Pelasin gta 5 onlinea ihan normaalisti ja yhtäkkiä käyttäjälle ilmestyy 24 miljoonaa peli rahaa? onko tämä joku bugi vai mikä?
Mitä ihmettä!!!
5
215
Vastaukset
- bännittulloo
Se on eräänlainen bugi, kannattaa äkkiä poistaa pelihahmo, ne ei ole sun rahoja, monelle on tapahtunu noin, myös mun kaverille ja sen koko psn:käyttäjä poistettiin, eli siis ei pystyny enään tekemään yhtään mitään sillä käyttäjällä pleikkarillaan. Sillä oli esim. muutama codi, joissa levelli oli maksimi, mutta ton takia kaikki lähti. Poista äkkiä hahmo
- Yllättynyt
Tuleeko bännit jos tuhlaan ne kaikki rahat?
- PASKAhousu22222
ei tule tuhlaa vaa
- Pelimies_rehti
Oletko varma, ettei kyseessä ollut ns. hakkeri, joka käy välistä servuilla ja pistää toisille pelaajille hemmetisti rahaa.
Tälläisiä tyyppejä kun on liikenteessä ja harrastavat tälläistäkin toimintaa.
Ei voi kun ihmetellä mitä kaikkea pelimaailmassa / servuilla tapahtuu. - etgrdf
Jos huomaa, että alkaa rahaa valumaan niin kannattaa poistua servulta. Huhuja on, että pelaajia on bannattu sen jälkeen kun ovat saaneet läjän rahaa. Itsekin olen mutta kyse on vain muutamasta miljoonasta. Ole rauhassa, älä käytä rahoja ainakaan vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1074691
- 1464529
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464512- 1462954
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292508- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401819
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1761221