milloin teillä alkoi vaihdevuosioireet? hikoilut, yleinen ärsytys jne? Minun viimeiset kuukautiset olivat yli vuosi sitten ja vielä ei ole kovin pahoja oireita tullut. Sen huomaan, että seksinhalu on hiipunut. Se ei ole enää sama kuin aiemmin.
G: Viimeisten menkkojen jälkeen
2
217
Vastaukset
- naisenelämää
Erinäisiä pikkuoireita on saattanut olla jo aikaisemminkin, mutta eka kuuma-aalto ja ekan kerran menkat jäi tulematta kun olin 45 v. Nyt 50, menkat enää 7-6 kk välein (tai ehkä jo loppuneet?) ja kuivuminen on vihdoin pakottanut käyttämään liukuvoiteita ja reseptivapaita puikkoja. Mulla vv-oireet ovat lieviä ja toistaiseksi hoidettavissa kotikonstein. Helpommalla näyn siis pääsevän kuin äitini, jolla oli alusta asti aivan helvetillisiä oireita.
- hikoilualkoiheti
49 jäi kuukautiset pois, sitä ennen 2-3 v ajan epäsäännöllisyyttä ajoittain. Kun kuukautiset jäi pois, alkoi samantien helvetilliset hikoiluoireet, kuin olisi kerran tunnissa upotettu vesialtaaseen. Muita oireita en ole havainnut. Seksihalut samanlaiset kuin 10 v sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875