Kyllä Uudenkaupungin miehet on sitten ihan sieltä

NäiO

Minne aurinko ei paista.Ettäs tiedätte.17

16

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K0O

      Hyvin perusteltu.

    • JunttiRunkkarit

      Laitlaisse o viel paskemppi!

      • Nähtyon

        Joo niin on. Laitilassa miehet ei saa naisia kuin etsimällä netistä ehdokkaita.
        Livenä naiset ei halua tutustua. Ei ainakaan näihin sivukylillä asuviin 50-kymppisiin eronneisiin luusereihin.


    • HyhYök

      Niin, Ukistahan ne ukilaiset ovat. Kaikkiko sinä onneton ihminen olet testannut. Mitäs semmoisista naikkosista yleensä sanotaankaan. Mahdat olla kova pimu. Hyi sinua!

    • UkinSonni

      Mulla on kauhee aisa.

    • uppp

      .. .

    • alkuperänen

      Pitää myös muistaa ettei tääl enää alkuperäsiä ukilaisia ole vaan tulleet tänne ympäri suomen. Kirsi J. Sinäkö tääl valitat?

    • oknirua

      Kirsi oli joskus kova nainen poisti yhdenillan aikana useammalta mieheltä paineet.

      • alkuperäinen

        Siis onko se nykysin punatukkanen ja mis nykysin vaikuttaa? Ja onko varattu?


      • tätäkötarkotitte

        Yaral on ainakin yks punatukkanen namu siivooja Kirsi. Onko sama?


      • Tääkö
        alkuperäinen kirjoitti:

        Siis onko se nykysin punatukkanen ja mis nykysin vaikuttaa? Ja onko varattu?

        Asuko tää Kirsi rantakadulla?


    • entineimpi

      Laitilassa nykysin on kuulemma ihania miehiä. Vastikään sinne muuttaneita kymmenittäin

    • terkutukist

      Mikä hitto olet yleensäkään yleistämään tollast? Mä yli 50v äijä joka oon tääl ukis syntyny ja tiedän et joka saatanan kyläs ain löytyy ain kuspäitä. Tääl on niin pali muualt muuttaneita ja niin niitten lapset on tääl varttunu jotka ny aikusia. ja niitten kasvatus on ollu aivan perseest. Mee perkele samaa sanoo hesalaisist. Siellähän ei varmaan muita olekkaan kun alkuperäläisii stadin kundei. Vai mitä? Mee Vittu ittees .

    • Olkiluototyömaaok

      On miehes vika jos ei Ukissa pääse melaa kostuttaa. On sen verran löyhän lihan lähiö.
      Ainut että "sukellusvene" paree pitää päällä. Oon sen verran terveyskeskuksesta
      antibioottia käyny hakee. Apteekissakin jo mut tuntevat. ( ja muut "kissat")

    • joonas676

      Ei kyllä ole naisten tasossa kehumista. Vaikka kaupungilla menee lujaa niin kaikki hyvät naiset muuttaa silti muualle niin kuin muistakin pikkukaupungeista. Yhtään hyvää kolmekymppistä tai sitä vanhempaa naista en ole nähnyt. Ja nuoret naiset kännisinä rääkyy ja kaakattaa, kamalaa katsottavaa/kuultavaa. Ja pakko sanoa, että eivät selvin päinkään älyllä loista...

      • eronneitariittää

        Ainakin ennen 30-50v eronneet akat saalisti kiimaisina nuoria miehiä, vähän heikosti kelpasivat kenellekään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe