Milloin Firefox 48 julkaistaan virallisesti?

toimivampi.firefox

Hei! Milloin Firefox 48 julkaistaan virallisesti? Firefox 47 jumittuu silloin tällöin ainakin, kun ollaan avaamassa MTV Katsomoa.

12

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivitäw10

ei mitään merkitystä. nykyinen käyttöjärjestelmä on windows 10 ja siinä tulee käyttää edgeä. firefox on joku muinaisjäänne ja haittaohjelma joka vaan sotkee järjestelmän ja sitten ihmetellään kun ei toimi.

• hyvääpäivääkirvesvartta

10 osaa sotkea itsensä ihan itse , ei siihen kenenkään toisen apua tarvita.

• toimivampi.firefox

Ei pysty päivittämään, koska näyttö ei ole yhteensopiva Windows 10:n kanssa ja pitäisi pyytää tukea Inteliltä. En halua maksaa maltaita. Tällä hetkellä omistan 3 kpl Windows 7-läppäriä ja 3 kpl Windows 10-läppäriä. En ole tyytyväinen Edgeen. Edge ei tue ActiveX:ia eikä Silverlightia. MTV Katsomo siirtyy vaiheittain HTML5-tekniikkaan kokonaan ja viimeisenä HTML5-tekniikka otetaan kuulemma käyttöön Firefox ja Safari-selaimissa. Olen kysynyt asiasta MTV Oy:ltä.

• näillänäkymin

Elokuun 2.

• Citikka_Pete
      • Safari_hautausmaalle

Olen samaa mieltä Safarin kohtalosta :D

• wedwedwedwewd

Ainakin tässä ubuntussa firefox on paljon nopeampi kuin chrome tai chromium. windowsissa ei oikein mikään ole nopea kun niitä vakoiluominaisuuksia niin vitusti.

• 76t7fggffffffff

2016-08-02 Firefox 48

• Pösö_Pete

Tuleeko tänään Firefox 48? Haluaisin vain tietää sen.

• Tojo_Helena

Odotan jo innolla.

• vikkelää

jos on noin kiire, sen saa yleensä jo päivää ennen Mozillan FTP-palvelimelta. Itse päivitin jo 1.8.

• Päivitykset

Minulle päivittyi eilen 2.8.2016.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe