Autonvuokraus KEDDY by europcar Nizza

Yvonna

Haluan kertoa positiivisen kokemuksen autonvuokraamisesta Nizzassa. Vuokrasimme ensimmäistä kertaa auton, ja itse kun yritin etsiä tietoa ennen matkaa ko. firmasta, ei oikein mitään löytynyt. Jännitin hirveesti miten kaikki sujuu kun niin paljon negatiivista tietoa autonvuokrauksesta löytyi kyllä netistä.

Vuokrasimme kahdeksi viikoksi auton (pösö 308 tmv) rentalcarsin kautta. Otimme etukäteen rentalcarsin oman vakuutuksen jossa omavastuu vahinkotapauksessa olisi ollut noin 1250€ (eli jos jotain olisi sattunut niin tuon summan olisimme ensin joutuneet itse maksamaan mutta olisimme sen myöhemmin saaneet takaisin rentalcarsilta). Autovuokraamo paikan päällä oli siis KEDDY by europcar ja he ottivat 300€ lukitukseen luottokortilta vuokrauksen ajaksi, joka sitten palautui tilille muutaman viikon päästä matkan loputtua.

Autossa oli muutama ylimääräinen naarmu kun sitä noudimme, mutta kävimme ne läpi firman ihmisen kanssa ja asia oli sillä ok. Hän merkkasi kaikki naarmut ylös mitä löysimme. Meillä kävi vielä itsellä niin huono tuuri että saimme pienen naarmun auton takaosaan reissun aikana, kun talomme pihassa oli paha mäki josta piti peruuttamalla lähtee ja kerran sitten auto hipaisi tolppaan. Vaikka autoon tuli jälki mikä näkyi, ei keddy veloittanut meiltä mitään siitä. Vaikkei meillä ollut Keddyn omaa omavastuunpoistovakuutusta ainoastaan rentalcarsin vakuutus.

Kaikki sujui siis todella hienosti ja vaivatta. Suosittelen ko. firmaa. Ensi kerralla ehkä voisimme ottaa suoraan ilman välikäsiä auton Keddyltä. Rentalcarsin asiakaspalvelu kun oli hieman tökkivää kun ennen matkaa koitimme kysellä heiltä asioista niin välillä meni viikkoja ennen kun saimme yhteyden kun he aina "palasivat" asiaan ja unohtivat kokonaan ottaa yhteyttä ja saimme soitella kalliiseen numeroon monen monta kertaa.

2

2807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masai34

Minulla on ainakin sellainen kokemus, että peruuttaminen on vaikeaa. Puhelimeen ei vastata, vaikka tuntitolkulla odottaisi. 24 tunnin sisällä luvataan peruutuksen vahvistus, mutta ei sitä 24 tunnin sisällä tullut. Peruutukseen tuli joku email, mutta kun kysyi uudelleen 24 tunnin jälkeen niin ei tunnu tulevan enää vastausta. Voiko luottaa, kun maksut onnistuu heti, mutta kun pitäisi saada se palautus, niin sehän onkin tiukassa ja luottoyhtiö pyytää vain puhumaan autonvuokrausfirman kanssa. Millä puhut kun vastapuoli ei vastaa ja vaikenee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe