Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

IISALMI MIITTI 2005!

Heti alkuunsa pyydän anteeksi caps lokkia, vaan jotenkinhan se on porukan huomio kiinnitettävä *seliseli*

Tilanne on nyt tämä, että multa on moni tullut kysymään et "mikä päivä se miitti on, että tietäävät tullako vai eikö tulla". HÖH! Eihän se homma niin mene! Se mikä passaa mulle, ei passaa jollekulle toiselle ja taasen toistepäin, eli enemmistö tässä nyt sitten saa sanoa sanansa.. Piste.

TE KAIKKI katsotte nyt HETI sassiin kalenteristanne (taijostain), että kumpiko se noista ehdotetuista päivistä voisi olla. Eli lauantait 5.2. vai 12.2.? Ja sitten te infootte siitä meille muille jollain konstilla, laitatte puumerkkiä tähän ketjuun tai mulle suoraan sanotte tai laitatte mulle kirjekuoripostii, PÄÄASIA että tieto tulee perille. Aikaahan tässä on se kuukausi nyt sitten Hoo-hetkeen... HOPI HOPI! Jos ei ala pian ehotelmia kuulua, minä vedän mun SättiMiittiTyöRukkaset vessanpöntöstä alas! *uhkaa*

Minä itse ehdotan täten seuraavaa että;

Päivä olisi lauantai 12.2. koska silloin paikallisissa ravinteleissa pitäisi olla Ystävänpäivän kunniaksi jotain meininkiä.. Tarkempaa tietoa yritän hommata pikimmiten. Kokoonnumme Irkkupubiin vaikkapa klo 19.00 tienoilla ja jatkamme matkaa sieltä Seurakellariin (kukaan laulaako karaookkee? Mie en laula ees suihkussa, siitä voitte olla vissi ja varma..) Ja Seurakellarista Villikissaan jossa viihdytään sitten valomerkkiin asti ;o) Mun käsittääkseni Kojootti ja Cave voidaan jättää kokonaan käymättä...? Mutta eipä tässä tarte minuuttiaikatauluu tehdä, kunhan toi kokoontumispaikka on selvillä.

Majotus on sitten jokaisen omalla kontolla. Jos pitkämatkalaisia tulee niin mulla on pari hyödyllistä linkkiä korvan takana, mistä löytyy paikalliset majotustahot.

Ja areena on nyt sitten teidän VASSOKUU!

8

3722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lauantaina 12.2. on Irkkupubissa livebändi soittamassa, nimeltään COVER.

      Seurahuoneen pääsymaksu on 7 euroa, jolla pääsee sekä Seurahuoneelle että Seurakellariin. Seurahuoneen puolella soittaa
      lauantaina 5.2. CERES ja
      lauantaina 12.2. MARKKU KETOLA & WITIKAINEN.

      Muistaakseni Villikissaan on pääsymaksu kans toi 7 euroa.. En mene vannomaan kyllä...

      Miltäs noi päivät kuulostaa nyt? Haloo..kuuleeko kukkaan...?

      • Tilanne on nyt sitten tämä ilmoittautuneiden suhteen:

        kaksi kannattaa päiväksi 5.2. ja toiset kaksi 12.2. Ja sitten kahdelle on ihan yks lysti kumpi päivä se on = 6 tulossa. Ja hei, moon ainut Naispuolinen tällä hetkellä, että totaniinkunöhKröhöm.. AApuuuvaaa!

        LISÄÄ PLIIS porukkaa siis!!!!


      • urpo
        PiäryNä kirjoitti:

        Tilanne on nyt sitten tämä ilmoittautuneiden suhteen:

        kaksi kannattaa päiväksi 5.2. ja toiset kaksi 12.2. Ja sitten kahdelle on ihan yks lysti kumpi päivä se on = 6 tulossa. Ja hei, moon ainut Naispuolinen tällä hetkellä, että totaniinkunöhKröhöm.. AApuuuvaaa!

        LISÄÄ PLIIS porukkaa siis!!!!

        missä se iisalmi on?


    • Mie

      lopeta jahkailu ja ilmoita vaan päivämäärä..asia on sillä selvä.

      • Jos mä päätän et son sillon ja sillon, niin sit se ei kuiteskaan oo hyvä, eikä ketään tuu... Niin.. Yleisön ääni tässä nyt pitäs päästä kuuluville, eikä mun mielipide..

        *yritä tässä nyt sitten olla tasavertanen, MÖKS*


      • PiäryNä kirjoitti:

        Jos mä päätän et son sillon ja sillon, niin sit se ei kuiteskaan oo hyvä, eikä ketään tuu... Niin.. Yleisön ääni tässä nyt pitäs päästä kuuluville, eikä mun mielipide..

        *yritä tässä nyt sitten olla tasavertanen, MÖKS*

        Eli Iisalmen miitti on lauantaina 12.2. klo 19.00 ---> Irkupubissa!!! Kaikki kynnelle kykeneväiset paikan päälle, notta katotaan millanen keitos syntyy ;o) Mulle vois sitten ilmotella tulostaan, tietäs vähäsen paljonko vai vähänkö meitä on koolla. Jatkopaikkaa mietitään sitten myöhemmin...


      • Badington
        PiäryNä kirjoitti:

        Eli Iisalmen miitti on lauantaina 12.2. klo 19.00 ---> Irkupubissa!!! Kaikki kynnelle kykeneväiset paikan päälle, notta katotaan millanen keitos syntyy ;o) Mulle vois sitten ilmotella tulostaan, tietäs vähäsen paljonko vai vähänkö meitä on koolla. Jatkopaikkaa mietitään sitten myöhemmin...

        Ilta oli onnistunut..vaikka napatanssi jäikin näkemättä "vir"
        Laatu korvaa määrän..kiitti myös muille osallistujille..


    • Towerrrrr

      Hei milloinka on seuraava miitti? voitais miettiä ajankohtaa,kesä olisi hyvä.Edellisestä miitistä on aikaa..

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe