Furuno TZTL12F laitteelle toiseksi näytöksi ?

Renai_Rider

Jos saa rahat revittyä tuollaiseen monitoiminäyttöön plotterina, mikä olisi siihen edullinen, toimiva ja sellainen näyttö, vaikkapa 8-10", siinähän oikeastaan vain "pixelit" ovat kai niitä oleellisia, kun kaikki laitteet ovat siinä TZTL;ssä, eli olisi kai toinen näyttö lähinnä vain monitori.

11

193

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksiköhän kaupataan eri valmistajien merkeillä olevia NMEA 2000 palikoita, kuin ne olisivat jotenkin toisistaan poikkeavia - siis verkkokaapelit ja liittimet.

• Liitä Wi-fi;llä tablettiin. Miten, ei aavistustakaan mutta sellainen vaihtoehto ymmärtääkseni ainakin mainoksessa tarjottiin.

• Tuota koetin, ei ainakaan toistaiseksi ole onnistunut. Ohjeet hiukan "puutteelliset" siltä osin, ja osaaminen vielä enemmän.

• Renai_Rider kirjoitti:

Tuota koetin, ei ainakaan toistaiseksi ole onnistunut. Ohjeet hiukan "puutteelliset" siltä osin, ja osaaminen vielä enemmän.

Jos lohduttaa, en ole minäkään vielä onnistunut - yritystä on ollut, mutta ..malauta kun ei järkeen istu ne ohjeet, ihan oikeasti. Olen siksi lakannut jo asiasta kyselemästäkään, ja taidan tuollaisella piuhalla viritellä toista näyttöä alas :D

• EiMikäänBusteri

Minulla on molemmissa Princess 30m veneissäni koko silta tehty samankokoisilla 12" näytöillä. Se olisi hölmön näköistä jos olisi iso ja pieni näyttö vierekäin. Eiköhän meillä, joiden veneisiin sopii 12" näytöt, ole varaa ostaa niitä parikin kappaletta kerrallaan.

Nimimerkkisi on hiukan outo, mikä vene sinulla on?
      Luulin tuntevani kaikki, joilla on sellainen vene, joihin sopii useampi 12" näyttö eikä kenelläkään ole pikkurahasta pulaa.

• Jäi tekstistä pois, mutta flaikkarilla monitoiminäyttö, ja ala-ohjaamoon sitä toista. Miksikäs ei ylöskin, toista näyttöä, vaikkapa kaiulle yms.

Useampi 12 " näyttö ? Lukihäiriö ?

• Mikä tahansa monitori käy. Siinä on HDMI liitin, johon voidaan liittää tavallisia näyttöjä. Ylös plotteri ja alas monitori irto lisäkäyttöpisteellä. Toimii ja on myös toteutettu.

• Autoilemmako

Tuttavalla Lowrangen hds gen3 12, ja ainakaan siitä ei olla vielä saatu esim tabletin näytölle erikseen plotterinäkymää ja itse laitteelle kaikunäkymää. Ainoastaan ns mirror kuvan saanut wifin kautta, eli näkyy sama näyttö kuin Lowrangessa. Hänellä on myös 17 tuuman hd kattonäyttö (alunperin autoihin tarkoitettu) jossa hdmi,av,wifi yms ja ideana oli että jos siihenkin saisi näkymään erikseen vaikkapa plotterinäkymän.

• Olen erittäin iloinen, jos saisin edes sellaisen Mirror-näytön tablettiin Furunosta, taistelu jatkuu . . .

Normaalin tavan mukaan, kuten minulla yleensä näiden "tietoteknistenlaitteiden" kanssa käy, se on loppujen lopuksi helpompaa kuin uskoisikaan, ja kun sen tekee joku muu - tällä päällä ei taida onnistua.

• Googletinpa
        SR305SB kirjoitti:

Olen erittäin iloinen, jos saisin edes sellaisen Mirror-näytön tablettiin Furunosta, taistelu jatkuu . . .

Normaalin tavan mukaan, kuten minulla yleensä näiden "tietoteknistenlaitteiden" kanssa käy, se on loppujen lopuksi helpompaa kuin uskoisikaan, ja kun sen tekee joku muu - tällä päällä ei taida onnistua.

Onnistuu tuo näytön peilaus tablettiin tai kännykkään myös tuossa Furunossa, kuten lähes kaikissa nykyaikaisissa, eli tarvii vain sen äppsin iphoneen/androidiin "NavNet Remote ja NavNet Controller* sovellukset iOS ja Android -laitteille". Eli määrittelee sieltä wifi asetuksisata Furunon hotspotiksi.

• Googletinpa kirjoitti:

Onnistuu tuo näytön peilaus tablettiin tai kännykkään myös tuossa Furunossa, kuten lähes kaikissa nykyaikaisissa, eli tarvii vain sen äppsin iphoneen/androidiin "NavNet Remote ja NavNet Controller* sovellukset iOS ja Android -laitteille". Eli määrittelee sieltä wifi asetuksisata Furunon hotspotiksi.

Nuo on nyt ladattu . . . . ja kansanomaisesti mikä ...tu on hotspot ja miten se mahdetaan määritellä. Olen siis aivan avuton näiden elektronisten laitteiden kanssa !! Olen myös taistellut, saadakseni plotterin kartan osoittamaan ruudulla kulkusuunnan ylös !! ei muuten ole sekään onnistunut ! Messuilla ainakin kerrottiin sen onnistuvan, toivottavasti, sillä se oli yksi edellytys tämän hankinnalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      81
      1203
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      814
    3. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      236
      708
    4. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      59
      655
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      571
    6. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      77
      540
    7. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      45
      538
    8. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      498
    9. 36
      494
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      26
      482
    Aihe