"PALVELUA" KEURUUN POSTISSA

postmomafia

Tämän päivä Suurkeuruussa oli kirjoitus Keuruun postin/Keuruskopion palvelusta. Monilla muilla on samanlainen kokemus kyykyttämisestä, jonka kohteeksi asiakas joutuu. Ennen täällä toimi virallinen posti, jonka henkilökunta oli tosi ystävällistä ja palvelu pelasi. Nykyisin asiakas tuntee olevansa joka käänteessä vilppi mielessään. Henkilökunta noudattaa muka tiukkoja määräyksiä, joita satelee Suomen Posti Oy:n pääkonttorista.
Itse olen tehnyt päätöksen, etten käytä tällaista palvelua. Käyn jopa postimerkin hakemassa muualta. Hapanta naamaa eikä huutamista viitsi nähdä eikä kuulla.

44

5560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opaåhg

      Vai oikein huutamista. Uskoisiko tuohon...

    • Niinpäniinjoopajoo

      Keuruulla kaikki mahdollista.En ihmettele yhtään.Onneksi ei töiden vuoksi tarvitse asua siellä.Luojan kiitos!

    • asiakas----

      Aika usein olen siellä asioinut ja aina on palvelu ollut ihan asiallista.

    • VaiEttäPalvelua

      No, Keuruskopiossa nyt ei ole vatsaan tullut huonoa palvelua, mutta muuten postin "palvelu" onkin sitten ihan perseestä! Tuos postin lähetysten seurantakin on ihan perseestä.... ilmoittaa ekaksi, että paketti olisi seuraavana päivänä noudettavissa tuolta klo 16 jälkeen..... menet sinne sitten seurantakoodin kanssa.... no ei siellä mitään pakettia ole... on josain vitun lähetyskeskuksesa vielä vantaalla.....
      Ja sitäpaisti erittäin hidasta verrattuna esim. linja-autorahtiin! Eli jos mahdollista, kannattaa kokeilla ainakin !

    • Äshjotain

      "Järjen" (=järki) käyttö ei ole kieletty, puolin ja toisin, mutta tuo edellinen Järjen jättiläinen käsittelee aihetta "vatsasta" alaspäin todella syvällisin sanan kääntein. Voisiko sen selvemmin sanoa, vielä vaihtoehdon kanssa!

    • värikasetti

      Keuruskopion tarjous: Osta muste ja väräkasetti samalla kertaa niin saat 20% alennuksen. Yleensä toista kasettia ei ole hyllyssä vaan se on loppunut joten voit ostaa vain toisen ja etkä saa yhtään alennusta. Sitten kun toinen kasetti tulee et saa alennusta siitäkään kun ostat vain yhden, mutta kaupanpäälle saat pompotusta!

      • mustekasetti

        Enpä ole aikaisemmin kuullutkaan että muste ja kasetti ostetaan erikseen....


    • SmartPostTarpeelinen

      Onneksi S-marketin yhteydessä on Smart Post automaatti ja voi maksaa pankkikortilla tuotteen noudon yhteydessä satojen eurojen ostoksen. Olen käyttänyt paria verkkokauppaa ja hyvin on sujunut viime vuosina. Ja ostokset ovat olleet todella tarpeellisia hankintoja joiden haku Jkl olisi ollut vaikeata jos olisi edes Jkl löytynyt. Ei ole tarvinnut palautella tavaroita kun tietää mitä ostaa. Kun Keuruulla oli se entinen posti poliisitalossa niin henkilökunta tunsi asiakkaita vuosien ajalta ja henkilöllisyyttä ei tarvinnut todistaa. Ajat muuttuu. Keuruskopiossa olen asioinut pari kertaa,henkilökortista ottavat loppuosan tiedon mitä oudoksun kun noudon yhteydessä olen maksanut kortilla postiennakko paketin.

      • Rollaattorimummu

        Minä kahdeksankymppinen nainen kävin hakemassa pakettia Keuruun postista. Minulla ei ollut henkilöllisyystodistusta mukanani. Yritin parhaani mukaan taivutella "virkailijaa" antamaan sen paketin, koska mukanani oli nimelläni varustettu postin saapumisilmoitus. Ei onnistunut! Sitten tarjosin kännykästäni tietoja henkilöllisyystodistuksena. Siihen virkailija sanoi, että tuo kännykkähän voi olla vaikka varastettu. Vai varastettu!? Tämän jälkeen en ole postin palveluja käyttänyt.


      • postionperseestä
        Rollaattorimummu kirjoitti:

        Minä kahdeksankymppinen nainen kävin hakemassa pakettia Keuruun postista. Minulla ei ollut henkilöllisyystodistusta mukanani. Yritin parhaani mukaan taivutella "virkailijaa" antamaan sen paketin, koska mukanani oli nimelläni varustettu postin saapumisilmoitus. Ei onnistunut! Sitten tarjosin kännykästäni tietoja henkilöllisyystodistuksena. Siihen virkailija sanoi, että tuo kännykkähän voi olla vaikka varastettu. Vai varastettu!? Tämän jälkeen en ole postin palveluja käyttänyt.

        Aikamoista "kyykyttämistä" vanhoja ihmisiä kohtaan tuo henkkareiden kysyminen! On monia yli 70 kymppisiä ihmisiä, joilla ei ole henkkareita, eli aika moni niistä joilla ei ole ajokorttia, eivät pysty todistamaan henkilöllisyyttään. Niillä, jotka matkustavat ulkomailla on passi, mutta muilla ei mitään!!!!


      • mummo69
        postionperseestä kirjoitti:

        Aikamoista "kyykyttämistä" vanhoja ihmisiä kohtaan tuo henkkareiden kysyminen! On monia yli 70 kymppisiä ihmisiä, joilla ei ole henkkareita, eli aika moni niistä joilla ei ole ajokorttia, eivät pysty todistamaan henkilöllisyyttään. Niillä, jotka matkustavat ulkomailla on passi, mutta muilla ei mitään!!!!

        No henkkarit on hommattava, niitähän tarvii muuallakin kuin postissa.


      • EUdiktatuuriOwellyhteisk

        Henkilökortin hakeminen on tehty vaikeaksi ajan varauksineen poliisitalolle. Sekin on netissä tapahtuvaa. Kun kaikki eivät tarvitse verkkopankkia riesakseen. Suoramaksussa pankki hoitaa laskut. Jos ei ole verkkopankkitunnuksia niin pidetään roskaväkenä joka ei niitä saa! Velaksi elävät ja osamaksulla ostajat niitä verkkopankki tunnuksia ja lasku lyhennyksiä tarvitsevat. Terveydenhoito ja lääketiedotkin kerätään tiedostoihin joihin ei itse pääse lukemaan ovatko oikein.


      • Anonyymi

        Posti vaatii asiakkaan tunnistamisen noutotilanteessa ja loppuosa tarvitaan vaikka oma äiti tulisi pakettia hakemaan. Ei ole siis kyse siitä tunnetaanko asiakasta vai ei.


    • X-keuruulainen

      Tietenkin pitää olla lähetystunnus sekä henkkarit, kun pakettia hakee. Mutta ymmärrän sen keuruulaisen palvelutyylin - se on tyly kaikille. Siinä olisi parantamisen varaa rutkasti.
      Ei ole vieläkään ikävä Keuruulle.

    • totpot

      Mikko Rantanen kirjoitti oikeaa asiaa Keuruun postin palvelusta. Vastineessaan kirjoitukseen Kirsti Paasu lausuu sanatarkasti näin "Ja jos haluat ehdottomasti jonottaa, paras aika on tulla silloin arkipäivisin klo 15,30 - 17,00 välillä". Aika tylyä kerrontaa. Sen olisi voinut sanoa ystävällisesti esimerkiksi näin "Valitettavasti meillä on usein ruuhkaa arkipäivisin klo 15,30 - 17,00 välillä, joten sinä aikana joutuu joskus jonottamaan". Asiakasystävällisyys ei näytä olevan rouvan parhaita ominaisuuksia.

      • Ajattelekahdesti

        On muuten aivan sama kumminko päin asian ilmoittaa.... molemmat on ihan yhtä hyviä tapoja! tietysti jos olet joku v**** mielesipahoittaja niin eihän silloin sinulle mikään kelpaa..............
        PS. mainitsemasi rouva on ihan hyvä asiakaspalvelija.............


      • ymmärrettävästi

        Allekirjoituksen yhteydessä olleen tervehdyksen olisi voinut jättää pois kirjoituksesta, vaikka kuinka potuttaisi tyhmät asiakkaat.


      • awhn

        Aika sanatarkka täytyy olla, etteivät kaikki vedä hernettä nenään. Siis en itse huomaa mitään ongelmaa tuossa lauseessa. Huoh...


      • onpa.härskiä

        "Ja jos haluat ehdottomasti jonottaa"
        Ylimielistä puhetta. Joka perustuu vain siihen, että muita posteja (siis Postin palveluja tuottavaa) ei ole. Luulee (tietää?), että kilpailijaa ei ole tulossa.


      • Tulenkantajat

        Sarkasmi ei taida olla rouva Paasun laji. Sarkasmi vaatii nokkelaa ajattelua sekä puhuessa että kirjoittaessa.


    • Niinmetsävastaa

      Oikeesti ihmiset! Olkaa hyvä ja kävelkää peilin eteen ja miettikää onko omassa itsessä vikaa, jos te käyttäydytte töykeästi asiakaspalvelijaa kohtaan ette voi olettaa että teille sen jälkeen hymyillään hymy korvissa ja palvellaan ilolla. Asiakaspalvelijat ovat myös ihmisiä. Tai menkää hetkeksi hänen asemaan ja miettikää. En ole koskaa saanut kyseisessä yrityksessä huonoa palvelua, päinvastoin!

    • mielenimääkinpahotin

      Voi morjens mikä mielensäpahoittajien valtakunta..mistähän te tässäkin valitatte ? Postista ei siis anneta pakettia ilman papereita tai lähetystunnusta..no ei varmaan anneta..eiköhän olisi entinen posti jos näin tekisi?!

      • Anonyymi

        Ei niitä henkilöpapereiden vaatimuksia ole henkilökunta keksinyt vaan kyllä ne vaatimukset tulee ihan muualta. VALTION määräys.


    • postikauppaa

      Silloin sai ystävällistä palvelua kun sielä oli se Hanna niminen tyttö töissä, ei näy enään? Hän jaksoi hymyillä ja palvella. Muutoin aika kylmää kyytiä.

      • epätoivo67

        Oliko Keuruun Hanna? Onko kukaan nähnyt/kuullut viime aikoina?


    • Koettuon

      Muistelkaapa vanhoja hyviä aikoja, kun vanhasta postista sai itse hakea pakettinsa hyllytunnuksella ja sen jälkeen mentiin virkailijalle maksamaan. Ja samaan kassaan maksettiin kaikki ostokset. Nyt ostat kortin maksat eri kassaan ja merkin siihen ja maksat eri kassaan. Turhaa hyppyyttämistä. Ja kyllä siellä joutuu joskus odottaan ja kuunteleen juoruamista, joka on ilmeisen tärkeämpää kun asiakkaiden palvelu. Tilanteessa jossa ei ole asiakkaita kun sinä itse.

      • pipotlöysälle

        Eikös sen hyllytunnuksella nytkin saa..vai käytämmekö eri palveluja?

        Tuo "vanha hyvä aika" ei itsessä herätä muuta muistoja kuin puutetta ja kurjuutta


    • vilutulee

      Jos tilanne on sellainen, että asiakas on yleensä väärässä, niin se näkyy palvelussa.Vältän kaikin tavoin postissa käymistä, niin kolkkoa siellä on.

    • Kireitäpipoja

      Kyllähän sen hyllytunnuksella nykyäänkin saa, mutta ei saa ITSE hakea hyllystä. Kyllä vanha hyvä aika oli TODELLAKIN HYVÄÄ AIKAA - verrattuna tähän päivään! On nää kummia sankareita nää kirjottajat, kun ei ne ymmärrä kirjotettua tekstiä.

    • Anonyymi

      Hyvä palvelu.

      • Anonyymi

        En kehuisi viime kokemuksen perusteella. Korttimaksupääte on outo.


    • Anonyymi

      Kyllä nyt moititte turhasta. Sitä saa mitä tilaa. Henkkarit on tietenkin oltava mukana kun menee hakemaan pakettia. Jos posti luovuttaa paketin väärälle henkilölle niin korvausvastuu on postilla. Itse sain viimeksi tänään aamupäivällä oikein ystävällistä palvelua Keuruskopiossa. Pakettieni viimeinen säilytyspäiväkin oli mennyt umpeen, toisessa jopa viikon verran, sieltä ne kuitenkin löytyi ja palvelu oli muutoinkin oikein ystävällistä. Hyvä paikka jossa aina mielelläni asioin.

      • Anonyymi

        Outo on korttimaksupääte, sormella pitää kirjoittaa nimi. Varmaan viimeistä huippu tekniikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outo on korttimaksupääte, sormella pitää kirjoittaa nimi. Varmaan viimeistä huippu tekniikkaa.

        Eikä ole Vennamon Pekka enää Postin pääjohtaja. Ettäs kehtasivat lopettaa Postipankin. Kyllä ennenwanhaan oli kaikki aina paremmin. Wanhassa wara parempi. Wanha konsti parempi kuin pussillinen uusia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outo on korttimaksupääte, sormella pitää kirjoittaa nimi. Varmaan viimeistä huippu tekniikkaa.

        No samanlainen pääte on käytössä monessa matkahuollossakin. Siihen voit sormella sutaista puumerkin tai vaihtoehtoisesti vaikkapa maksupäätekynällä jos pelkäät saavasi neekesankkerin siitä näytöstä.


      • Anonyymi

        Aivan sama kokemus.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvä. Toivottavasti me muut saamme edelleen lähettää ja hakea paketimme niin kuin aina ennenkin.

    • Anonyymi

      Jos jossain paikkakunalla on tänä päivänä Postin palveluja niin.... Iloitkaa....

    • Anonyymi

      ihmettelen näitä negatiivisia viestejä. Muutin Itä-Suomesta tänne kesällä ja olen yllättynyt postin erittäin ystävällisestä toiminnasta täällä toisin kuin Itä-Suomessa.

      • Anonyymi

        En asioi siellä jos ei ole pakko


    • Anonyymi

      Kiitos ystävällisestä palvelusta Keuruun postissa,-aina täällä on tallaajia jotka ovat kateellisia ja joille ei mikään kelpaa..ollaan kiitollisia kun vielä jotkut ja harvat jaksavat yrittää ja palvella meitä tälläkin kylällä!!

      • Anonyymi

        Jostain syystä palvelu uuden omistajan myötä on selvästi parantunut.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain syystä palvelu uuden omistajan myötä on selvästi parantunut.....

        Samaa mieltä, ny jo uskaltaa mennä sisälle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1423
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1215
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1179
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1100
    5. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1061
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      315
      981
    8. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      929
    9. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      895
    10. Minkä merkkisellä

      Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      889
    Aihe