Moi
Olen 13 vuotias tyttö turusta haluaisin aloittaa musikaalitetterin mutta en tiedä mitään paikkaan missä voisin aloittaa ja minulla on vähän aikasempaa kokemusta näyttelemisestä. Joten voisittekos antaa vinkkejä missä voisin aloittaa täällä turussa ja turun seudulla?
Musikaaliteatterin aloittaminen
2
873
Vastaukset
- Näyttelijä
Hei. Olen itsekin Turusta ja kiinnostuin myös musikaaliteatterista. Turun nuori teatteri tekee näytelmiä joissa näyttelee sinun ikäisiäsi ihmisiä ja jotka sisältävät musiikki kohtauksia. Minusta sinun kannattaisi kysyä heiltä milloin järjestetään kokeilutilaisuus. :)
- Anonyymi
Siis oikeesti ihan samaa mietin! Oon myös nuori turun läheltä ja haluaisin kans olla musikaaliartisti. Puntaroin itse lähinnä että menisinö sitä harrastamaan teatteria turun nuoreen teatteriin. Sieltä on tullut monta taitavaa näyttelijää. Vai kehittäisikö laulutaitoa paremmaksi ja menisi turun konservatorioon. Toivottavasti tää autto jotenki:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708