Jos saa rahat revittyä tuollaiseen monitoiminäyttöön plotterina, mikä olisi siihen edullinen, toimiva ja sellainen näyttö, vaikkapa 8-10", siinähän oikeastaan vain "pixelit" ovat kai niitä oleellisia, kun kaikki laitteet ovat siinä TZTL;ssä, eli olisi kai toinen näyttö lähinnä vain monitori.
Furuno TZTL12F laitteelle toiseksi näytöksi ?
11
163
Vastaukset
Miksiköhän kaupataan eri valmistajien merkeillä olevia NMEA 2000 palikoita, kuin ne olisivat jotenkin toisistaan poikkeavia - siis verkkokaapelit ja liittimet.
Liitä Wi-fi;llä tablettiin. Miten, ei aavistustakaan mutta sellainen vaihtoehto ymmärtääkseni ainakin mainoksessa tarjottiin.
Tuota koetin, ei ainakaan toistaiseksi ole onnistunut. Ohjeet hiukan "puutteelliset" siltä osin, ja osaaminen vielä enemmän.
Renai_Rider kirjoitti:
Tuota koetin, ei ainakaan toistaiseksi ole onnistunut. Ohjeet hiukan "puutteelliset" siltä osin, ja osaaminen vielä enemmän.
Jos lohduttaa, en ole minäkään vielä onnistunut - yritystä on ollut, mutta ..malauta kun ei järkeen istu ne ohjeet, ihan oikeasti. Olen siksi lakannut jo asiasta kyselemästäkään, ja taidan tuollaisella piuhalla viritellä toista näyttöä alas :D
- EiMikäänBusteri
Minulla on molemmissa Princess 30m veneissäni koko silta tehty samankokoisilla 12" näytöillä. Se olisi hölmön näköistä jos olisi iso ja pieni näyttö vierekäin. Eiköhän meillä, joiden veneisiin sopii 12" näytöt, ole varaa ostaa niitä parikin kappaletta kerrallaan.
Nimimerkkisi on hiukan outo, mikä vene sinulla on?
Luulin tuntevani kaikki, joilla on sellainen vene, joihin sopii useampi 12" näyttö eikä kenelläkään ole pikkurahasta pulaa.Jäi tekstistä pois, mutta flaikkarilla monitoiminäyttö, ja ala-ohjaamoon sitä toista. Miksikäs ei ylöskin, toista näyttöä, vaikkapa kaiulle yms.
Useampi 12 " näyttö ? Lukihäiriö ?
Mikä tahansa monitori käy. Siinä on HDMI liitin, johon voidaan liittää tavallisia näyttöjä. Ylös plotteri ja alas monitori irto lisäkäyttöpisteellä. Toimii ja on myös toteutettu.
- Autoilemmako
Tuttavalla Lowrangen hds gen3 12, ja ainakaan siitä ei olla vielä saatu esim tabletin näytölle erikseen plotterinäkymää ja itse laitteelle kaikunäkymää. Ainoastaan ns mirror kuvan saanut wifin kautta, eli näkyy sama näyttö kuin Lowrangessa. Hänellä on myös 17 tuuman hd kattonäyttö (alunperin autoihin tarkoitettu) jossa hdmi,av,wifi yms ja ideana oli että jos siihenkin saisi näkymään erikseen vaikkapa plotterinäkymän.
Olen erittäin iloinen, jos saisin edes sellaisen Mirror-näytön tablettiin Furunosta, taistelu jatkuu . . .
Normaalin tavan mukaan, kuten minulla yleensä näiden "tietoteknistenlaitteiden" kanssa käy, se on loppujen lopuksi helpompaa kuin uskoisikaan, ja kun sen tekee joku muu - tällä päällä ei taida onnistua.- Googletinpa
SR305SB kirjoitti:
Olen erittäin iloinen, jos saisin edes sellaisen Mirror-näytön tablettiin Furunosta, taistelu jatkuu . . .
Normaalin tavan mukaan, kuten minulla yleensä näiden "tietoteknistenlaitteiden" kanssa käy, se on loppujen lopuksi helpompaa kuin uskoisikaan, ja kun sen tekee joku muu - tällä päällä ei taida onnistua.Onnistuu tuo näytön peilaus tablettiin tai kännykkään myös tuossa Furunossa, kuten lähes kaikissa nykyaikaisissa, eli tarvii vain sen äppsin iphoneen/androidiin "NavNet Remote ja NavNet Controller* sovellukset iOS ja Android -laitteille". Eli määrittelee sieltä wifi asetuksisata Furunon hotspotiksi.
Googletinpa kirjoitti:
Onnistuu tuo näytön peilaus tablettiin tai kännykkään myös tuossa Furunossa, kuten lähes kaikissa nykyaikaisissa, eli tarvii vain sen äppsin iphoneen/androidiin "NavNet Remote ja NavNet Controller* sovellukset iOS ja Android -laitteille". Eli määrittelee sieltä wifi asetuksisata Furunon hotspotiksi.
Nuo on nyt ladattu . . . . ja kansanomaisesti mikä ...tu on hotspot ja miten se mahdetaan määritellä. Olen siis aivan avuton näiden elektronisten laitteiden kanssa !! Olen myös taistellut, saadakseni plotterin kartan osoittamaan ruudulla kulkusuunnan ylös !! ei muuten ole sekään onnistunut ! Messuilla ainakin kerrottiin sen onnistuvan, toivottavasti, sillä se oli yksi edellytys tämän hankinnalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010330Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523525Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja523268- 642865
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2052230- 1162203
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252023Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671638Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221446Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386