Miten voisin autaa miestäni pääsemään yli siitä, että minulla on ollut nuorena, yli 10v ennen meitä, yhden illanjuttu miehen kanssa joka oli puoliksi Tunisialainen?
Olen mennyt joskus puhumaan tästä yöstä positiiviseen sävyyn ja nyt, muutoin niin ihana mieheni, ilkeilee minulle tästä aina, kun ollaan erossa tai riidellään. Eikä hän sanojaan säästele: "halveksin sinua" "oot säälittävä" "kaikki ählämeihin sekaantujat akat on polosia" "mee tuonne kadulle ettii joku pakolainen, niitähän nyt riittää" jne.
Mies ei pääse yli ulkomaalaisesta exästäni
Säälittäväkö
5
300
Vastaukset
- Oevoevoe
Ei kannata moista mulkeroa kattella...
- Oksettavaaon
Totta, ei moisia tunisialaisia pitäisi kattella.
- naisetonääliötä
Miksi niistä eksistä ylipäätään pitää retostella? ääliömäistä..
tehdään tuommosta ja sitten kehdataan vaatia miehiltä vaikka mitä.. :D - kylläsinävieläopit
Vanhoista suhteista ei todellakaan kannata avautua puolisolleen ja tuollaisia todellisia mokia ei ainakaan kannata tunnustaa ;)
- ettäsilleen
Eiks oo hyvä että jätkän paskast puolet tulee esillä nyt eikä myöhemmin.
Ite kyl en moisen "ihanuuden" kans varmaan suostuis enää seurustelemaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2134000Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii642548Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3922336- 472263
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321541Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151305Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931281- 561267
- 751233
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251156