Hei! Milloin Firefox 48 julkaistaan virallisesti? Firefox 47 jumittuu silloin tällöin ainakin, kun ollaan avaamassa MTV Katsomoa.
Milloin Firefox 48 julkaistaan virallisesti?
12
149
Vastaukset
- päivitäw10
ei mitään merkitystä. nykyinen käyttöjärjestelmä on windows 10 ja siinä tulee käyttää edgeä. firefox on joku muinaisjäänne ja haittaohjelma joka vaan sotkee järjestelmän ja sitten ihmetellään kun ei toimi.
- hyvääpäivääkirvesvartta
10 osaa sotkea itsensä ihan itse , ei siihen kenenkään toisen apua tarvita.
- toimivampi.firefox
Ei pysty päivittämään, koska näyttö ei ole yhteensopiva Windows 10:n kanssa ja pitäisi pyytää tukea Inteliltä. En halua maksaa maltaita. Tällä hetkellä omistan 3 kpl Windows 7-läppäriä ja 3 kpl Windows 10-läppäriä. En ole tyytyväinen Edgeen. Edge ei tue ActiveX:ia eikä Silverlightia. MTV Katsomo siirtyy vaiheittain HTML5-tekniikkaan kokonaan ja viimeisenä HTML5-tekniikka otetaan kuulemma käyttöön Firefox ja Safari-selaimissa. Olen kysynyt asiasta MTV Oy:ltä.
- näillänäkymin
Elokuun 2.
- Citikka_Pete
Olen erittäin tytyyväinen, jos Firefox 48 on nopeampi kuin edeltäjänsä Firefox 47.0.1
Saapas nähdä 2. elokuuta. Tuleeko julki? Toivottavasti nopeutuu Google Chromen tasolle. Safarin saa heittää sitten romukoppaan kokonaan, kun sitä ei saa enää Windowsille :)
Talouselämä: http://www.talouselama.fi/uutiset/kaytatko-firefox-selainta-tulossa-roppakaupalla-uudistuksia-6568092- Safari_hautausmaalle
Olen samaa mieltä Safarin kohtalosta :D
- wedwedwedwewd
Ainakin tässä ubuntussa firefox on paljon nopeampi kuin chrome tai chromium. windowsissa ei oikein mikään ole nopea kun niitä vakoiluominaisuuksia niin vitusti.
- 76t7fggffffffff
2016-08-02 Firefox 48
- Pösö_Pete
Tuleeko tänään Firefox 48? Haluaisin vain tietää sen.
- Tojo_Helena
Odotan jo innolla.
- vikkelää
jos on noin kiire, sen saa yleensä jo päivää ennen Mozillan FTP-palvelimelta. Itse päivitin jo 1.8.
- Päivitykset
Minulle päivittyi eilen 2.8.2016.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303521Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91578Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241275Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34903Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.132889- 60879
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819