Kuka keuruulainen kuntapäättäjä on sellainen kenen haluaisit jatkavan tulevaisuudessakin?
Kuka kuntapäättäjä on sellainen ketä ei missään tapauksessa tulisi valita päättämään Keuruun asioista?
Kokoomus (T.Paappasen johdattamana) ja kepu (T.Kosonen) on tainnut hoitaa aika vahvasti sisäpiirikähminnän keuruulla sosialistidemoninaisten (L.Laurila, M.Kajosmäki sekä M.Ahonen) avustuksella ja säestämänä. KD:n ja persujen touhussa on ollut jotain tolkkua. Persut ja parin kylähyllun omat ryhmät ovat tuomassa muutosta kepuvetoisuuteen.
Kenellä on vaikutusvaltaa?
21
444
Vastaukset
- AntiMarxilainen
Hannu Mars on myös mahtava mies! Siinä on kaupunginjohtaja paikallaan.
- 340
Jatkoon menevän kuntapäättäjän tulevaan vaalitulokseen vaikuttaa Sote- ja maakuntauudistus.
- jeremia5
Vaikutusvallan yhteissumma säilyy entisellään vaalien jälkeen. Tuntuu vain siltä, että järki ja harkinta on kaikilta hukassa.
Onneksi noin kolmasosa virkamiehistä sentään pitää arvossa lakeja ja veronmaksajia. - Jilek
Listasta puuttui Don Quijote ja hänen uskollinen palvelijansa Sancho
- Pyrkyloikkarit
Yhdenkään vaalikaudella puolueloikkarina esiintyneen ei tarvitse päästä läpi. Äänestäjien pettämistä. Osoitus siitä, että mitään muita aatteita ei ole jäljellä kuin pyrkyryyden suuri aate. Oma etu ja vain oma etu on aina mielessä.
- Uudistuksenhinta
Mikä ihmeen pyrkyryys, mikä oma etu, missä? Jos perustaa oman ryhmän, mutta kuuluu edelleen johonkin puolueeseen, on aika yksin, ajatuksen vapaampi juoksu on siinä ehkä suurempaa. Jos ei kuulu puolueisiin lainkaan, on vielä vapaampi, huomaa ja ymmärtää herkemmin kuntalaisten ajatukset ja pystyy ottamaan ne huomioon, huomaa kuinka maailma ympärillä muuttuu. Ei tarvitse pyrkiä mihinkään, ei tarvitse olla kenenkään apuri, voi kulkea sellaisia polkuja, jotka eivät kytkeydy poliittisiin intohimoihin. Keuruun politiikassa toimii ilmeisesti nykyisin jonkinlainen 'me keuruu' henki, tosin hintalappuna on ollut se, että kepu apureineen on saamassa mitä puolueohjelmassaan on kauan vaatinut, kalliin maakuntahallinnon ja vallan, jossa sote ja julkinen terveydenhoito on jäämässä jalkoihin ja demokratian ulottumattomiin.
- Eesaunääni
Uudistuksenhinta kirjoitti:
Mikä ihmeen pyrkyryys, mikä oma etu, missä? Jos perustaa oman ryhmän, mutta kuuluu edelleen johonkin puolueeseen, on aika yksin, ajatuksen vapaampi juoksu on siinä ehkä suurempaa. Jos ei kuulu puolueisiin lainkaan, on vielä vapaampi, huomaa ja ymmärtää herkemmin kuntalaisten ajatukset ja pystyy ottamaan ne huomioon, huomaa kuinka maailma ympärillä muuttuu. Ei tarvitse pyrkiä mihinkään, ei tarvitse olla kenenkään apuri, voi kulkea sellaisia polkuja, jotka eivät kytkeydy poliittisiin intohimoihin. Keuruun politiikassa toimii ilmeisesti nykyisin jonkinlainen 'me keuruu' henki, tosin hintalappuna on ollut se, että kepu apureineen on saamassa mitä puolueohjelmassaan on kauan vaatinut, kalliin maakuntahallinnon ja vallan, jossa sote ja julkinen terveydenhoito on jäämässä jalkoihin ja demokratian ulottumattomiin.
No nyt on ihme logiikkaa, eikä tarvitse edes arvailla kenen aivokopasta. Sopiiko kysäistä, miksi sitten ollenkaan lähteä mukaan politiikkaan, jos ei kerran pyri mihinkään, ei tahdo olla kenenkään apuri ja haluaa vain "kuljeskella sellaisia polkuja, jotka eivät kytkeydy poliittisiin intohimoihin"?
- PissaL33na
Poliittisia intohimoja kyllä tuntuu monella olevan liikaakin muttei halua tehdä asioita keuruulaisten parhaaksi,,,pyrkyrit toimii omaa etuaan tavoitellaan,,,jäävejä ihmisiä liikaa,,,,,,,,,
- kaikeinlaistasitäkuuluu
Kaupunginjohtaja on nyt 3viikon lomalla.Tänään olin soittamassa kaupungintalolle ja minulla olisi ollut asiaa Marsille,no minulle sanottiin,että hän on vuosilomalla,sen jälkeen kysyin,että voisiko hänen mahdollista tuuraajaansa saada puhelimeen ja kuka hän mahtaa olla niin sain vastaukseksi,että että Riitta Peltonen,silloin oli pakko kysyä,että oletko ihan tosissasi.Tuosta tuli väistämäyttä mieleen,että kuka itsensä ylentää se alennetaan.
- äänestäjät
Perussuomalaiset näkyi markkinoilla, kojun näki jo kujalla kaukaa. Oli myös kansanedustaja paikalla. Näin myös keskustan ja kokoomuksen, mutta muita puolueita en eillen nähnyt. Ilmeisesti kiperät kysymykset ovat pelottaneet demarit ja vihreät. Persujen kopilla olikin jonoa.
- vaalittuloo
Totta kai persut ovat esillä.vaalithan on tulossa...hehheh...huvittavaa touhua.
- dementiaako
Kukas persu-kansanedustaja oli paikalla? Hakkarainen vai Kankaanniemi? Mitäs konkreettista muuten nämä kaksi herraa ovat saaneet aikaiseksi alueensa asukkaiden tai koko maan hyväksi? Kertokaa se minulle kun minulle ei muistu mitään konkreettista mieleen!
- dementiaajoo
dementiaako kirjoitti:
Kukas persu-kansanedustaja oli paikalla? Hakkarainen vai Kankaanniemi? Mitäs konkreettista muuten nämä kaksi herraa ovat saaneet aikaiseksi alueensa asukkaiden tai koko maan hyväksi? Kertokaa se minulle kun minulle ei muistu mitään konkreettista mieleen!
Otsikoita, hyvä veli. Otsikoita ovat saaneet aikaiseksi.
Nykyään se lasketaan työnteoksi.
- Iasv
Olivat kysymässä kellonaikaa.
- seolisiinä
Hakkarainen Teuvo siinä on mies paikallaan, sano miten asiat on, eikä piiloudu naisten helmojen taakse. Äänestän.
- mikäoli
Mihinkä Hakkaraisen sanat ovat vaikuttaneet?
- seolisiinä
Juurin niin, mikäoli, Hakkaraine on juurikin vaikuttanut moneen asiaan ja vaikuttaa. Haakarainen on ykkönen.
- KansanmiestäTarvitaan
Hakkarainen on vienyt kansankielistä viestiä eduskuntaan. Mies osaa myös puhua asioista selkeällä suomen kielellä eikä lässytä mitään munkkilatinaa niinkuin ammattipoliitikot.
- TeuvoOoooo
Teuvo on oikea mies oikea paikassa mutta ei liittyne keuruun päätöksentekoon se asia
- riittävän-idiootti
Viehän tuo Hakkarainen näköjään tyhmiä Keuruulaisia kuin litran mittaa !
- esinahkaupseeri
Totta. On nähty kuinka tyhmiä jotkut puheenjohtajat onkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551196
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901167Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12707
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603