Uudet brexit vaalit

Juuri kun saatiin kansanäänestys suoritettua ja siitä tuloskin, niin tämän aamun televisiossa esiintynyt suuri asiantuntija, demari, poliitikko ja ulkoministeri, vihjaisi mahdollisista uusista vaaleista. Se, että britannian tuleva pääministeri vakuttaa kunnioittavansa äänestystulosta, ei mitään auta.

Kun näin on, on harkittava niin sanottua halpademokratiaa. Se on halpa ja nopea. Vaihdetaan vaan jaa äänet ei ääniksi ja tulos on valmis alta aikayksikön. Kun kansan väärin äänestämisestä saadaan lopullinen kokemus, voidaan äänestyksen tulos jättää kertomatta. Kun äänestystulos sitten saadaan, käännetään se vice versa ja sillä siisti.

Kun tekniikan kehityksen myötä ruvetaan äänestämään nappia painamalla, on äänestyksen tulos heti selvä. Kun äänestyksen tulos nähdään kuulee jokainen äänestäjä äänen, painoit väärää nappia, vaihda.

Tekniikan kehitys tuo säästöä niin ajan työmäärän kuin rahan suhteen ja oikea tuloskin.

Saittekohan selvää minun pikakirjoituksestani? Tulevat erovaalit vivät minut suurempiin tehtäviin..
Kiitos, että olen saanut olla henkevässä ja osaavasa seurassanne!

Teidän kaikkien ruune

1

58

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kansa..pitää..vaihtaa

se äänesti väärin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 120
      1508
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      202
      1000
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      588
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      221
      501
    5. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      499
    6. 25
      444
    7. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      182
      433
    8. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      10
      432
    9. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      18
      393
    10. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      38
      388
    Aihe