Seksikaverin käytös ihmetyttää..

kvvvbb

Mitä mieltä olette? Olen ollut ihanassa seksisuhteessa pari vuotta vähän juron ja hiljaisen miehen kanssa. Ollaan lähes nelikymppisiä, eikä mies ole ollut milloinkaan pitkässä suhteessa.

Olen yrittänyt pitää pään kylmänä ja ajatella, että kyseessä on vaan seksisuhde. Mutta minkäs teet, kun mies osaa hommansa vähän liiankin hyvin. Voisin jopa ajatella, että mies on ihastunut tai rakastunut minuun. Katsoo minua kuin olisin maailman ihanin nainen, tekee sellaisia asioita mitä kukaan mies ei ole minulle ikinä rakastelun aikana tehnyt, katsoo koko ajan syvälle silmiin, suutelee pitkään ja intohimoisesti ja tekee kaikkensa, että minäkin nautin... Kaikesta tästä voisi päätellä, että mies on umpirakastunut, mutta lähtee kuitenkin hommiin jälkeen aina kotiinsa, josta teen kyllä selkeän johtopäätöksen, että pelkästä seksistä on kyse. No, suhteen alussa nukkui muutaman yön kanssani, mutta en minäkään osaa nukkua hänen vieressään kun ei tunneta kuitenkaan... Mitä ihmettä pitäisi tästä kaikesta ajatella?? Pystyykö mies rakastelemaan noin, jos ei tunne mitään??? Onko mitään konstia millä saada selville miehen tuntemukset?

13

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika helppoa nainen..... Puhuminen??? Ihan oikeasti, kysy, puhetta......

      • Tää taitaa olla jokin fetissi sinulle ja haluat jakaa sen muiden kanssa. Teitkö sen varsi vai kauha edellä?


    • hhjklll

      No, vallan mainio idea, tuo löylykauha meinaan... : D

    • rennosti.m

      Jos et voi kysyä, se saattaa johtua siitä, ettet uskalla kuulla vastausta, joka ei sinua miellytä.

      Useinkin käy niin, että toiselle, yleensä miehelle, pitkäaikainen seksisuhde on riittävä, mutta nainen haaveilee perheestä. Perhe tarkoittaa lisääntymistä. Monet eivät halua jättää geenejänsä toisten riesaksi, moni ei yleensäkään halua tuottaa kärsimystä eli lisää elämää, moni tietää, ettei pysty puolison jatkuvaan läsnäoloon ja varsinkaan rääkyviin snadilaisiin. Kun ei pysty, niin ei pysty.

      Jos etsit perhe-elämää, kysy heti. Älä kuitenkaan vielä jätä miestäsi, sillä sinäkin tarvitset seksiä. Mutta rupea antamaan vittua myös muille miehille, ihan samanaikaisesti, jos on mahdollista. Jos oikea sitten osuu kohdallesi, tee valinta. Älä tuhlaa kallista aikaasi epävarmaan jahkailuun. Jatkoa sinulle. :)

    • dfgdfd

      Sitten vielä sanotaan ettei Suomalainen mies puhu. Se on nainen joka ei puhu

      • rennosti.m

        On kaikenlaisia suosittuja lentäviä lauseita, jotka eivät pidä paikkaansa. Ennen tällaiset lausumat kiteytettiin vertauskuvalliseen sananlaskun muotoon. Ei tämmöisistä tule välittää. Pötyä, mitä pötyä. :)


      • puutteessa-66

        Mulle kelpais kyllä jo löylykauhakin.


    • jjgffc

      Ehkäpä juuri sitä pelkään, ettei miehen vastaus miellytä minua.. Mutta aika onneton kuitenkin olen, koska tykkään miehestä ja joudun pitämään asian omana tietonani... Ei tässä nyt paljoa löylykauhat auta.... : D

    • samajuttu

      Vähän samansuuntaisia pohdintoja itsellänikin. En ole aiemmin ollut seksisuhteessa, joten ei vertailupohjaa ole. Pussaillaan ihan tosi paljon ja seksi ajoittain tosi herkkää rakastelua ( välillä toki rajumpaakin😏 ) . Olen itse ajattellut, että seksisuhteissa ei juurikaan pussailla, halailla ja rakastella, pannaan vaan. Ja tosiaan hänellä tärkeintä, että minä nautin. Eihän tuollaiseen voi olla ihastumatta...

    • hjkkl

      Sanos muuta.. Väkisinkin sitä ihastuu, kun mies tekee itsestään niin ihastuttavan.. Juuri näin, suudellaan, miehelle naisen nautinto tosi tärkeä.. Yksikään aiempi mies ei ole pystynyt samaan, vaikka on ollut pitkiäkin suhteita ja muita.. Minulla ei myöskään kokemusta aiemmasta seksisuhteesta... KunJan ei olla ihastutti samaan mieheen mistäpäin sun kumppani on?

    • varaapaikkaansa

      Se vaan tyytyväinen, kun saa hyvää seksiä ilman sitoumuksia ja koettaa pitää panokaverin tyytyväisenä ettei heivata pihalle..

    • ghjkkk

      Mitenköhän sitten alottaisi keskustelun juron ja ujon miehen kanssa, etten säikäytä miestä.. Kehtaisinko kysyä vaikka yhdessä matkalle????

    • kysyvä_ei_tieltä_eksy

      Hyvänen aika! Pohtikaa yhdessä tilanteenne.

      Kuulostat siltä kuin olisit ihastunut mieheen ja toivot , että hänkin olisi sinuun? Vaikka ensin sanot että pelkkä seksisuhde. Rivien välistä huomaa, että etsit merkkejä ja toivot, että mies on lääpällään sinuun.

      Vaikutat pelurilta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe