Luimme lehdestä että tasokaan kahvila/ravintolan epäkesko poikanen Barde on tullut tiensä päähän.Paras uutinen aikohin.Hartola ei tuollaista paikkaa tarvitse.Onko syynä kävijäpula vai muut syyt huhuja liikkuu kylällä joista kukaan ei selvää ota.Mutta hyvä että loppuu.
Maailman paras uutinen
6
207
Vastaukset
- LisääTietoa
Mistä on kysymys? Mikä Barde Hartolassa? Olen asunut täällä kymmeniä vuosia enkä ole kuullut. Onko tämä jokin sisäpiirivitsi, joka ei aukene minulle?
- ettäs.tiedät
No niin. Älä käytä sitä mieltä että jos joku on se että jos on Cable Fair Lady. Kiitos kaupoista ovat olleet viime viikolla mainiosti myös sinne ja sitten. Koti on ihan hyvä ja kirjaudu sisään kirjoittaaksesi kommentteja. .pitää tehdä jotain Lisätty hakemistoon. K Kangas Oy Ab sähköposti SAI sähköposti SAI uuden vuoden aikana keskimäärin.
- rgwergh
Entisen Shellin alakerran tiloista lienee kysymys.
- SurullistaTavallaan
Okei, taas yksi yritys vähemmän Hartolassa. Vuoden kuluttua täällä on vain S-market... mutta hyvä jos edes se.
- rgwergh
Saatais edes tänne kunnon gay-disko, olisi ainakin asiakkaita.
- sdfuioåå
kerro nyt helvetissä mitä huhuja kylillä liikkuu, itse en niitä 9 aikaan aamullakahvi tauolla jari pekassa kuule enkä liioin hell srk tilaisuuksissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233103Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 67698Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3683Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32571Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35567Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3540- 40501
- 36495
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es17495Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3489