Heti alkuunsa pyydän anteeksi caps lokkia, vaan jotenkinhan se on porukan huomio kiinnitettävä *seliseli*
Tilanne on nyt tämä, että multa on moni tullut kysymään et "mikä päivä se miitti on, että tietäävät tullako vai eikö tulla". HÖH! Eihän se homma niin mene! Se mikä passaa mulle, ei passaa jollekulle toiselle ja taasen toistepäin, eli enemmistö tässä nyt sitten saa sanoa sanansa.. Piste.
TE KAIKKI katsotte nyt HETI sassiin kalenteristanne (taijostain), että kumpiko se noista ehdotetuista päivistä voisi olla. Eli lauantait 5.2. vai 12.2.? Ja sitten te infootte siitä meille muille jollain konstilla, laitatte puumerkkiä tähän ketjuun tai mulle suoraan sanotte tai laitatte mulle kirjekuoripostii, PÄÄASIA että tieto tulee perille. Aikaahan tässä on se kuukausi nyt sitten Hoo-hetkeen... HOPI HOPI! Jos ei ala pian ehotelmia kuulua, minä vedän mun SättiMiittiTyöRukkaset vessanpöntöstä alas! *uhkaa*
Minä itse ehdotan täten seuraavaa että;
Päivä olisi lauantai 12.2. koska silloin paikallisissa ravinteleissa pitäisi olla Ystävänpäivän kunniaksi jotain meininkiä.. Tarkempaa tietoa yritän hommata pikimmiten. Kokoonnumme Irkkupubiin vaikkapa klo 19.00 tienoilla ja jatkamme matkaa sieltä Seurakellariin (kukaan laulaako karaookkee? Mie en laula ees suihkussa, siitä voitte olla vissi ja varma..) Ja Seurakellarista Villikissaan jossa viihdytään sitten valomerkkiin asti ;o) Mun käsittääkseni Kojootti ja Cave voidaan jättää kokonaan käymättä...? Mutta eipä tässä tarte minuuttiaikatauluu tehdä, kunhan toi kokoontumispaikka on selvillä.
Majotus on sitten jokaisen omalla kontolla. Jos pitkämatkalaisia tulee niin mulla on pari hyödyllistä linkkiä korvan takana, mistä löytyy paikalliset majotustahot.
Ja areena on nyt sitten teidän VASSOKUU!
IISALMI MIITTI 2005!
8
3780
Vastaukset
Lauantaina 12.2. on Irkkupubissa livebändi soittamassa, nimeltään COVER.
Seurahuoneen pääsymaksu on 7 euroa, jolla pääsee sekä Seurahuoneelle että Seurakellariin. Seurahuoneen puolella soittaa
lauantaina 5.2. CERES ja
lauantaina 12.2. MARKKU KETOLA & WITIKAINEN.
Muistaakseni Villikissaan on pääsymaksu kans toi 7 euroa.. En mene vannomaan kyllä...
Miltäs noi päivät kuulostaa nyt? Haloo..kuuleeko kukkaan...?Tilanne on nyt sitten tämä ilmoittautuneiden suhteen:
kaksi kannattaa päiväksi 5.2. ja toiset kaksi 12.2. Ja sitten kahdelle on ihan yks lysti kumpi päivä se on = 6 tulossa. Ja hei, moon ainut Naispuolinen tällä hetkellä, että totaniinkunöhKröhöm.. AApuuuvaaa!
LISÄÄ PLIIS porukkaa siis!!!!- urpo
PiäryNä kirjoitti:
Tilanne on nyt sitten tämä ilmoittautuneiden suhteen:
kaksi kannattaa päiväksi 5.2. ja toiset kaksi 12.2. Ja sitten kahdelle on ihan yks lysti kumpi päivä se on = 6 tulossa. Ja hei, moon ainut Naispuolinen tällä hetkellä, että totaniinkunöhKröhöm.. AApuuuvaaa!
LISÄÄ PLIIS porukkaa siis!!!!missä se iisalmi on?
- Mie
lopeta jahkailu ja ilmoita vaan päivämäärä..asia on sillä selvä.
Jos mä päätän et son sillon ja sillon, niin sit se ei kuiteskaan oo hyvä, eikä ketään tuu... Niin.. Yleisön ääni tässä nyt pitäs päästä kuuluville, eikä mun mielipide..
*yritä tässä nyt sitten olla tasavertanen, MÖKS*PiäryNä kirjoitti:
Jos mä päätän et son sillon ja sillon, niin sit se ei kuiteskaan oo hyvä, eikä ketään tuu... Niin.. Yleisön ääni tässä nyt pitäs päästä kuuluville, eikä mun mielipide..
*yritä tässä nyt sitten olla tasavertanen, MÖKS*Eli Iisalmen miitti on lauantaina 12.2. klo 19.00 ---> Irkupubissa!!! Kaikki kynnelle kykeneväiset paikan päälle, notta katotaan millanen keitos syntyy ;o) Mulle vois sitten ilmotella tulostaan, tietäs vähäsen paljonko vai vähänkö meitä on koolla. Jatkopaikkaa mietitään sitten myöhemmin...
- Badington
PiäryNä kirjoitti:
Eli Iisalmen miitti on lauantaina 12.2. klo 19.00 ---> Irkupubissa!!! Kaikki kynnelle kykeneväiset paikan päälle, notta katotaan millanen keitos syntyy ;o) Mulle vois sitten ilmotella tulostaan, tietäs vähäsen paljonko vai vähänkö meitä on koolla. Jatkopaikkaa mietitään sitten myöhemmin...
Ilta oli onnistunut..vaikka napatanssi jäikin näkemättä "vir"
Laatu korvaa määrän..kiitti myös muille osallistujille..
- Towerrrrr
Hei milloinka on seuraava miitti? voitais miettiä ajankohtaa,kesä olisi hyvä.Edellisestä miitistä on aikaa..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984