Milloin Firefox 48 julkaistaan virallisesti?

toimivampi.firefox

Hei! Milloin Firefox 48 julkaistaan virallisesti? Firefox 47 jumittuu silloin tällöin ainakin, kun ollaan avaamassa MTV Katsomoa.

12

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivitäw10

ei mitään merkitystä. nykyinen käyttöjärjestelmä on windows 10 ja siinä tulee käyttää edgeä. firefox on joku muinaisjäänne ja haittaohjelma joka vaan sotkee järjestelmän ja sitten ihmetellään kun ei toimi.

• hyvääpäivääkirvesvartta

10 osaa sotkea itsensä ihan itse , ei siihen kenenkään toisen apua tarvita.

• toimivampi.firefox

Ei pysty päivittämään, koska näyttö ei ole yhteensopiva Windows 10:n kanssa ja pitäisi pyytää tukea Inteliltä. En halua maksaa maltaita. Tällä hetkellä omistan 3 kpl Windows 7-läppäriä ja 3 kpl Windows 10-läppäriä. En ole tyytyväinen Edgeen. Edge ei tue ActiveX:ia eikä Silverlightia. MTV Katsomo siirtyy vaiheittain HTML5-tekniikkaan kokonaan ja viimeisenä HTML5-tekniikka otetaan kuulemma käyttöön Firefox ja Safari-selaimissa. Olen kysynyt asiasta MTV Oy:ltä.

• näillänäkymin

Elokuun 2.

• Citikka_Pete
      • Safari_hautausmaalle

Olen samaa mieltä Safarin kohtalosta :D

• wedwedwedwewd

Ainakin tässä ubuntussa firefox on paljon nopeampi kuin chrome tai chromium. windowsissa ei oikein mikään ole nopea kun niitä vakoiluominaisuuksia niin vitusti.

• 76t7fggffffffff

2016-08-02 Firefox 48

• Pösö_Pete

Tuleeko tänään Firefox 48? Haluaisin vain tietää sen.

• Tojo_Helena

Odotan jo innolla.

• vikkelää

jos on noin kiire, sen saa yleensä jo päivää ennen Mozillan FTP-palvelimelta. Itse päivitin jo 1.8.

• Päivitykset

Minulle päivittyi eilen 2.8.2016.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      151
      11406
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8102
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5874
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      162
      4749
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      15
      4671
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      32
      4331
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      84
      4193
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      84
      3487
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80