Pelkään kauhuelokuvien hahmoja

Vainoharhainen

Siis olen katsonut youtubessa finntop5 kanavan videoita, joista hirvein oli "I feel fantastic". Se laulu rupeaa soimaan päässäni ja kuvittelen että se robotti tulee huoneeseeni. Yöllä ajatuksiini eksyy myös kauhuleffoista kootun pelin murhaajat ja jne. Katsoin tästäkin siis youtubevideon jossa eräs tubettajs pelasi kyseistä peliä, siitä on puolli vuotta tai vuosi, mutta välillä vieläkin nämä tulevat pyörimään ajatuksiini.
On vaikeaa nukkua yksin, jonkun eläimen edes pitäisi olla edes samassa huoneessa (kissan kehräys sopivissa määrin on rauhoittavaa)
Osaisiko siis joku auttaa miten nämä saisi mielestä, spotifyn nukkumis listat toimivat jotenkin siihen "i feel fantastic" juttuun, mutta jos joku tietää parempa keinoja saa kertoa

5

1288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0110_0110

Huhhuhuh :o itsekin olen kyseisen videon katsonut ja niskavillat on noussut pystyyn :I
      jos yrittäisit keksiä jotain vielä mieleen painuvampaa kuin se video, mutta hyvällä tai hauskalla tavalla. Tai sit vaan huoneeseen joku valo päälle.

• poistuollaiset

Sielunvihollinen saatana toimii tuollaisten kauhuleffojen kautta. Ihan tietoisen riskin otatte, jos katselette niitä.

• 0110_0110

Kyseessä ei ollut elokuva, mutta olen osittain samaa mieltä kanssasi.

• aaron-entinen-pelkääjä

Välillä jotkut Salkkari-Aaro jutut ovat saattaneet pitää mua hereillä. Mut ei enää. Toisaalta, silti Aaro on vielä todella järkyttävä. :D

Olen itekki nähnyt tuon I Feel Fantastic videon. Ja ensimmäinen reaktioni siihen videoon oli se että tuntui että ihan kuin oon nähnyt sen huoneen ihan unessaki ennen ku oisin nähnyt sitä videotakaan.

Mut ei oo hätää. Ainakaa se video ei voi olla kirottu. Mikään kuva, video, tai äänileike tai kappale ei voi olla kirottu. Fyysiset esineet voi olla ja tietyt sivustot, mutta vain jos niihin menee jotain negatiivista energiaa tai joku negatiivinen henkiolento. Mutta kuvat, videot, äänileikkeet, kappaleet, ei voi olla kaikki kopiot kirottuja yhtä aikaa. Kiroukset tehoo vain 1 juttuun kerrallaan.

Älä myöskään kuuntele semmoisia ihmisiä joka sanoo että "Saatana tekee sitä ja tätä", koska ensinäkin, jos joku jumalhahmo aiheuttaa ongelmia, niin se on se Jehova. Kaikki demonit ei oo pahoja ja kaikki enkelitkään ei oo hyviä. Mul on itelläni huonoja kokemuksia Abrahamilaisista enkeleistä.

• Anonyymi

Hei! Mul on toi sama ihankun oisin nähny sen mun huoneess.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      51
      1935
    2. Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."

Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1578
    3. Suurinta rakkautta

On päästää irti ja antaa toisen mennä. 😎🌹
      Ikävä
      82
      1173
    4. Sedun opettaja?

Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma
      Seinäjoki
      42
      1162
    5. Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"

Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1050
    6. Kumpi ihastui teistä ensin

Sinä vai kaivattusi?
      Ikävä
      56
      1039
    7. Milloin nähdään?

😕💕 Alan olla ihan loppu.
      Ikävä
      48
      1015
    8. Mitä mun pitää tehdä?

Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid
      Ikävä
      40
      968
    9. Keskusta on kovassa nousussa

Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.
      Maailman menoa
      126
      937
    10. Näytät paremmalta kuin koskaan ennen

Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.
      Ikävä
      38
      916
    Aihe