Dubrovnik hotellit

aikainenlintu

Lennot varattu jo ensi kesälle. Hotellivaihtoehtoja mietitään. Osaako joku kertoa Rose Pool nimisestä majoituksesta? Näyttää aika hulppealta omalla poreammella ym..Lähinnä sijainti mietityttää, että onko kovin paljon korkeuseroja ja mitä palveluita lähistöltä löytyy? Google mapsilla katsottuna ei oikein saa kunnon kuvaa paikasta.
Onko muita jotain n. 100e max/vrk hintaisista suosituksia 4:lle? Vai olisiko Mlini, Catvat tai joku muu parempi kohde kauniista maisemista ja hyvistä ruokapaikoista pitävälle rantaihmiselle? Kroatia on uusi tuttavuus meille, joten vähän hankalaa valita kohdetta ja hotellia.

9

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trip_Advisor

Tripadvisor on hyvä apu näihin kysymyksiin. Suosittelen.

• aikainenlintu

Kiitti! Luin ne kaikki jo. Sieltä ei löytynyt ensimmäistäkään kommenttia Rose Pool hotellista. Haluaisin lähinnä tietää millainen ympäristö tuolla kohtaa on. Onko kovin paljon korkeuseroja? Markettia lähellä ym? Matka rantaan?

• raskasliikkua

Dubrovnik on täynnä pelkkiä korkeuseroja. On ylä- ja alamäkeä, paljon portaita. googlettamalla löytyy marketit lähialueelta

• aikainenlintu

Niin ja sitten pyytäisin mielellään niiltä kommenttia, jotka on Boninovon kaupungin osassa oikeasti käyneet. Mahdollisuus vaihtaa vielä majoitusta, kun ei olla lyöty lukkoon. Hotelli on vain niin houkutteleva, mutta millaisessa ympäristössä? Kiitos!

• srhjsryjtyj

Nyt näyttää olevan jo yksi (ylistävä) kommentti: https://www.tripadvisor.co.uk/VacationRentalReview-g295371-d10503295-Apartments_Rose_Pool_Deluxe_One_Bedroom_Apartment_with_Jacuzzi_Pool_and_Partial_Sea_V.html

Osaatko käyttää google mapsin street viewta? Sillähän pääsee kävelemään ison osan dubrovnikin katuja.

Pieni marketti siinä näyttää olevan matkalla vanhaan kaupunkiin lähellä hotellia:
      https://www.google.fi/maps/@42.6456491,18.103265,3a,75y,5.66h,75.02t/data=!3m6!1e1!3m4!1s6auTf5a5gAAFpR7ihe4eVg!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1
      Klikkaa maata hiiren vasemmalla napilla, niin pääset liikkumaan eteenpäin.

Korkeuseroja tosiaan on, ja jos Rose Poolista haluaa johonkin lähteä, niin aina on pieni käveleminen. Mutta jos se on muuten hyvä, niin ei kai se ylivoimaiseksi muodostu?

• asrjstyj
    • babinkukk

Itse pidän Babin kukkin alueesta. Hyvät tasaiset ja kunnostetut kävelyreitit ympäri Babin kukkia. Rauhallista ja idyllistä aluetta ja hotelleja löytyy myös mineen makuun. Itse vuokrasimme huoniston Cocacabanan (uimaranta) läheisyydestä. Rantakin sopi hyvin esim. vaunujen, pyörätuolun ym. kanssa liikkuvalle. Bussit kulkevat jatkuvasti keskustaan.
      Cavtat vaikutti päiväreissun perusteella oikei mukavalta alueelta, jossa liikkuminen onnustuu hyvin, kunhan ei yritä pikkukujille lähteä. Voisi olla myös minun seuraava majapaikkakohde siellä suunnalla. Syyskuussa alue oli sopivan rauhallinen, jolloin sesonki oli lopuillaan.
      Itse olen lähdössä nyt Istriaan ja majoitus varattu airbnb:n. Myös Splitissä varasimme huoniston sen kautta. Silloin sattui oikein mukava isäntä vuokraajaksi ja saimme käyttää heidän polkupyöriään.

• hotelliton

Kannattaa skipata hotellit ja varata yksityismajoitus. Saa kokonaisen kämpän käyttöön yhden henkilön hotelliyötä vastaavalla summalla. Ja valikoimaakin löytyy kivasti, myös arvosteluja. Allasta näistä ei aina löydy, mutta kuka hullu altaassa likoaa kun lähellä on upeita uimarantojakin.

• a-antti

Olen samaa mieltä hotellittoman kanssa. Hinnasta en vaan tiijä. Mainittuje vuokrasysteemien lisäksi ehdotan interhome.fi ja adrialin.fi tarkastamista. Kummastakin on omia kokemuksia luotettavina. Mielestäni kiivaimman sesongin aikana Dubikseen ei kannata haaveilla, mutta minkäs teet, jos lennot on sinä aikana. Mutta majoitusta voi siis säätää. Itse voisin katsastaa majaa hieman kauempaa keskustasta. Joko bussireitin varrelta tai sitten ihan vuokra-autolla vapaammasti valiten.
        Vuokra-auton hankinnassa kannattaa huomata, että Dubiksesta ei pääse 50:km ajamaan ilman, että on edes käväissyt toisessa maassa! No, ehkä menemällä Peljesac'in niemimaan kärkeen. Eikä sekään huono käynti olisi.

Tällä palstalla on ollut asialliset keskustelut. Paas silmäillen muitakin aloituksia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      112
      5825
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3927
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3332
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2946
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      1997
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1963
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      39
      1685
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1529
    Aihe