Moi
Olen 13 vuotias tyttö turusta haluaisin aloittaa musikaalitetterin mutta en tiedä mitään paikkaan missä voisin aloittaa ja minulla on vähän aikasempaa kokemusta näyttelemisestä. Joten voisittekos antaa vinkkejä missä voisin aloittaa täällä turussa ja turun seudulla?
Musikaaliteatterin aloittaminen
2
890
Vastaukset 2
- Näyttelijä
Hei. Olen itsekin Turusta ja kiinnostuin myös musikaaliteatterista. Turun nuori teatteri tekee näytelmiä joissa näyttelee sinun ikäisiäsi ihmisiä ja jotka sisältävät musiikki kohtauksia. Minusta sinun kannattaisi kysyä heiltä milloin järjestetään kokeilutilaisuus. :)
- Anonyymi
Siis oikeesti ihan samaa mietin! Oon myös nuori turun läheltä ja haluaisin kans olla musikaaliartisti. Puntaroin itse lähinnä että menisinö sitä harrastamaan teatteria turun nuoreen teatteriin. Sieltä on tullut monta taitavaa näyttelijää. Vai kehittäisikö laulutaitoa paremmaksi ja menisi turun konservatorioon. Toivottavasti tää autto jotenki:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041243
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94868Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93626- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466