Pelkään kauhuelokuvien hahmoja

Vainoharhainen

Siis olen katsonut youtubessa finntop5 kanavan videoita, joista hirvein oli "I feel fantastic". Se laulu rupeaa soimaan päässäni ja kuvittelen että se robotti tulee huoneeseeni. Yöllä ajatuksiini eksyy myös kauhuleffoista kootun pelin murhaajat ja jne. Katsoin tästäkin siis youtubevideon jossa eräs tubettajs pelasi kyseistä peliä, siitä on puolli vuotta tai vuosi, mutta välillä vieläkin nämä tulevat pyörimään ajatuksiini.
On vaikeaa nukkua yksin, jonkun eläimen edes pitäisi olla edes samassa huoneessa (kissan kehräys sopivissa määrin on rauhoittavaa)
Osaisiko siis joku auttaa miten nämä saisi mielestä, spotifyn nukkumis listat toimivat jotenkin siihen "i feel fantastic" juttuun, mutta jos joku tietää parempa keinoja saa kertoa

5

1158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0110_0110

      Huhhuhuh :o itsekin olen kyseisen videon katsonut ja niskavillat on noussut pystyyn :I
      jos yrittäisit keksiä jotain vielä mieleen painuvampaa kuin se video, mutta hyvällä tai hauskalla tavalla. Tai sit vaan huoneeseen joku valo päälle.

    • poistuollaiset

      Sielunvihollinen saatana toimii tuollaisten kauhuleffojen kautta. Ihan tietoisen riskin otatte, jos katselette niitä.

      • 0110_0110

        Kyseessä ei ollut elokuva, mutta olen osittain samaa mieltä kanssasi.


    • aaron-entinen-pelkääjä

      Välillä jotkut Salkkari-Aaro jutut ovat saattaneet pitää mua hereillä. Mut ei enää. Toisaalta, silti Aaro on vielä todella järkyttävä. :D

      Olen itekki nähnyt tuon I Feel Fantastic videon. Ja ensimmäinen reaktioni siihen videoon oli se että tuntui että ihan kuin oon nähnyt sen huoneen ihan unessaki ennen ku oisin nähnyt sitä videotakaan.

      Mut ei oo hätää. Ainakaa se video ei voi olla kirottu. Mikään kuva, video, tai äänileike tai kappale ei voi olla kirottu. Fyysiset esineet voi olla ja tietyt sivustot, mutta vain jos niihin menee jotain negatiivista energiaa tai joku negatiivinen henkiolento. Mutta kuvat, videot, äänileikkeet, kappaleet, ei voi olla kaikki kopiot kirottuja yhtä aikaa. Kiroukset tehoo vain 1 juttuun kerrallaan.

      Älä myöskään kuuntele semmoisia ihmisiä joka sanoo että "Saatana tekee sitä ja tätä", koska ensinäkin, jos joku jumalhahmo aiheuttaa ongelmia, niin se on se Jehova. Kaikki demonit ei oo pahoja ja kaikki enkelitkään ei oo hyviä. Mul on itelläni huonoja kokemuksia Abrahamilaisista enkeleistä.

      • Anonyymi

        Hei! Mul on toi sama ihankun oisin nähny sen mun huoneess.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe