Dubrovnik hotellit

aikainenlintu

Lennot varattu jo ensi kesälle. Hotellivaihtoehtoja mietitään. Osaako joku kertoa Rose Pool nimisestä majoituksesta? Näyttää aika hulppealta omalla poreammella ym..Lähinnä sijainti mietityttää, että onko kovin paljon korkeuseroja ja mitä palveluita lähistöltä löytyy? Google mapsilla katsottuna ei oikein saa kunnon kuvaa paikasta.
Onko muita jotain n. 100e max/vrk hintaisista suosituksia 4:lle? Vai olisiko Mlini, Catvat tai joku muu parempi kohde kauniista maisemista ja hyvistä ruokapaikoista pitävälle rantaihmiselle? Kroatia on uusi tuttavuus meille, joten vähän hankalaa valita kohdetta ja hotellia.

9

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trip_Advisor

      Tripadvisor on hyvä apu näihin kysymyksiin. Suosittelen.

      • aikainenlintu

        Kiitti! Luin ne kaikki jo. Sieltä ei löytynyt ensimmäistäkään kommenttia Rose Pool hotellista. Haluaisin lähinnä tietää millainen ympäristö tuolla kohtaa on. Onko kovin paljon korkeuseroja? Markettia lähellä ym? Matka rantaan?


      • raskasliikkua

        Dubrovnik on täynnä pelkkiä korkeuseroja. On ylä- ja alamäkeä, paljon portaita. googlettamalla löytyy marketit lähialueelta


    • aikainenlintu

      Niin ja sitten pyytäisin mielellään niiltä kommenttia, jotka on Boninovon kaupungin osassa oikeasti käyneet. Mahdollisuus vaihtaa vielä majoitusta, kun ei olla lyöty lukkoon. Hotelli on vain niin houkutteleva, mutta millaisessa ympäristössä? Kiitos!

    • srhjsryjtyj

      Nyt näyttää olevan jo yksi (ylistävä) kommentti: https://www.tripadvisor.co.uk/VacationRentalReview-g295371-d10503295-Apartments_Rose_Pool_Deluxe_One_Bedroom_Apartment_with_Jacuzzi_Pool_and_Partial_Sea_V.html

      Osaatko käyttää google mapsin street viewta? Sillähän pääsee kävelemään ison osan dubrovnikin katuja.

      Pieni marketti siinä näyttää olevan matkalla vanhaan kaupunkiin lähellä hotellia:
      https://www.google.fi/maps/@42.6456491,18.103265,3a,75y,5.66h,75.02t/data=!3m6!1e1!3m4!1s6auTf5a5gAAFpR7ihe4eVg!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1
      Klikkaa maata hiiren vasemmalla napilla, niin pääset liikkumaan eteenpäin.

      Korkeuseroja tosiaan on, ja jos Rose Poolista haluaa johonkin lähteä, niin aina on pieni käveleminen. Mutta jos se on muuten hyvä, niin ei kai se ylivoimaiseksi muodostu?

    • asrjstyj
    • babinkukk

      Itse pidän Babin kukkin alueesta. Hyvät tasaiset ja kunnostetut kävelyreitit ympäri Babin kukkia. Rauhallista ja idyllistä aluetta ja hotelleja löytyy myös mineen makuun. Itse vuokrasimme huoniston Cocacabanan (uimaranta) läheisyydestä. Rantakin sopi hyvin esim. vaunujen, pyörätuolun ym. kanssa liikkuvalle. Bussit kulkevat jatkuvasti keskustaan.
      Cavtat vaikutti päiväreissun perusteella oikei mukavalta alueelta, jossa liikkuminen onnustuu hyvin, kunhan ei yritä pikkukujille lähteä. Voisi olla myös minun seuraava majapaikkakohde siellä suunnalla. Syyskuussa alue oli sopivan rauhallinen, jolloin sesonki oli lopuillaan.
      Itse olen lähdössä nyt Istriaan ja majoitus varattu airbnb:n. Myös Splitissä varasimme huoniston sen kautta. Silloin sattui oikein mukava isäntä vuokraajaksi ja saimme käyttää heidän polkupyöriään.

    • hotelliton

      Kannattaa skipata hotellit ja varata yksityismajoitus. Saa kokonaisen kämpän käyttöön yhden henkilön hotelliyötä vastaavalla summalla. Ja valikoimaakin löytyy kivasti, myös arvosteluja. Allasta näistä ei aina löydy, mutta kuka hullu altaassa likoaa kun lähellä on upeita uimarantojakin.

      • a-antti

        Olen samaa mieltä hotellittoman kanssa. Hinnasta en vaan tiijä. Mainittuje vuokrasysteemien lisäksi ehdotan interhome.fi ja adrialin.fi tarkastamista. Kummastakin on omia kokemuksia luotettavina. Mielestäni kiivaimman sesongin aikana Dubikseen ei kannata haaveilla, mutta minkäs teet, jos lennot on sinä aikana. Mutta majoitusta voi siis säätää. Itse voisin katsastaa majaa hieman kauempaa keskustasta. Joko bussireitin varrelta tai sitten ihan vuokra-autolla vapaammasti valiten.
        Vuokra-auton hankinnassa kannattaa huomata, että Dubiksesta ei pääse 50:km ajamaan ilman, että on edes käväissyt toisessa maassa! No, ehkä menemällä Peljesac'in niemimaan kärkeen. Eikä sekään huono käynti olisi.

        Tällä palstalla on ollut asialliset keskustelut. Paas silmäillen muitakin aloituksia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe