Karin uusi peräkammari

Voi.voi.karia

Karin räjäytettyä entisen peräkammarinsa asuinkelvottomaan tilaan hänen äitinsä pisti Karin ulkoruokintaan ja uuteen peräkammariin. Ohessa kuva Karin uusista asuintiloista.

http://aijaa.com/ebY1jA

23

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peräkammarin_pojat

Pssst. Laitoin kommentin vaihteeksi itse kuvakaappaukseen.....†

• aqref

Kuvaan kom.

• Linuks_tubutin_

Ihmisoikeusjärjestö ei anna Karin asua tuossa kämpässä.

En minäkään.

Asun omakotitalossa vuokralla 14 vuotta. Kohta 15 vuotta.

Kari voi tulla nurkkiin joksikin aikaa. Talossa toimii vain Debian, mutta pitäköön omalla koneella mitä haluaa.

• Linuks_tubutin_

Kari minä välitän vaikka sinun jeesus ja jumala on sinut hylännytkin.

Kaikki muutkin ovat hylänneet sinut ja menettäneet toivonsa sinua kohtaan, mutta minä en.

Olet rakas ja tärkeä. Tulet pärjäämään ilman jeesusta ja jumalaa. Autan sinua.

Toivottavasti otat maaseudun rauhan vastaan. Harjoita sitten mitä windows uskontoasi omalla koneellasi sen minkä haluat , mutta Debian ja muut Linux pohjaiset käyttöjärjestelmät toimii tässä talossa.

Onneksi meillä ei ole pakkosuöttöä olemassa. Emme tunne sellaista. Saat olla ja viipottaa miten haluat. Paitsi jätä mun kissat rauhaan! Se on ainoa sääntö!

http://aijaa.com/QZiSgd

• Linuks_tubutin_

Jännä, mutta itselle tuo paperi näyttää tuossa kuvassa tekemällä tehdyltä. Jokin huonokin photoshop tuotos.

Kerkesin alkuperäisen silpoa palaviin, joten ei voinut otta kuvaa eri paikassa.

Voihan sen tietenkin kaivaa ja verrata käsialaa....

• Linuks_tubutin_

Uusi oti voi tuottaa ongelmaa, mutta äkkiä ongelmat unohtuu. voin luvata sen.

http://aijaa.com/SWMzzK

• Linuks_tubutin_

"Uusi koti"

Olen niin täpinöissä, että en osaa kirjoittaa enään.

Tervetuloa kotiin Tubutin Linuks Kari.

• Linuks_tubutin_

No joo se "muokatun näköinen kuva" ei ole enää uuden veroinen, mutta käsialan siitä tunnistaa vielä.

Näin paljon Tubutin Kari välitän sinusta, että tonkiin palaviin menevistä nuo vain sinua varten.

Lauantai sauna on pakollinen. Joudatko jo silloin muuttamaan? Saat toki käydä yksin saunassa. Ei minua haittaa homoutesi, eikä minun narttu kissatkaan välitä sinun kiimoistasi. Leikattuja kun ovat.

Kunhan ennen ilta yhdeksää saa ulko-oven lukkoon.
      En ala pitää räppänöitä auki jonkin onnettoman windows hörhön takia, joka ei pärjää pohjoisen oloissa 5 minutia yksin. Joten huoli on.

Mutta jos itse tykkäät käydä yksin omassa rauhassa saunassa, niin se on ymmärrettävää ja pidän saunan lämpimänä. Ainakin sinne klo 22 asti.

Kaikella rakkaudella. ja öitä!

http://aijaa.com/o8t3cX

• Windows_näyttää_oikein

Se on kaunis asia, että Mikakin on ruvennut harrastamaan valokuvausta!

Mutta jotta voisit nähdä ne kuvasi selkeänä myös tietokoneessasi, on sinun luovuttava siitä deputtimestasi ja asennettava kunnon Windows tilalle!
        Windows näyttää väritkin oikein!

• Linuks_tubutin_
        Windows_näyttää_oikein kirjoitti:

Se on kaunis asia, että Mikakin on ruvennut harrastamaan valokuvausta!

Mutta jotta voisit nähdä ne kuvasi selkeänä myös tietokoneessasi, on sinun luovuttava siitä deputtimestasi ja asennettava kunnon Windows tilalle!
        Windows näyttää väritkin oikein!

Mika? Aaa!

Tarkoitatko Exergyä, jota Facebookissakin ahdistelit aikoinaan? En tiedä teetkö sitä vieläkin. Uskonpa että ominaisuutesi ei ole vuosien saatossa kadonnut minnekään.

Kyllä mä Makkosen muistan, mutta taidetaan virallisten papereiden mukaan omistaa kumpikin täysin eri nimeet, syntymäajat jne... joten...

Tais muuten Mikakin käyttää Debiania, mutta vaihtoi Ubuntuun, kun oli muka helpompi pitää yllä.

Täältä hän lähti koska tytär tuli teini-ikään ja energiat piti keskittää koti hommiin.

Juu ainakin tuon Mikan muistan. Mutta en ole sama henkilö, eikä nimi ala edes M kirjaimella.

Olen juuri se joka paljasti kaikille, että ????, ???, ???..._, Ex-ubu. Ex-Ubuntu jne... tuhansia nimimerkkejä on oikealta nimeltä Kari.

Eli Tubutin Linuks Kari.

• Linuks_aina_väärässä

Mika ei iki päivänä raatsi jättää tätä palstaa - hänhän on tämän palstan sielu!

• Linuks_tubuti_
        Linuks_aina_väärässä kirjoitti:

Mika ei iki päivänä raatsi jättää tätä palstaa - hänhän on tämän palstan sielu!

"hänhän on tämän palstan sielu!"

Oikeassa olet, mutta sekin "sielu" katosi palstalta aikonaan.

Nyt puhaltaa uusi "sielu" palstalla ja se on Tubutin Linuks Kari.

Toisinaan kaipaan "Sagittariusta" silloin palstalla oli oikea "sielu" ja jonkinlainen asiallinen järjestys.

• Linuks_Mielenhäiriö

Hmmmmmm...... Mielenkiintoisia ovat linukshihhulien kirjoitukset....†

• isäntä.itte

Kyllä tuolla meitin navetan ylisilläkin olisi aina tilaa yhelle karille. Oppisipa samalla tavoille kun meitin muori pistää kyllä yhen karin aina ruotuun ja rouvan pelkoon niin että oppii sisäsiistiksi eikä pääse se peräkammarikaan enää yhtä ruokottomaan kuntoon kuin entinen.

• Linuks_tubutin_

Juu kyllä siinä jumalattomat unohtuu, kun pohojosen muari vettää loimiin, unohtuu pirruuet ja aikeet!

Miäs perkele siinä tulloo.
        Melekeepä tietämäti poijan klopistakin, vaik pitäis varpaita peltohon kastamaan vuosia. Vaan mihipä se haaveilija ilman sukkia tänä päivänä kulukee. Pellotkin kasvaa rehevää ja yrityskin tuuttaa.

Ok, murre oli keksitty. Puhun pohjois-pohjanmaan murretta. Tai en puhu, kun en halua. pakiósta se silti puheeseen tulee.

Ookko nää varma. Puhukko nää ees murteella vaa missä perkeleen latossa oot kasvanu.

Samanlaista viäntöä se meillä on mutta en puhu itse sitä. Tosin joskus se tarttuu kieleen pakosta, jonka korjaan heti. Murteet ovat ihania, mutta ei minua.

Täällä olen syntynyt.

7 Vuotta asunut, 40km Helsingistä etelään ja täällä taas suurimmanosan elämästä.

Eli kommunikoimaan oppiin, ku bamlattiin skaiffareiden kaa, buleista bläägistä, dysää odottaessa.

• Linuks_tubutin_
        Linuks_tubutin_ kirjoitti:

Juu kyllä siinä jumalattomat unohtuu, kun pohojosen muari vettää loimiin, unohtuu pirruuet ja aikeet!

Miäs perkele siinä tulloo.
        Melekeepä tietämäti poijan klopistakin, vaik pitäis varpaita peltohon kastamaan vuosia. Vaan mihipä se haaveilija ilman sukkia tänä päivänä kulukee. Pellotkin kasvaa rehevää ja yrityskin tuuttaa.

Ok, murre oli keksitty. Puhun pohjois-pohjanmaan murretta. Tai en puhu, kun en halua. pakiósta se silti puheeseen tulee.

Ookko nää varma. Puhukko nää ees murteella vaa missä perkeleen latossa oot kasvanu.

Samanlaista viäntöä se meillä on mutta en puhu itse sitä. Tosin joskus se tarttuu kieleen pakosta, jonka korjaan heti. Murteet ovat ihania, mutta ei minua.

Täällä olen syntynyt.

7 Vuotta asunut, 40km Helsingistä etelään ja täällä taas suurimmanosan elämästä.

Eli kommunikoimaan oppiin, ku bamlattiin skaiffareiden kaa, buleista bläägistä, dysää odottaessa.

Siin noin vuoden ikäisenä muutettiin isän ja äidin kaa etelä suomeen. Siellä opin kävelemään, puhumaan ja yhden vuoden kävin kouluakin.

Tänne muutettua muistan kuinka inhosin tätä murretta ja koko paikkaa.

Nyt en lähtisi etelä suomeen, kuin paareilla. No lomalle ehkä. ja olen lomaillukin kotikasvupaikalla. Hieno merellinen idyyli kauniilla maisemilla.

Etelän murretta en halua koskaan unohtaa, mutta ihmiset pohjoisessa ovat oikeasti ihmisiä ja välittää toisista.

Et koskaan mene kylään, että sulle ei tuputeta ruokaa ja kädet kantamuksia täynnä, kun kotia lähdet. Toisinaan se on todella rasittavaa, ja siitä suututaan jos kieltäydytään. Sama homma Venäjällä kuulemma. Erään Venäläisen tutun kertomana.

Kari tarvitsee kans valittämistä ja pohojoosen luannon autuita lakeuksia ympärille, joita kansamme ovat ammoisia aikoja nauttineet.

Ei hyljitä Karia, vaan näytetään sille rakkautta ja yhteisöön kuuluvuutta. Rakkaudella se tapahtuu, ei satukirja uskonnoilla.

• nirak-isuu

Ja se Oolannin sota oli kauhia Hurraa, hurraa, hurraa, Kun kolmellasadalla laivalla Seilas engelsmanni Suomemme rannoilla. Sunfa-raa, sunfa-raa, sunfa-ralla-lalla-laa Hurraa, hurraa, hurraa Ja se oli vihollisen meininki Hurraa, hurraa, hurraa Että ampua murskaks se fästinki Ja ottaa sen sotaväki fangiksi Sunfa-raa, sunfa-raa, sunfa-ralla-lalla-laa Hurraa, hurraa, hurraa Mutta Suomen poijat ne ampuivat Hurraa, hurraa, hurraa Että fästingin muurit ne kaikuivat Ja Oolannin rannat ne raikuivat Sunfa-raa, sunfa-raa, sunfa-ralla-lalla-laa Hurraa, hurraa, hurraa

• rikollistamenoa

On ympäristörikos pitää Karia ulkohuussissa. Hepun ruoka- tai paremminkin juomavalion perusteella kaikki mikä Karista irtoaa on ongelmajätettä eikä sitä saa päästää suoraan luontoon.

Lisäksi on eläinsuojelurikos pitää Karia liian pienessä ja kylmässä karsinassa ilman riittäviä kuivia pehkuja joissa sillä olisi tilaa myllätä, nukkua ja tehdä tarpeensa. Käytetyt pehkut tulee hävittää asianmukaisesti ongelmajätteenä.

• karsinassaonkuuma

• Sääliksi-käy-sikoja

Ei se taida olla luvallista pitää muita tuotantoeläimiä samoissa tiloissa Karin kanssa.

Olisiko karista hyötykäyttöön oikealla ruokavaliolla? Meinaan se suoltaa niin paljon sitä itteään että sillä kyllä lannottaisi isommankin plantaaŝin.

• Linuks_Purkautuminen

Purkautukaa vaan ihan rauhassa täällä, arvoisat tubutinpojat.
      Pakkohan se on teidänkin jossain saada purkautua ja sopiva sylkykuppikin kun on löytynyt - kari!

Näkisin kuitenkin, että varsinaisen ongelmanne taustalla on mitä ilmeisimmin tubutin - se kammottava rypistys, jota joskus erheellisesti kutsutaan "käyttöjärjestelmäksi".....†..........kaikkea kanssa, kurttaushan se on, eikä siitä ole tietokoneeseen muuten kuin hätätilassa ja silloinkin se särkee sen välittömästi....†

• kari-valehtelee-aina

Kyllä kari on kiertotalous ihmisiä pohjimmiltaan. Onhan se jo vuosia kierrättänyt samoja valheita Linuxista uudestaan ja uudestaan.

• windows-tubutin-

Valhe ->emävalhe -> Marko-Anni-Helena Ristintumputtaja.
      Uusittu versio vanhasta sanonnasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      73
      3153
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      35
      2011
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      292
      1673
    4. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      118
      1655
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      281
      1271
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      30
      1175
    7. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1140
    8. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1064
    9. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1060
    10. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      98
      1043
    Aihe