Hei! Milloin Firefox 48 julkaistaan virallisesti? Firefox 47 jumittuu silloin tällöin ainakin, kun ollaan avaamassa MTV Katsomoa.
Milloin Firefox 48 julkaistaan virallisesti?
12
139
Vastaukset
- päivitäw10
ei mitään merkitystä. nykyinen käyttöjärjestelmä on windows 10 ja siinä tulee käyttää edgeä. firefox on joku muinaisjäänne ja haittaohjelma joka vaan sotkee järjestelmän ja sitten ihmetellään kun ei toimi.
- hyvääpäivääkirvesvartta
10 osaa sotkea itsensä ihan itse , ei siihen kenenkään toisen apua tarvita.
- toimivampi.firefox
Ei pysty päivittämään, koska näyttö ei ole yhteensopiva Windows 10:n kanssa ja pitäisi pyytää tukea Inteliltä. En halua maksaa maltaita. Tällä hetkellä omistan 3 kpl Windows 7-läppäriä ja 3 kpl Windows 10-läppäriä. En ole tyytyväinen Edgeen. Edge ei tue ActiveX:ia eikä Silverlightia. MTV Katsomo siirtyy vaiheittain HTML5-tekniikkaan kokonaan ja viimeisenä HTML5-tekniikka otetaan kuulemma käyttöön Firefox ja Safari-selaimissa. Olen kysynyt asiasta MTV Oy:ltä.
- näillänäkymin
Elokuun 2.
- Citikka_Pete
Olen erittäin tytyyväinen, jos Firefox 48 on nopeampi kuin edeltäjänsä Firefox 47.0.1
Saapas nähdä 2. elokuuta. Tuleeko julki? Toivottavasti nopeutuu Google Chromen tasolle. Safarin saa heittää sitten romukoppaan kokonaan, kun sitä ei saa enää Windowsille :)
Talouselämä: http://www.talouselama.fi/uutiset/kaytatko-firefox-selainta-tulossa-roppakaupalla-uudistuksia-6568092- Safari_hautausmaalle
Olen samaa mieltä Safarin kohtalosta :D
- wedwedwedwewd
Ainakin tässä ubuntussa firefox on paljon nopeampi kuin chrome tai chromium. windowsissa ei oikein mikään ole nopea kun niitä vakoiluominaisuuksia niin vitusti.
- 76t7fggffffffff
2016-08-02 Firefox 48
- Pösö_Pete
Tuleeko tänään Firefox 48? Haluaisin vain tietää sen.
- Tojo_Helena
Odotan jo innolla.
- vikkelää
jos on noin kiire, sen saa yleensä jo päivää ennen Mozillan FTP-palvelimelta. Itse päivitin jo 1.8.
- Päivitykset
Minulle päivittyi eilen 2.8.2016.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639686Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513119Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432887- 612679
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012085- 1091996
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251913Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä551477Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281251