Luimme lehdestä että tasokaan kahvila/ravintolan epäkesko poikanen Barde on tullut tiensä päähän.Paras uutinen aikohin.Hartola ei tuollaista paikkaa tarvitse.Onko syynä kävijäpula vai muut syyt huhuja liikkuu kylällä joista kukaan ei selvää ota.Mutta hyvä että loppuu.
Maailman paras uutinen
6
190
Vastaukset
- LisääTietoa
Mistä on kysymys? Mikä Barde Hartolassa? Olen asunut täällä kymmeniä vuosia enkä ole kuullut. Onko tämä jokin sisäpiirivitsi, joka ei aukene minulle?
- ettäs.tiedät
No niin. Älä käytä sitä mieltä että jos joku on se että jos on Cable Fair Lady. Kiitos kaupoista ovat olleet viime viikolla mainiosti myös sinne ja sitten. Koti on ihan hyvä ja kirjaudu sisään kirjoittaaksesi kommentteja. .pitää tehdä jotain Lisätty hakemistoon. K Kangas Oy Ab sähköposti SAI sähköposti SAI uuden vuoden aikana keskimäärin.
- rgwergh
Entisen Shellin alakerran tiloista lienee kysymys.
- SurullistaTavallaan
Okei, taas yksi yritys vähemmän Hartolassa. Vuoden kuluttua täällä on vain S-market... mutta hyvä jos edes se.
- rgwergh
Saatais edes tänne kunnon gay-disko, olisi ainakin asiakkaita.
- sdfuioåå
kerro nyt helvetissä mitä huhuja kylillä liikkuu, itse en niitä 9 aikaan aamullakahvi tauolla jari pekassa kuule enkä liioin hell srk tilaisuuksissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4205424Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841865Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3561818- 1171059
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27907
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h59805- 67759
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55713- 35668