Miten voisin autaa miestäni pääsemään yli siitä, että minulla on ollut nuorena, yli 10v ennen meitä, yhden illanjuttu miehen kanssa joka oli puoliksi Tunisialainen?
Olen mennyt joskus puhumaan tästä yöstä positiiviseen sävyyn ja nyt, muutoin niin ihana mieheni, ilkeilee minulle tästä aina, kun ollaan erossa tai riidellään. Eikä hän sanojaan säästele: "halveksin sinua" "oot säälittävä" "kaikki ählämeihin sekaantujat akat on polosia" "mee tuonne kadulle ettii joku pakolainen, niitähän nyt riittää" jne.
Mies ei pääse yli ulkomaalaisesta exästäni
Säälittäväkö
5
293
Vastaukset
- Oevoevoe
Ei kannata moista mulkeroa kattella...
- Oksettavaaon
Totta, ei moisia tunisialaisia pitäisi kattella.
- naisetonääliötä
Miksi niistä eksistä ylipäätään pitää retostella? ääliömäistä..
tehdään tuommosta ja sitten kehdataan vaatia miehiltä vaikka mitä.. :D - kylläsinävieläopit
Vanhoista suhteista ei todellakaan kannata avautua puolisolleen ja tuollaisia todellisia mokia ei ainakaan kannata tunnustaa ;)
- ettäsilleen
Eiks oo hyvä että jätkän paskast puolet tulee esillä nyt eikä myöhemmin.
Ite kyl en moisen "ihanuuden" kans varmaan suostuis enää seurustelemaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395544
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253506Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142750- 472458
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631841Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491780Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201596- 321587
- 211582
- 281530