Laitetaan nyt tämä sitten tänne oikealle osastolle, kun tuli kärhämää aikaisemmin. Mulla on Columbon tuotantokaudet 1-8 dvd levyinä, kolme kautta on jo katsottu...melkein. Nimittäin kolmoskauden yksi levy ei toimi. Latautuu kyllä soittimeen ja tulee, kielivalikko, kaikenmaailman varoitukset sun muut ja episode index. Mutta sitten kun yrittää startata jakson, ei tapahdukaan mitään! Soittimen ajanlasku kyllä menee sekunti sekunnilta eteenpäin ja joskus tekstikin tulee näkyviin, mutta kuva pysyy siinä episode index sivulla. Voiko tuolle asialle mitään tehdä?
Onko muilla sattumalta samaa settiä, toimiiko kaikki levyt, mä en nyt just muista, monesko levy kolmoskautta ja mitkä jaksot ei toimi, mutta tuosta ymmärtänee, mikä on mun probleema.
Toimimaton Columbo DVD-levy
Kolumpo3
1
67
Vastaukset
- dsad
Minulla oli kerran yhden sarjan sisältävän boksin yhdessä levyssä vikaa (kommenttiraita alkoi jakson keskellä uudelleen alusta.) Vaihdoin tuon yhden kotelon uuteen, mutta siinä on sama vika. Samoin erään Pekka ja Pätkä elokuvan valikossa on vikaa ja elokuva alkaa vain Play-napilla, ei valikosta valitsemalla OK:lla. Tilasin myös tämän tilalle uuden levyn, jossa oli sama vika. Joten vika saattaa olla kaikissa ko. bokseissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166929- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001938En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708