Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Isopottituli

Eiainakaanmulle

Kuka sai suonenjoella sen naapurit voiton nyt.

11

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistäoletkuullut

      Eikai kovin isoa pottia ole tänne tullut, 2015 tullut iso voitto mutta nykyään käsittääkseni pieniä summia enää. Missä moinen sanottu? Itse vältän veikkaamista, hankin käytännössä enemmän kun en veikkaa ollenkaan, säästän rahat ja käytän ne vaikkapa Thai- hierontaan tai hermoratahierontaan:)

    • Lapatossupartamies

      Se jaettiin useammalle henkilölle oli porukkakuponki. Olen yksi niistä ja ellet itse ollut mukana niin mitä v...tua se sinulle kuuluu ketä he ovat

      • Eiainakaanmulle

        No ku kiinnostaaaaaaaa


    • Annoinjo

      Jos olet nainen, meinasitko antaa piparia. Ne on jo rahat ryypänneet ,,,

    • Veikkausonpop

      Minulle, ostin uuden tuulipuvun ja loput säästän lapsenlapsille

    • euroton

      Entä 2014 loton 2,8milj.

    • AnuksenHimoinen

      Minähän sen lottovoiton sain. :l ostin anustappeja, dildoja, ruoskia ja loput rahat tuhlasin persereiän venytys videoihin :)

      Kyllä nyt kelpaa peräaukkoa revitellä, vitun köyhät :D

    • 698547

      No kylläpä ootkin onnellinen!!!!!!!!!!!!

      • Goatseman

        Olen :) ihan parasta olla kirjaimellisesti perseauki ahhahahaaa :D


    • Buske

      Entäpä mitä tapahtui kun enbuske oli hätää kärsimässä saarella?

      Koitti lähettää pullopostia, mutta puteli jäikin perseeseen kiinni :D Oli homo nääs koko ukkeli :D Eikä mikään tavan homo vaan umpihomojen kuningas.

    • kenottaja

      joku epäili että lotto potti tuli koulukadulle

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe