Eään nimeltämainitsemattoman yksityisen lääkäriaseman ihotautilääkäri, jonka luona olen käynyt monia kertoja, on töykeä.....hermostuu ja tiuskii todella vähästä, siis asiakkaalle eli tässä tapauksessa minulle ja sanoipa kerran "haistattavansa paskat sellaiselle" kun pyysin kouluani varten lääkärinlausuntoa.
Yhden toisen kerran soitin hänelle kun jossakin paperissa oli vuosiluku mitä en ymmärtänyt mikä se on, jolloin tämä lääkäri tiuskaisi todella vihaisena "mitä sinä sitten haluat mitä minä siihen laitan" kun ystävällisesti itku kurkussa säikähtäneenä kysyin mikä vuosiluku se on.
taidan vaihtaa ihotautilääkäriä...
tökerö ihotautilääkäri
6
2316
Vastaukset
- thjo
tee vittuillessas valitus TEO:oon (terveydehuollonoikeusturvakeskus)
- on kumma
ja vielä yksityisellä...niitä kun on pilvin pimein kilpailijoita,olisin jo valovuosia sitten vaihtanut lääkäriasemaa....
- äkkiä.
...vaihtaa lääkäriä.Ei sinun tartte käydä,eikä viedä rahojasi sellaisen lääkärin vastaanotolle,joka ei arvosta potilastaan ja jolta et saa asiallista kohtelua.Ne on niin kalliita lääkäreitä,että sun pitää osata ja on oikeus vaatia ystävällistä/asiallista palvelua.Suosittelen lämpimästi kääntymistä ihotautilääkäri Kari Paukosen puoleen.Et lähde itku kurkussa vastaanotolta.Voit luottaa,että asia hoituu ammattilaisen taidolla.Vastaanotto on muistaakseni Tulliportinkadulla Haaremitalon vastapäätä. Ja soita sille lääkärilles vielä ja kerro miksi vaihdat toiseen.Toivota hornankuuseen tuollainen lopuksi toimittamaan virkaansa.Muutenkin ihmiset! Vaatikaa palvelua ja vastiketta rahoillenne,älkää antako kohdella miten haluavat.Ei lääkärit,eikä muutkaan asiakaspalveluammattia suorittavat ole mitää jumalia,joilta pitää anella hyvää kohtelua asiakkaana.Palautetta välittömästi ja valittaa pitää esimiehelle/korkeammalle taholle,jos ei selvä puhe ja palaute mene perille.
- ihotautipkl:n asiakkaana my...
Vie asia eteenpäin ihmeessä ja vaihda lääkäriä.
TEO:n puoleen viestiä ja asikaspalautteeseen hyvä kuvaus tapahtuneesta. - Setriili
Tunnistan tämän jo 2005 aloitetussa keskustelussa viitatun ihotautilääkärin. VALITETTAVASTI tämä ko. lääkäri toimii edelleen virassa ja jakaa maksua vastaan huonoa kohtelua, törkeää kommentointia, itkettää lapsia ja vanhempia, ei kuuntele potilaansa mielipidettä jne. Kummallista, mutta tämä ko. lääkäri saa edelleen toimia virassa, vaikka ainakin hänen esimiehelleen on tehty valituksia. Tämän lääkärin ovea en koskaan enää avaa.
- lääkäri myös
Nimi esille, että ei kaikki ihotautilääkärit saa huonoa mainetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883