Kuka sai suonenjoella sen naapurit voiton nyt.
Isopottituli
11
531
Vastaukset
- Mistäoletkuullut
Eikai kovin isoa pottia ole tänne tullut, 2015 tullut iso voitto mutta nykyään käsittääkseni pieniä summia enää. Missä moinen sanottu? Itse vältän veikkaamista, hankin käytännössä enemmän kun en veikkaa ollenkaan, säästän rahat ja käytän ne vaikkapa Thai- hierontaan tai hermoratahierontaan:)
- Lapatossupartamies
Se jaettiin useammalle henkilölle oli porukkakuponki. Olen yksi niistä ja ellet itse ollut mukana niin mitä v...tua se sinulle kuuluu ketä he ovat
- Eiainakaanmulle
No ku kiinnostaaaaaaaa
- Annoinjo
Jos olet nainen, meinasitko antaa piparia. Ne on jo rahat ryypänneet ,,,
- Veikkausonpop
Minulle, ostin uuden tuulipuvun ja loput säästän lapsenlapsille
- euroton
Entä 2014 loton 2,8milj.
- AnuksenHimoinen
Minähän sen lottovoiton sain. :l ostin anustappeja, dildoja, ruoskia ja loput rahat tuhlasin persereiän venytys videoihin :)
Kyllä nyt kelpaa peräaukkoa revitellä, vitun köyhät :D - 698547
No kylläpä ootkin onnellinen!!!!!!!!!!!!
- Goatseman
Olen :) ihan parasta olla kirjaimellisesti perseauki ahhahahaaa :D
- Buske
Entäpä mitä tapahtui kun enbuske oli hätää kärsimässä saarella?
Koitti lähettää pullopostia, mutta puteli jäikin perseeseen kiinni :D Oli homo nääs koko ukkeli :D Eikä mikään tavan homo vaan umpihomojen kuningas. - kenottaja
joku epäili että lotto potti tuli koulukadulle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303701Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131503Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2291371Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1501066Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht248930Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923- 62918
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ72916Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98859Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56744