Asumme vuokralla, kyseessä luhtitalo jossa asuu 2 aikuista ja lapsi. Viimeisin tasauslasku 4kk 451€.
Otin kuvat laskusta, jos joku voisi vaikka katsoa onko näissä jotain hämärää.
http://i.imgur.com/4D852V2.jpg
Olen rajannut kuvista pois epäoleellisen.
Vedentasauslasku 4kk, 451 euroa
5
279
Vastaukset
- oho3
Olisko tuo koko talon lämmitys kulu tuolta ajalta???
Tuossa näyttää olevan ihan ihmeellisiä kuluja. Lasku on kuitenkin kasvanut talviaikaan, joten mukana on ainakin lämmityskulut (siis asunnon lämmityskulut, veden lämmittäminen kun maksaa saman verran vuoden ympäri). Vesienergia viittaa taas puolestaan sähköön (vain idiottii ostaa vesivoimalla tuotettua sähköä). Eli ei ole paha lasku, jos siis sisältää vesimaksut lämmityksen käyttösähkön (ylihintaan ostetun sähkön siis!!!).
- vesilask
Sähköstä maksamme erikseen, ei sisälly/kuulu vesilaskuihin mllään tavalla. Asunnossa kylläkin vesikiertoinen patterilämmitys.
- pubde
Laskussa on Lämpö sarake. 1.1.2016-29.4.2016 kulutus 5684kWh,hinta 381,38€
Eli,vesilasku on ihan maltillinen;)
- käytönmukaan
Tasauslasku? Siis jotain on maksettu jo ennakkoon? Itse olen saanut aina hyvitystä tasauslaskussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044671Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743921397- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86980Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64866