SAA OLLA JÄRKEVÄ?
        SIKSIKÖ, ETTÄ HUOMAA JUMALOIVANSA SAATANAA?
        'Meillä ei ole järkeä'

MIKSI USKOVAISEN EI SAA YMMÄRTÄÄ?
        SIKSIKÖ, ETTEI PELKÄISI SAATANAA JA HELVETTIÄ?
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

MIKSI ON SYNTIÄ OLLA SYNNITÖN ja IHMINEN?
        MIKSI PITÄÄ TULLA RIKOLLISUUDEN PERISYNTISEKSI?
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

MIKSI LAPSET JA NUORET EIVÄT SAA OLLA JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISIA NIILLÄ OMINAISUUKSILLAAN JOTKA SYNTYISSÄÄN SAIVAT?
        MIKSI SAATANAA PITÄÄ PALVELLA JUMALANA?
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

MIKSI KRISTITYN PITÄÄ EROTA JUMALASTA?
        VAATIIKO SAATANA NIIN VAI PAPPIKO SEN VAATII?
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

MIKSI KRISTITYN PITÄÄ OLLA IKUISESTI KRISTITTYJEN RIKOLLISUUDEN PERISYNTINEN VAIKKA ITSE EI OLISI SYNTIÄ TEHNYT?
        IHMINEN YMMÄRTÄÄ PAREMMIN NIIN MIKSI EI SAA OLLA REHELLINEN IHMINEN?
        MIKSI USKOVAISET RAKASTAA SYNTIÄ?
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

Perisyntiähän ei ole muilla kuin rikollisilla syntisillä!
        Aatamin ja Eevan synnin perinnöllisyys loppui, jos sitä edes oli; kun Jumala antoi armon Nooalle ja hänen perheelleen, JA SIUNASI HEIDÄT!
        JUMALA EI RIKOLLISIA SYNTISIÄ/SIUNAA!!!
        Sen tekee saatana palvelijoineen.
        Rikollisuuden lapsikaste rikoksista kirkko ja papit eivät ota lapsikaste rikoksesta vastuuta vaan asettavat sen lasten vanhemmille perkeleen perisynneiksi. Pirullinen ansa järjettömille uskovaisille, ei niin?

Vastaappas kysymyksiin, rehellisesti.. jos sitä sinussa enään on...

• Jalaa

Hullu tai muuten sairas paska olet. Mä en elä vuosituhansia vanhojen aatteiden mukaan, elän vaan tätä hetkeä. En ole koskaan tuntenut, mitään hinkua lähteä opiskelemaan teologiaa. Ei ole mun juttuni. IT-alan tutkintoja löytyy pari kappaletta, ja suht pitkä työkokemus alalta, nämä on toistaiseksi riittäneet. Sä oot aikamoinen venkula, kun tunnut tietävän tarkkaan mun palvomiset. Pakko tuottaa sulle pettymys, olen hyvin neutraali ihminen, en koe tarpeelliseksi noudattaa mitään aatetta. Mä lopetan tän päättömän ja tuloksettoman keskustelun tähän. Terrorisoi rauhassa palstoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      107
      2765
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2385
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      21
      2300
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1886
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1620
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      168
      1335
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      282
      1157
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1024
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      80
      1024
    10. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      938
    Aihe