Missä Klan rättikaupas myydään sexyimmät bikinit?

Ku eräs kaunis neito pitäis sillai kivasti yllättää ku aikeis on viedä hänet pelaamaan rantalentistä... Me sällit ku ei viittittäis koluta läpi kaikkii kauppoi et antakaas hyvii vinkkei ;)

45

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä oon vähä sitä mieltä että naisten pitäisi pelata rantalentistä semmosessa löysässä verkkapuvussa ettei heidän herkkä hipiä pala (se melanoomariski you know) tai sitte hiekka aiheuta ihottumaa.

Halpa-Hallista saat varmaan sopevia pukuja:)

• Tota noin... Kiitti mut kyl me skipataan toi Halppis ;)

• Meitsi tahtois nähdä tytsin ja sut yhdessä vaateostoksilla.. ;-D Saletisti hiki valuisi noroinaan teikän otsalta kun kantaisit sille pissiäiselle pari tuntia putkeen toppeja ja sortseja sovituskoppiin. You know ;-D

• butch-cassidy kirjoitti:

Meitsi tahtois nähdä tytsin ja sut yhdessä vaateostoksilla.. ;-D Saletisti hiki valuisi noroinaan teikän otsalta kun kantaisit sille pissiäiselle pari tuntia putkeen toppeja ja sortseja sovituskoppiin. You know ;-D

Mä en kyl ymmärrä miks yleensä kukaan huolii miestä vaatekauppaan...

• tinttu-liina kirjoitti:

No meitsi änkeää vaikka pakolla tytsin mukaan aina jos tilaisuus sallii vaan.. :-P-: Toi Toljanter sovituskoppiin kurkistelua tuskin harrastaa elikkä siksi meikä sitä huvikseen härnäsi.. ;-D

No meitsi änkeää vaikka pakolla tytsin mukaan aina jos tilaisuus sallii vaan.. :-P-: Toi Toljanter sovituskoppiin kurkistelua tuskin harrastaa elikkä siksi meikä sitä huvikseen härnäsi.. ;-D

Meetkö sä siks sinne, että pääset kurkkimaan????

No joskus oon ollu naisen mukana vaatekaupassa ja jutun juoni paljastui mulle välittömästi. Se mitä mä ehotan ei takuulla kelpaa ihan periaatteellisista syistä, siis koska MINÄ erehdyin ehdottamaan kyseistä riepua... Joten nykyään en osallistu tuohon prosessiin vaan tilanteen ollessa kohillaan häippäsen lähimpään kahvipaikkaan purkamaan sydäntäni saman kokeneille miehille, meitä on yleensä siellä useita :)

• toljanter kirjoitti:

No joskus oon ollu naisen mukana vaatekaupassa ja jutun juoni paljastui mulle välittömästi. Se mitä mä ehotan ei takuulla kelpaa ihan periaatteellisista syistä, siis koska MINÄ erehdyin ehdottamaan kyseistä riepua... Joten nykyään en osallistu tuohon prosessiin vaan tilanteen ollessa kohillaan häippäsen lähimpään kahvipaikkaan purkamaan sydäntäni saman kokeneille miehille, meitä on yleensä siellä useita :)

Mulla menis hermot jos joku siinä kattelis kelloa ja huokailis..Ja semmonen ilme joka kertoo et kauanko kestää..ei kiitos..

• toljanter kirjoitti:

No ei siellä hemmetti soikoon mistään rievuista riidellä vaan katellaan lonkero älykkäänä kun pimatsu vaihtelee puolialasti vaatteita.. ;-D Ettei toi teikän neitsyys-jutska olis sittenki totta?

Meetkö sä siks sinne, että pääset kurkkimaan????

Jepulis vaan ;-D Meitsi kurkkii ja kuolaa tyytyväisenä.. :-P

No ei siellä hemmetti soikoon mistään rievuista riidellä vaan katellaan lonkero älykkäänä kun pimatsu vaihtelee puolialasti vaatteita.. ;-D Ettei toi teikän neitsyys-jutska olis sittenki totta?

LONKERO ÄLYKKÄÄNÄ???Tuo oli Butsi hulluinta mitä ikinä oon kuullu!! Ihan tuli suusta et voi *****....huoh..ny ois kyl ihan pienen drinsun paikka..:P

Jepulis vaan ;-D Meitsi kurkkii ja kuolaa tyytyväisenä.. :-P

Olet Butsi toivoton tapaus..

LONKERO ÄLYKKÄÄNÄ???Tuo oli Butsi hulluinta mitä ikinä oon kuullu!! Ihan tuli suusta et voi *****....huoh..ny ois kyl ihan pienen drinsun paikka..:P

Kyllä kuule ne lonkerotkin osaa käyttäytyä ihan fiksusti Tinttu... Ne lepää silloin kun on lepoaika ja kun on aika herätä henkiin niin se myöskin tapahtuu;)

• toljanter kirjoitti:

Kyllä kuule ne lonkerotkin osaa käyttäytyä ihan fiksusti Tinttu... Ne lepää silloin kun on lepoaika ja kun on aika herätä henkiin niin se myöskin tapahtuu;)

No enpä ole mitannu semmosen ÄO:ta...

Mulla menis hermot jos joku siinä kattelis kelloa ja huokailis..Ja semmonen ilme joka kertoo et kauanko kestää..ei kiitos..

no jäbä huomas viime kesänä omalta kohaltaan et se on vaan pelkkä asennekysymys.. ;)

• temmirauta kirjoitti:

no jäbä huomas viime kesänä omalta kohaltaan et se on vaan pelkkä asennekysymys.. ;)

Nii ku me roudattiin niit mekkoi lonkerot tanas... ;D

No sitä meitsi ihmettelee vaan että kuka toimii siellä putiikissa makutuomarina jos sälli lähtee itekseen kahvittelemaan.. :-O Tytsi kun meikältä kysyy aina että 'näyttääkö tää Butsi hyvältä' kun itteään peilailee. Meitsi sitten hakee lisää sellaisia kledjuja sovitukseen innokkaana joissa on paljon nappeja ja nyörejä että se ei saa niitä omin avuin päälle mitenkään eikä tietysti riisuttuakaan ;-P-: Sellaisesta tilanteesta meitsiä ei vääntäisi kahville vanha Erkkikään.. ;-D

No jopas nyt jotakin ;-D Meitsi ei oo ennen kuullutkaan että suusta tulis viisi tähteä..

• temmirauta kirjoitti:

Oli maajussin kesän kohokohta sitten ja saletisti Artsin myöski.. ;-D

No sitä meitsi ihmettelee vaan että kuka toimii siellä putiikissa makutuomarina jos sälli lähtee itekseen kahvittelemaan.. :-O Tytsi kun meikältä kysyy aina että 'näyttääkö tää Butsi hyvältä' kun itteään peilailee. Meitsi sitten hakee lisää sellaisia kledjuja sovitukseen innokkaana joissa on paljon nappeja ja nyörejä että se ei saa niitä omin avuin päälle mitenkään eikä tietysti riisuttuakaan ;-P-: Sellaisesta tilanteesta meitsiä ei vääntäisi kahville vanha Erkkikään.. ;-D

Mä en kyllä kysele keneltäkää että miltä näyttää. Jos joku vaate näyttää mun omasta mielestä päällä nätiltä, nii ostan sen...siinä mitään makutuomareita tartte.

• Sun_flower

Minkä tyyppistä mallia etsit? Rintojen koko pitää ottaa huomioon.

• No niukkaa ja ilman olkaimii... ;) Rinnat me kyl tiedetään et millaiset ne on :)

• sopivasti-paljastava

• Sun_flower
        artagnan kirjoitti:

No niukkaa ja ilman olkaimii... ;) Rinnat me kyl tiedetään et millaiset ne on :)

Henkka ja Maukka, KappAhl ja Lindex, kiertäkää liikkeet tässä järjestyksessä. Shoppailun iloa:)

• Sun_flower kirjoitti:

Henkka ja Maukka, KappAhl ja Lindex, kiertäkää liikkeet tässä järjestyksessä. Shoppailun iloa:)

Kiitti sulle vastauksesta! :)

• Onneks sä et hoida Temmin työtä, ku sun lehmäs olis aina ojassa..;)

Eikös tos Isollakadulla ole joku liike, missä myydään tollasia hepeniä..tai sitten siinä myydään vaan alusvaatteita...en tiiä, ku oon ohi vaan kävelly ja näyteikkunassa on sellasia vehkeitä. En kyllä tiiä onko se vielä siinä. :))) Ymmärsit varmaan? ;)

Nii juu..sun pitää kyllä tietää tarkka koko, ku ei tollasia ole helppo ostaa toiselle.

• Kyl mä tajusin... Butch kaivaa meidän kaunokaisen vaatekaapist yhet malliks et kyl me tää homma handlataan ;)

• artagnan kirjoitti:

Kyl mä tajusin... Butch kaivaa meidän kaunokaisen vaatekaapist yhet malliks et kyl me tää homma handlataan ;)

Vinkkinä se, että pitäkää järki päässä noilla ostoksilla...ettei joudu ostos romukoppaan. :)

• Ei_mitään_nuorille

AsusteApusella on enimmäkseen rintaliivejä, uima-asut on puolestaan rantalentikseen sopimatonta mummo/tätityyliä.

• Ei_mitään_nuorille kirjoitti:

AsusteApusella on enimmäkseen rintaliivejä, uima-asut on puolestaan rantalentikseen sopimatonta mummo/tätityyliä.

Ai.no hyvä ku kerroit, ku en tiedä mitä siellä oikeasti myydään.:)

Vinkkinä se, että pitäkää järki päässä noilla ostoksilla...ettei joudu ostos romukoppaan. :)

Tällaisissa asioissa sällien järki valuu lonkeroon Lanaseni.. Ei sille kuule mitään voi ;-D

Tällaisissa asioissa sällien järki valuu lonkeroon Lanaseni.. Ei sille kuule mitään voi ;-D

Siks mä varotinkin..

Siks mä varotinkin..

..Kun äly nostaa päätään ;-D

..Kun äly nostaa päätään ;-D

No ei se miehillä muute nostelekkaa..

enempiki kannattais meistä kolmesta huolehtia et mitenkä me siellä rantsulla sitte selvitään.. ;)

• temmirauta kirjoitti:

enempiki kannattais meistä kolmesta huolehtia et mitenkä me siellä rantsulla sitte selvitään.. ;)

Teille kyllä sais laittaa jäitä housuun..

• kiusallista
        tinttu-liina kirjoitti:

Ai.no hyvä ku kerroit, ku en tiedä mitä siellä oikeasti myydään.:)

Noissa erikoisliikkeissä on monesti se vika, että niistä ei pääse ulos ostamatta. Liike saattaa olla tyhjillään asiakkaista, joten myyjät ovat kimpussa heti kun ovi käy.

• kiusallista kirjoitti:

Noissa erikoisliikkeissä on monesti se vika, että niistä ei pääse ulos ostamatta. Liike saattaa olla tyhjillään asiakkaista, joten myyjät ovat kimpussa heti kun ovi käy.

Tuo on totta. Pätee vähän kaikkiin tuollaisiin pieniin liikkeisiin. Tulee kiusaantunut olo, kun myyjä koko ajan seuraa katseellaan vielä senkin jälkeen, kun olet sanonut vain katselevasi jos jotain löytyis..

• En_tykännyt

Seppälässä on huonoin valikoima, sekä määrällisesti että laadullisesti.

• puolueetontarkkailija

Pääseekö yleisöön arvioimaan bikinien istuvuutta?;)

• KokkolanTOSIrealisti

Voi saa..na, että on niitä kaikenlaisia hulluja. Nostetaan sivulle joitain rättikauppoja, ja sitten haukutaan kaikki hevon kuuseen. Mainitaan liikkeitä nimeltä ja haukutaan myyjätkin lyttyyn. Teen ilmoituksen ylläpidolle kunnian loukkauksesta, herjasta, julkisesta liiketoiminnan häiritsemisestä ym ym!...
      Oikeusoppineena ja kokeneena tiedän mistä puhun ja kirjoittelen...

• Säälikää_Tahavoa

Tahavoa vituttaa kun jotkut näkee kiinteäkroppaisen nätin tytön tissit läheltä.

• KokkolanTOSIrealisti

Oikeudessa tavataan, turkoosi tuhisija... Hah hah haaaaaa!... Mahtaa homoa vituttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      4928
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      3259
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      419
      2306
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      237
      1422
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1251
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      73
      1180
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1148
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      122
      1059
    Aihe