Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Panot tyttöystävän äidin kanssa

nuorellevanhaa

Pete käveli taas hermostuneena Moonan talolle. Jo pari viikkoa Moona oli ollut erilainen, kylmempi. Pete ihmetteli, mistä se johtui. Oliko Moona kyllästymässä jo häneen? Oliko Moona sittenkin herännyt silloin lauantaiyönä ja tiesi, että Pete vietti pari tuntia Minjan huoneessa? Pete oli vessareissullaan poikennut Minjan huoneeseen, kun näki valoa oven alta. Kun hän oli avannut oven, hän oli nähnyt Minjan tyydyttämässä itseään sängyssä. Pete oli mennyt hänen viereensä ja he olivat tyydyttäneet toisensa käsin. Sitten Minja oli halunnut, että Pete nuolisi häntä kuten Moonaa aikaisemmin, ja sitten he olivat vielä panneet pitkään ja rauhallisesti. Minja oli jopa saanut ensimmäisen orgasminsa yhdynnässä.

Siitä ei ainakaan Moonalta uskaltanut kysyä. Mutta Moona ei sanonut mitään kunnon syytä vihoittelulleen. Nyt oli perjantai-ilta, viikonloppu alkanut ja Pete elätteli toiveita mukavasta illasta Moonan kanssa.

Oven avasi tällä kertaa Moonan äiti Leena. Hän ilahtui pojan nähdessään, olihan Pete mukava poika.

– Moi. Onko Moona kotona, Pete kysyi.

– Juu, on se huoneessaan yläkerrassa. Mää meen sanomaan, että tulit. Tuu sisälle, Leena kehotti. Pete jäi eteiseen odottamaan. Kohta Leena palasi: – Voi kuule, Moona sano, että ei halua tavata sua. Mää oon pahoillani. Tuu nyt keittiöön ottaan jotain lämmintä juotavaa, siellä on niin kylmäkin.

Pete seurasi Leenaa keittiöön. Leena tarjosi kahvia ja he istuivat juttelemaan.

– Mikäs teillä nyt mättää? Ette oo tapailleetkaan tällä viikolla juuri ollenkaan, Leena kysyi.

– En tosiaankaan tiedä. Mää en tiiä, mitä mää oon tehny, Pete valitteli hieman valheellisesti.

– No, Moonan päätä ei helposti käännetä, mutta koita saada se puhumaan. Tänä iltana se nyt kumminkaan ei varmaan onnistu, se sanoi äsken niin kiivaasti. Ihme kiukuttelua sillä likalla.

Leena kyseli hetken pojan perheen kuulumisia ja lähti sitten kohti makuuhuonetta. – Tuus tänne, niin jatketaan juttua, hän kehotti Peteä, joka seurasi häntä.

Pete istui tietokonetuolille ikkunan viereen ja Leena meni vaatekaapille. Hän oli 37-vuotias, mutta näytti muutaman vuoden nuoremmalta. Ei hoikka eikä lihava, mutta muodokas isorintainen nainen, joka yhä sai miesten päät kääntymään kadulla. Hänen kasvoissaan oli samaa näköä kuin Moonalla ja Peten mielestä Leena olikin kaunis nainen. Jo pari vuotta sitten Pete oli ihaillut hänen muotojaan, kun hän oli liikuskellut bikineissä pihalla.

Leena jatkoi kyselemistään Peten perheestä samalla, kun riisui hameensa, paitansa ja rintaliivinsä. Hän oli selin Peteen päin, mutta Pete näki rinnan kaaren heilahtavan. Hän yritti vastailla Leenalle ja olla katsomatta tähän päin, mutta vilkuili kuitenkin. Leena otti kaapista yöpaidan, melko ohuen paitulin, joka ulottui puolireiteen ja puki sen päälleen. Pete tunsi olonsa hieman tukalaksi, pikkuvelikin osoitti taas heräämisen merkkejä. Hän oli taas ollut muutaman päivän laukeamatta toivoen, että pääsisi pian taas Moonan sänkyyn.

Leena tuli istumaan sängylle ja jatkoi jutteluaan. Pete erotti nänninpäät yöpaidan läpi ja vehje nousi yhä. Kohta Leena huomasi Peten vähän punastuneen ja myös kohouman hänen verkkareissaan. – Tuu tänne viereen istuun. No, tuu ny vaan, hän kehotti. Pete istui hänen viereensä sängynreunalle.

– Ei tarvi hävetä yhtään. Kyllä mää arvaan, että sulla on varmaan paineita, kun et oo Moonaakaan nähny… Ootko kovastikin puutteessa, Leena kysyi suoraan.

Pete punastui lisää, mutta vastasi kuitenkin: – No oonhan mää…

– Mää ymmärrän hyvin. Mulle itellekin on seksi tosi tärkeetä. Itse asiassa määkään en oo harrastanu sitä pitkään aikaan, Leena totesi.

– Jaa, poika kykeni vain vastaamaan.

– Haluisitko sää, Pete, kokeilla mun tissejä, Leena kysyi. Pete jäykistyi paikoilleen.

– Mut… mitäs Moona? Se voi sitä paitsi tulla koska tahansa.

– Likat on huoneissaan tän illan, mää tiiän sen, Leena tokaisi ja nousi laittamaan oven kiinni. -Sitä paitsi ne ei tuu mun makkariin, kun ovi on kiinni.

Leena palasi Peten viereen seisomaan ja laittoi tämän käden rinnalleen. – Kokeile ny, mieles tekee kumminkin, hän kehoitti. Pete oli pyörällä päästään. Hän ei pystynyt hillitsemään itseään, vaan alkoi puristella isoa tissiä...

Lue koko tarina täältä:
http://seksinovellit.rockikkeli.com/vieraissa/panot-tyttoystavan-aidin-kanssa/

4

3520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhmistyhmis

      No nyt on tuhmaa touhua

    • toskii

      Tosi kiihottava tarina

    • kultanas

      Nyt panettaa kyllä ihan saatanasti. Ei ois pitäny tulla lueskeleen näitä tarinoita, liian hyviä, varsinkin tää ...

    • lastilasse

      Tälle lensi lastit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe