Oletteko pelanneet Jyväskylässä huonepakopelejä tai siis escape roomeja? Ainakin kaksi löysin Mysteeri ja WayOut, onko muita? Onko kukaan käynyt molempia, jos on niin kumpi oli parempi?
Jyväskylän paras huonepakopeli?
5
3128
Vastaukset
- Pirkko48
Ollaan kavereitten kanssa pelattu Mysteerin Urheilumuseo ja Wayoutin Salapoliisihuone. Tykättiin näistä enemmän tuosta Wayoutista, siellä varsinkin palvelu oli todella ystävällistä.
- Neitietsivät
Molemmissa käyty ja myös Helsingissä muutaman huoneen pelattuna voin sanoa että molemmat hyviä! WayOut ehkä laadultaan hieman parempi ja komeat työntekijät suuri plussa meidän polttariporukalle :P
- Kiinniotettu
Urhonkadulla on aika haastava huonepakopeli.
- Urhonkadunescape
http://wayout.fi/ oli kyllä hyvä paikka! Mysteeristä ei tietoa
- Pakopelifani
WayOutilla ollaan saatu vähän nuivaa asiakaspalvelua. Mysteerin peleissä on kivat tarinat ja huoneet ovat visuaalisesti kivoja. Mysteerin huoneet ovat myös haastavampia, WayOutilla on kivoja perushuoneita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222