Pelasin gta 5 onlinea ihan normaalisti ja yhtäkkiä käyttäjälle ilmestyy 24 miljoonaa peli rahaa? onko tämä joku bugi vai mikä?
Mitä ihmettä!!!
5
269
Vastaukset
- bännittulloo
Se on eräänlainen bugi, kannattaa äkkiä poistaa pelihahmo, ne ei ole sun rahoja, monelle on tapahtunu noin, myös mun kaverille ja sen koko psn:käyttäjä poistettiin, eli siis ei pystyny enään tekemään yhtään mitään sillä käyttäjällä pleikkarillaan. Sillä oli esim. muutama codi, joissa levelli oli maksimi, mutta ton takia kaikki lähti. Poista äkkiä hahmo
- Yllättynyt
Tuleeko bännit jos tuhlaan ne kaikki rahat?
- PASKAhousu22222
ei tule tuhlaa vaa
- Pelimies_rehti
Oletko varma, ettei kyseessä ollut ns. hakkeri, joka käy välistä servuilla ja pistää toisille pelaajille hemmetisti rahaa.
Tälläisiä tyyppejä kun on liikenteessä ja harrastavat tälläistäkin toimintaa.
Ei voi kun ihmetellä mitä kaikkea pelimaailmassa / servuilla tapahtuu. - etgrdf
Jos huomaa, että alkaa rahaa valumaan niin kannattaa poistua servulta. Huhuja on, että pelaajia on bannattu sen jälkeen kun ovat saaneet läjän rahaa. Itsekin olen mutta kyse on vain muutamasta miljoonasta. Ole rauhassa, älä käytä rahoja ainakaan vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671222- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574