Oletteko nussineet serkkua?

Serkkuoherkku

Suositteletteko? Vastustaisitko ajatusta?

24

6197

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melkeinmutteiihan

      Melkein. Hävettää, oli ehkä vähän sukurutsaista. Mutta ekaks kun kokeitliin niin serkku oli hyvän näköinen ja luotin siihen ja oltiin molemmat tosi nuoria, ja se katteli hyvin kiinnostuneena kun pissailin ja mulla oli jotenkin puoliseisokki ja se sanoi että "onpas se iso" (ei tietenään ollut) ja sitten se ehdotti että jos saan kattoa sen paikat niin se saa kattoa mun paikat, ja tottahan mulla rupes seisomaan. Serkku oli varmaan jotain 13 ja mä 12, ja oltiin vielä pari vuotta sitten oltu saunassa ja uitu nakuna. No, sillä oli jo tissit ja vähän karvaa ja se kysyi että haluanko vähän kokeilla sormella ja se oikeasti liikutteli mun sormea sisällään. Sen jälkeen se vatkasi mun jäykkää kullia, mutta ei taidettu saada orkkuja.

      Viime vuonna tavattiin ja se kutsui kylään, ja sitten muisteltiin sitä kesäpäivää ja se sanoi että katotaanko uudestaan paikkoja. Se tuntui kivalta, kuin lapsena. viattomalta. Riisuttiin, hyväiltiin, tyydytin sen sormella ja se mut kädellä. Kaunisvartaloinen oli serkku nykyään.

      Sovittiin että ei koskaan panna mutta voidaan joskus tehdä näin, jos tilanne tulee ja molemmat sinkkuja.

      • rennosti.m

        Todella kaunis kertomus. Toivottavasti saatte useamminkin nähdä toisenne sukupuolielimet ja tyydyttää herttaisesti toisenne. Voi, että tulin iloiseksi teidän puolestanne. :)


      • Anonyymi

        Miksi ette panis? Ei siinä oo mitään väärää, ei edes geneettisesti. Idioottejahan te molemmat olette jos ette panis kun mielennekin tekee ja ehkäisykin on keksitty jos se tyhmempää pelottaa.
        Oma serkku oli pienenä ihastunut minuun ja olisin jo silloknkin kuulemma saanut pillua (hän oli ala-asteella ja minä olin jo 18). Hän asuu kiehensä kanssa elimäellä ja heillä on 2 lasta joista toinen saattaa olla minun (todella pienellä todennäköisyydellä tosin). Kun hänen miehensä oli rattijuopumuksien takia vankilassa niin hän pyysi minut kylään kun heidän tyttönsä oli hoidossa "mummillaan" ja sitten juotiin muutamat oluet ja sitten muisteltiinkin jo menneitä ja homma alkoi suutelemisella ja hyväilyllä. Sitten olinkin jo imemässä serkun massiivisia riipparintoja (just kiihottavat) ja hän runkkasi minua. Sitten jo nuolinkin hänen punakarvaista pörröpilluaan ja hän laukesi pari kertas kunnes kävi hakemassa kortsun minulle. Minä laitoin sen sivuun, riisuuduin alasti ja suutelin serkkuni kanssa ja työnnyin hänen ja hän huokaisi syvään ja alkoi ynisemään. Hetken aikaa nussittuani alkoi tuntumaan jo siltä, että kohta laukean ja ajattelin, että kait se nyt on viimeistään hyvä laittaa päälle ettei serkku suutu ja otin kullin ulos. Serkku kysyi heti, että "miksi lopetit? Nussi mua!" ja sanoin "no aattelin tän laittaa kun sitä tarjosit" ja serkku heti "ai eiks se ollu päällä?" ja vastasin "no miltä näyttää?" ja rullasin kortsun päälle ja serkku vaan "anna, mä haluun" ja hoidin hommat loppuun.. Yö oltiin vierekkäin lusikassa. Seuraavana päivänä serkku lähtikin "perhetapaamiselle" moikkaamaan miestään vankilaan eli nussimaan. Normaalisti kuulemma käyttävät kortsua, mutta sillä kertaa oli sanonut miehelleen, että haluaa paljaalla (sai serkku varmistettua sen miehelleen ettei jäisi kiinni pettämisestäkun olisi tullutkin raskaaksi miehen ollessa vankilassa) eli heidän toinen lapsensa (poika) saattaa olla minun taj hänen miehensä.


    • Aikalähwlle

      Samanlainen "melkein". Vanhemmat puolisoineen saunoivat yhdessä ja me serkutkin sitten mukana. Naku-uinteja ja saunomisia. Oli luonnollista, oltiin nakuina uimassa ja saunassa vielä murkkuiän jälkeenkin. Onneksi ei serkulla seissyt, viaton perheidylli olis särkynyt. Katselin kyllä serkun melaa ja herkkubebaa minkä pystyin ja kuvittelin illalla että se panisi mua. Niin että unissa. .

      • rennosti.m

        Ajattelepa, jos serkullasi olisi seissyt. Se olisi seissyt SINUN takiasi. Olisit voinut tuntea itsesi halutuksi prinsessaksi. Todennäköisesti hän sai julkisesti hillittyä itsensä, mutta sitten onanoikin yksinollessaan ajatellen sinun murkkuiän jälkeistä naisenvartaloasi ja suloista vittuasi. Ei perheidylli olisi särkynyt.

        Rivien välistä luen, että sinulla oli vittu paisunut ja kostunut jo saunassa. Sitten sinäkin illalla varmaan sormetit ajatellen häntä. Herttaista! Kaunista! :)


    • epätietoine

      Kukahan se niistä oli? Minkä niminen, ikä jne. En osaa muuten sanoa.

    • herkkuserkku

      Myös käynyt ajatus serkusta lämmittää! paljon oltu nyt tekemisissä
      hyvin säilynyt aikuinen nainen miten voisi ehdottaa? hakeutuu kyllä jo
      aika lähietäisyydelle välillä.

    • sekopäät

      Ei kiinnostas pätkääkään moinen pervous ja sukurutsaus, enkä siis suosittele. Hyi. Mutta Suomi taitaa olla melko sukurutsattu ja insestillä siitetty kansa, siksi niin sekopäistä. En yllättyis vaikka noi ylläolevat vastanneet juuri näitä tapauksia.

      • joopasunjoo

        Omasta päästään veistävät noita satuja tyypillinen äidin tissiposki joka tumputtaa peräkamarissa tyhmät uskoo


      • Anonyymi

        suomen lain mukaan serkut voi mennä naimisiin


      • Anonyymi

        kuinkahan monesta ihmisestä tää porukka siitetty alkujaan joku aatami ja eeva niin väittävät uskovaiset


      • Anonyymi

        mun serkku-likka on niin hyvä antaa seksiä ettei ykskään tyttö-ystävä pärjää saa tehdä mulle mitä vaan ja niin saan minäkin siis kaikki aukot kielet käytössä


    • EiKaiYleispätevää

      Samalla tavalla variaatioita, kuin muidenkin ihmisten kanssa. Ainoastaan korkeammalla potenssilla.
      Itselleni (olen nainen), oli intohimoisinta ja hellintä seksiä, mitä olen saanut.

      • EiKai-

        Se olisi jo minullekin melko pervoa. :D


      • Anonyymi

        Yläasteella kotileikit muuttui serkkupojan kanssa astetta rohkeammiksi ja suudelmien mukaan tuli sormileikit. Oli kiihottavaa bileiden jälkeen mennä yhtä matkaa kotiin ja sitten yhden puistokadun varjossa suudella salaa ja antaa pojan kosketella rintoja ja lopuksi runkata häneltä spermat pusikkoon. Lukio oli paikallinen lukio ja kaverit menivät amikseen lähikaupunkiin. Se tarjosi mahdollisuuden että serkkupojan luokse pääsi joka vapaatunti sekstailemaan. Naida ei uskallettu vielä koska meillä ei ollut kortsuja, mutta suuseksi ja hyväilyt jatkui alastomana. Pikasuihkujen jälkeen takaisin lukioon. Kun sai ajokortin, vasta sitten alettiin panemaan jomman kumman vanhempien autossa, yhdellä metsästysseuran kämpällä tai heidän omalla mökillä. Se oli elämän parasta ja jännittävintä aikaa.


    • KerrankinSerkkua

      Ekaa serkkutyttöä ... pääsin kosketukseen kolme kertaa.
      Siitä on kyllä aikaa jo 34 vuotta.
      Serkkutyttö oli 17 v ja neitsyytensä jo menettänyt - itse juuri ajokortin saanut. Se vaikutti ratkaisevasti asiaan. Hän halusi kyytiini jonnekin autoajelulle.
      Ajoin eka iltana pitkän lenkin ja syvälle metsäautotielle. Siellä kiimassa kähmimme ja kourimme toisiamme pitkän illan. Laukesin kanervikkoon lastini serkun puristaessa pussejani.
      Toisena iltana olin varustautunut kortsuilla. Ajoimme suoraan samaan paikkaan ja aloimme samantien hommiin auton takapenkillä. Kiivaan kähmimisen jälkeen laukesin muutamassa sekunnissa hänen päällänsä!
      KOlmannella kerralla olin runkannnut kaksi kertaa illansuussa ennen lähtöä ja sain näin painettua pidempään ennekuin pääsin purkamaan lastin lähetyssaarnaajassa.

      Jostain syystä hän ei enää halunnut vaikka minä olin vasta tottunut asiaan .

    • serkupojanpano

      Serku oli vähän vanhempi ja lihaksikkaampi maajussi. Metsästysmajalla saunottaessa katselin kun hänellä oli seisokki päällä. Ulkona vilvoitellessa ja olutta ottaessani tunsin kun takaapäin tiukalla otteella minut työnnettiin mäntypöydän reunaa vasten ja miten jäykkä penis oli pakarojeni välissä samalla mut painettiin vatsalleen pöytää vasten tunsin miten iso penis työntyy anaaliin ja miten se on voideltu liukkaaksi. Muutaman hänen sisään ja ulos vedonjälkeen kova penikseni laukesi mäntypöydälle ja tunsin miten vyötäröltäni ote tiukkeni ja miten lämmin sperma valui pikkuhiljaa pakaroitten välissä.
      Tämä oli ainut kerta pienessä kylässä.

    • NäinKarjalassa

      Kyllä tuli pari kertaa 2. serkkua tikattua, tosi nätti tyttö ja molemmat nautittiin. Pikkuisen se sama sukunimi häiritsi, niin ei tullut sen enempää vaikka laillista olisikin. Lämmöllä muistelen.

    • glöhzfk

      Mikä naisten välisessä nyt sitten on nussimista.
      Serkku tapaa käydä luonani kaupungissa kylässä kesällä. Hän kun on pikkupaikkakunnalta. Olen hänelle vähän kuin täti tai isosisko. Ite oon 22 nyt.
      Itse sain ekan dildon lahjaksi 14v ja se tuotti minulle tosi paljon iloa teinivuosina. Siispä ostin 14v serkullekin viime kesänä sellaisen. Hän nolona sanoi ettei oo työntäny mitään sisään ja ettei osaa käyttää. Näytin sitten mallisuorituksen. Lopulta sitten nuolin hänen pimppiään.
      Olen monesti kysynyt menikö liian pitkälle mutta kuulemma nykyään käyttää lahjaa usein ja vaikka oli nolo tilanne niin oli hyvä että tapahtu. Tänä kesänä kun kävi niin ei mitään tällaista tapahtunut.

    • Anonyymi

      Suosittelen ollaan jo ns. Salassa touhuttu muutama vuosi tinderissä tuli vastaan aluksi ja yllätyin kun tuli match. Kysyin et oliko vahinko. Niin hän on siis nainen että ei ollut et lähtisinkö hänen kanssa terassille. No ilmanmuuta olin heti valmis ja illan päätteeksi päädyttin kämpille siinä meni loppu yö ja aamu tikatessa serkkua.

    • Anonyymi

      Olen halunnut pitkään nussia serkkua. Hän on kunnon milf 40v ja sinkku. Brunette ja oikea herkku pakkaus.

    • Anonyymi

      Sukujuhlissa päädyin serkun kanssa telttaan panemaan. Oli todellakin herkkua.
      Kävin vain viel siten että tätini yllätti meidät heti lauettuani.
      Illalla, tai yötähän se jo oli, tätini hiippaili telttaan viereeni ja niinhän siinä sitten kävi ja panohommiksi meni.

    • Anonyymi

      Tämä on lestojen mieli harrastus.serkkuja n 60 kpl. On siinä mistä valita.ja kun ennen avioliittoa ei seksiä saa harrastaa niin serkun kanssa on hyvä harjoitella.Etupäässä suihin ottoa ja peppu leikkejä ja vitun nuolemista.Tiedän tämän koska oon itse ollut tuossa lahkossa.Kyllä niitä useita serkkuja meni keskenään avioonkin.mutts kuitenkin hienoa aikaa se oli.joskin aika kieroutunut tapa.kohtahan on taas isot kekkerit.siellä se vasta onkin mukava olla.itsekin meen sinne ja kiva nähdä vanhoja tuttuja ja voi vähän palauttaa muistoja

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe