Oon 15v/00 poika ja täytän joulukuussa 16. Seurustelen 14/02 pojan kanssa? Onko ikäero teidän mielestä paljoa?
Onko paha ikäero?
32
425
Vastaukset
No ei mun mielestä ainaskaan ole mitään merkittävää eroa, tuskin muidenkaan mielestä. Mitä väliä edes jollain ikäerolla jos molemmat tykkäät!
- enkelivaipaholainen
Rakkaus ei katso ikää <3 minun mielestä toi ei ole liian suuri ikäero
- muistatehdä
se Russellin vanhassa huoneessa xDD
- Mminä
Ei ole ollenkaan paha.
- Huutisff
Hyi vittu mikä likainen homo
- PuhNalle14
mee muualle täältä haukkumasta muita >:((
- Aioothomo
Ai oot homo
- Poikaloveea
Olen homo? Vai jäikö tos kirjotukses jotenki epäselväks?
Vai että hinttareita
wrestler02 kirjoitti:
Ja taas! Mihin piste jäi?
Puhuit kysymysmerkistä, eli et voi sanoa "taas". Jos puhut yleisesti lopetusmerkistä, sanot "Mihin lopetusmerkki jäi?"
- HomotOnIhmisiä
Mikäs homoudessa on nii järkyttävää?
- mikäihmisiävaivaa
Juu mäkään en oikeen tajuu et mikä ongelma ihmisil o homoja ja muita LGBT porukkaan kuuluvilla vastaan? Ihmisiähän ne on siinä missä muutkin, ja yleensä vielä tosi mukavia ja suvaitsevaisia toisinkun muut vanholliset tai muuten pieniaivoiset ihmiset... Ja ite en oo siis homopoika vaan panseksuaali tyttö.
- PuhNalle14
wrestler02 kirjoitti:
HYYYI!
ootko jotenki viisvuotiaan tasolla??
- biseksuaaliselittäjä
Panseksuaali = Biseksuaali. Panseksuaali henkilö joka tykkää ihmisestä sukupuolesta riippumatta. Biseksuaali tykkää pojista ja tytöistä. FUCKING SAME THING! So panseksuaalisuuden ei tarvis olla erillinen asia.
Ei oo, mut HYI HOMO!
- NytRiittää
Taidat olla ala-asteelainen?
- juiytr
Menen syksyllä kahdeksannelle luokalle.------- Olin kanssa homo tuonikäisenä. Mutta heti ysiluokan jälkeen minusta tuli hetero.
juiytr kirjoitti:
Menen syksyllä kahdeksannelle luokalle.------- Olin kanssa homo tuonikäisenä. Mutta heti ysiluokan jälkeen minusta tuli hetero.
Ja olen muuten tyttö!
"Seurusteluun" ei sinänsä, koska paljon riipouu myös kummankin kypsyysasteesta.
Minkäänlaisia seksuaalisia tekoja sisältävässä suhteessa ikä- ja mahdollisten kypsyysasteidenne eron "pahuuden" päättävät loppujen lopuksi viranomaiset, kuten syyttäjä tai tuomioistuin, mikäli asia satttuisi jostain syystä viranomaisten tietoon menemään.
14-vuotias ei ole täysivaltainen käyttämään puhevaltaa oikeudessa. Tästä syystä olisit todella heikoilla, mikäli hänen vanhempansa vaatisivat sinulle rangaistusta poikansa seksuaalisesta hyväksikäytöstä, vaikka poika olisikin suostunut vapaaehtoisesti seksiin.
Lisäksi kaikkien alle 16-vuotiaiden kanssa puuhastelevien kannattaa pienestä ikäerosta huolimatta muistaa tämä: vapaaehtoiseen seksisuhteeseen vanhemman henkilön kanssa ryhtynyt alle 16-vuotias voi "muuttaa mielensä" siihen asti, kun hän täyttää 28 vuotta ja tehdä vanhemmasta osapuolesta rikosilmoituksen!
Parisen vuotta sitten tuomittiin rangaistukseen mies, joka oli ollut vapaaehtoisessa seksisuhteessa alle 16-vuotiaan kanssa ollessaan 15-20 - vuotias. Asianomistaja teki rikosilmoituksen 11 vuotta suhteen päättymisen jälkeen! Tässä tapauksessa ikäero oli suurempi, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että vanhatkin teot voivat viedä käräjille, vaikka ikäero olisi pienikin.- HallowedBeThyName
Ei oo paha ikäero. Ite kumminki piän tytöissä rajana kumminki sen 1v ikäeroo mutt ei kaks oo paha vielä.
- poikarakkaus
Söpöö :33
- solifffffer
Riippuu kumman mopolla ajatte . Kumpi kuskina ? Ihan sama , älkää kaatuko""".!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan373333- 1592387
- 1371822
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l141471Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.401279Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2641143Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2181091- 801043
Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on631039- 107911