Hei! Milloin Firefox 48 julkaistaan virallisesti? Firefox 47 jumittuu silloin tällöin ainakin, kun ollaan avaamassa MTV Katsomoa.
Milloin Firefox 48 julkaistaan virallisesti?
12
201
Vastaukset
- päivitäw10
ei mitään merkitystä. nykyinen käyttöjärjestelmä on windows 10 ja siinä tulee käyttää edgeä. firefox on joku muinaisjäänne ja haittaohjelma joka vaan sotkee järjestelmän ja sitten ihmetellään kun ei toimi.
- hyvääpäivääkirvesvartta
10 osaa sotkea itsensä ihan itse , ei siihen kenenkään toisen apua tarvita.
- toimivampi.firefox
Ei pysty päivittämään, koska näyttö ei ole yhteensopiva Windows 10:n kanssa ja pitäisi pyytää tukea Inteliltä. En halua maksaa maltaita. Tällä hetkellä omistan 3 kpl Windows 7-läppäriä ja 3 kpl Windows 10-läppäriä. En ole tyytyväinen Edgeen. Edge ei tue ActiveX:ia eikä Silverlightia. MTV Katsomo siirtyy vaiheittain HTML5-tekniikkaan kokonaan ja viimeisenä HTML5-tekniikka otetaan kuulemma käyttöön Firefox ja Safari-selaimissa. Olen kysynyt asiasta MTV Oy:ltä.
- näillänäkymin
Elokuun 2.
- Citikka_Pete
Olen erittäin tytyyväinen, jos Firefox 48 on nopeampi kuin edeltäjänsä Firefox 47.0.1
Saapas nähdä 2. elokuuta. Tuleeko julki? Toivottavasti nopeutuu Google Chromen tasolle. Safarin saa heittää sitten romukoppaan kokonaan, kun sitä ei saa enää Windowsille :)
Talouselämä: http://www.talouselama.fi/uutiset/kaytatko-firefox-selainta-tulossa-roppakaupalla-uudistuksia-6568092- Safari_hautausmaalle
Olen samaa mieltä Safarin kohtalosta :D
- wedwedwedwewd
Ainakin tässä ubuntussa firefox on paljon nopeampi kuin chrome tai chromium. windowsissa ei oikein mikään ole nopea kun niitä vakoiluominaisuuksia niin vitusti.
- 76t7fggffffffff
2016-08-02 Firefox 48
- Pösö_Pete
Tuleeko tänään Firefox 48? Haluaisin vain tietää sen.
- Tojo_Helena
Odotan jo innolla.
- vikkelää
jos on noin kiire, sen saa yleensä jo päivää ennen Mozillan FTP-palvelimelta. Itse päivitin jo 1.8.
- Päivitykset
Minulle päivittyi eilen 2.8.2016.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857