voi hyvää päivää

Luuleeko yp poistavansa ongelman nimeltä selina,poistamalla häntä kritisoivat viestiketjut täältä.Ongelma on ja pysyy,niin kauan,kunnes selinalta poistetaan ruori.

60

1578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selinai

      Selinalla on "suhteita" yp:oon.

    • erkkihirvas

      Maton alle lakaiseminen kasvattaa roskakasaa, joka on jo huomattavan suuri. Kun ylläpito haluaa pitää selinan luotsina, niin ylläpito voi antaa ohjeet että me saamme myös sättäillä ilman banneja. Bannit tulevat aiheettomasti, jos ne olisivat laillisia niitä ei tarvitsisi täältäkään poistella. Kun tänne illalla laitettiin laiton banni niin se Yp lakaisi maton alle, varmaan selinan käskystä. Vihamiehistö vaan kasvaa.

    • Vikjaja

      Miksi teette ongelman itsellenne? Selina on hyvä luotsi, ongelma on teissä itsessänne.Relatkaa ihmiset,,,,

      • keljuttaakominunvipit

        Haista huilu, takuulla ei minussakaan ole mitään ongelmaa, silti vihaan selinaa ja hänen käytöstään. Terveisin neljällä vipillä olija sätistä.


      • haiskahtaatodella

    • Ensinnäkin 65v teen vielä kahta työtä,joten ei ole hirveesti aikaa juoda viiniä,toki pidän kyllä viinistä,mutta nythän ei ole kyse minusta,joten turha solvata,varsinkaan nimettömänä.Tämän viestiketjun päätarkoitus on,että selina ei ole pätevä luotsiksi.

      • brötötööö

        Sinä et minninen ole enään pätevä chattaan voit lopettaa kun noin ahistaa.


      • jasmiinionsairas
        brötötööö kirjoitti:

        Sinä et minninen ole enään pätevä chattaan voit lopettaa kun noin ahistaa.

        taas sairas jasmiini solvaa.
        olisi jo viimenkin hiljaa


      • turhaanatiset

        Selina on 1 pätevimmistä luotseista.


      • enoleliimatainen

        sen osoitti jälleen eilinen ilta, hän on pätevä haukkumaan, ei mitään muuta...oo jassu puolustamatta vääryyttä, mutta olet itse samanlainen paska. Silloin kun Yp ilmoittaa että on pätevä se olisi jotain.


      • jassuhiljaa
        turhaanatiset kirjoitti:

        Selina on 1 pätevimmistä luotseista.

        HILJAA!
        JASMIINI, SINULTA EI OLE KYSYTTY MITÄÄN!!!


    • topitoivoton

      Minninen on yksi sätin fiksuimpia naisia ,suoraselkäinen nainen jonka ei tarvii nuoleskella eikä olla samaa mieltä luotsien eikä muidenkaan kieroilijoiden kanssa,uskaltaa sanoa mielipiteensä omalla nimellään ja hänen mielipiteistään voisivat nää savolaismummot ottaa opiksi.Ettei menisi pelkäksi Minnisen kehumiseksi sanotaan arvioni ketjun päähenkilöstä,kieroileva,valehteleva ,tasa-arvoista kohtelua tuntematon epäpätevä tehtäväänsä sopimaton liero selina on,todellinen löytö ylläpidolta ,se siitä

    • pollellamennään

      SELINA ON PÄTEVÄ LUOTSI se on varmaa, jopa sinun jatkuva ilkeily on nyt aisoissa.... Samoin monen muunkin joka vuosia saanut mellastaa huoneessa luotsien puuttumatta asiaan ,,,,, kun katsoo miten muutamat kieli pitkällä nuolevat luotseja heidän saavuttua huoneeseen. Varsinkin mies luotseja heiltä tipahtaa vippikin noin vain viiteen eri nikkiin naiset osaa älyttää. .....,,selina ei ole ongelma teidän ongelma on kun tipahditte jalustalta rivi chattaajan kerhoon. Hymyilyttää tuo valituksenne huoneessa ei ole ongelmia jos käytöksenne muuttuisi nykyisin vanhimmat huone on todella ala-arvoinen kaikkine juttuineen. Tuodaan kokoajan esille miten juuri minä olen niin hemaiseva ja haluttava.

      • hemasevaheitukka

        onhan jasmiini hemaseva ja haluttava ja etenkin kun eng.kielinen nikki nykään My.Girl, se iskee jo nuoriin miehiinkin.


      • Allerinpaholainen

        Chatin säännöissä sanotaan, elä täytä ruutua roskalla. Kysynkin ylläpidolta mikä on roskaa?? Minusta tuollaiset jatat samaa asiaa on roskaa. Onko selina laitettu meille malliksi, jotta tekisimme samalla tavalla ja sitten selina saisi bannata aiheettomasta roskasta. Kun seuraavan luotsin valitsette, ehdotan mieshlö sinne , hän on seuraava joka vihaa sättiläisiä, juoppoja syrjäytyneitä, hän on hyvä kamu selinalle ja jasmiinille, .Silloin on Allerkin pelastettu kun he toimivat teillä valvojina. Minä en ole koskaan nähnyt mieshlö50 sanovan mitään hyvää kenestäkään.

        Alkakaaa toimia pääsette meistä roskasakista eroon mitä pikemmin. Jasmiinikaan ei tarvitse nikkeissään käyttää enää sen jälkeen haukkumasanoja, voi ihan nätin nikin tehdä keskustellakseen. Selina voi vapaasti paskattaa koiriaan ja kusettaa ukkoa. Mieshlö voi arvostella ihmisiä ketä miksikin juopoksi osaamattomaksi örvelöksi.


      • selinaonhuonoluotsi

        Eihän selina ole saanut sinuakaan aisoihin, jasmiini_kukassa.
        Menee usein heti alakertaan, kun tulet huoneeseen. OLette sopineet etukäteen, milloin sinä alat kanssaeläjiä pilkkaamaan. Sama meininki on tuppimulkku-karpaatin kanssa. Mätisäkki menee piiloon ja puolustelee: päivitin, en nähnyt, olin pissillä, olin antamssa ruokaa elukoille ja kaikkea muuta hössötystä. Mutta hommaansa ei hoida, kun sinä jassu ja karpaatti rähinöitte. Onko sellainen luotsi hyvä?


    • KesänIapsi

      Voi hyvänenaika teidän kanssanne. Menkää ulos, nyt on KESÄ!

    • Eetuu12

      Mahtaako näitä edes yp lukea. ikävä kyllä ei taida ja Selina ja Jasmiini saa riehua ihan vapaasti ja kopsailla juttuja.
      Kun selina ei ole paikalla on rauhaisaa chatissa mutta kun selina saapuu paikalle niin rauha loppuu siihen.
      Miten saisi tätä asiaa vietyä eteenpäin ettei selina enää olisi luotsina!!!!
      Niin jäisi myös jasmiini työttömäksi kun ei kannattaisi enää kopsailla juttuja eteenpäin.
      Minninen KIITOS

    • mattimontusta

      Oi oi tuota järjenjuoksua.

      • järjetänjasmiini

        aivan, jasmiinin järki ei juokse


    • Kiitoksia teille,jotka puolustatte minua.Onneksi minulla on sätissä monta mukavaa ystävää.Te olette syy miksi en aio lopettaa sättäilyä,vaikka selina kuinka yrittää masentaa minua,puuttumalla ilkeillen kaikkeen mitä ruudulle kirjoitan.

      • ritvanen

        Minninene, ei se ole sinun vikasi, jos hänen käytöksensä on tuollaista mitä on ollut. Kyllä se lähtee hänestä itsestään ja hänellä varmasti joku antipatia sinua kohtaan ja montaa muutakin. Kuitenkin minusta on hienoa, että täällä voi vaihtaa mielipiteet ja kestävät n vuorokauden vähintäin, että jokainen näkee lukea mitä mieltä ollaan.

        Minä en ole pitänyt selinasta siitä asti kun hän tuli ensi kerran sätin ovesta sisään. Luulin että hän sokea, kun kirjoitti niitä pisteitä jono tolkulla silloin jota jatkaa nytkin. No sokea hän onkin normaalille kirjoittamiselle.

        Puoluellisuus on hänen paras hyve, se tulee julki mainiosti. Huvitti tänään kun mieshlö50 alkoi taas nimitellä sitä Likanhellua juopoksi ja hän sitten myös kaitten h*****. Siihen selina tokas vaatimattomasti, että elkää tapelko ja se jäi siihen.
        Kunnes eräs nikki sieltä kirjoitti , että alkoholismi on sairaus siinä missä iskiaskin ja sai siihen erään toiseen naisen mukaansa. Tämä kiitteli, että kun puuttui asiaa asiana, mutta selinasta ei ollut siihenkään.

        Luotsi valinta vallan mahtava, voi kun nauraa näin lomalaisena.


    • höperöjänaisiamolemmat

      selinalla on tyyli ilkkua kaikkia, jotka eivät hänen "persettään nuoleskele.
      Lisäksi kaikki uudet nikin ovat hänen mielestään Liimataisia. Kova mies on Liima sikiämään, jos selinaa ja käskyttäjäänsä jasmiinia on uskominen.
      Ei ole noilla hosiskoilla ihmisen anatomiakaan hallussa.

      Niin että älä välitä minninen. Olet fiksi nainen.

    • ymmärtäväinen

      Selinan juoksupoika hölö 50, kyttää kahdessa huoneessa ja kertoo mitä missäkin sanotaan, lapsellinen perseenlipoja. Moni selinan lipoja ylellä lipoo ja punasilla haukkuu. Jos YP antaisi jo periksi virheensä ja poistaisi luotsin virat selinalta ja tapsalta niin eipä olisi näitäkään kirjoituksia, mutta epäilen että eiole yp:llä kanttia tehdä niin. Nämä perskärpäset jotka lipoo aiheuttavat sätissä enemmän ongelmia kuin ne jotka uskaltaa olla eriämieltä kuin savonjengi alaisineen. Suurinosa hyvistä juttelijoista on kadonnut ja porukka vain vähenee selinan uhkailujen takia, ja hänen älämölyään ei jaksa fiksut katsella. Minniselle ja muille jotka jaksatte viellä olla, kestämistä.

    • muuteitätäratkaise

      Voi-voi sitä surkeutta...voi-voi sitä sun tätä....mutta sätissä hirmu helppo olla kun vain osaa ohittaa selinat ja jassut ja muut tähän heimoon kuuluvat.......joten mainostakaa niitä vaan mielin määrin, ei haittaa yhtään.

    • onkosilläväliäkään

      Samaa miettinyt, että miksi näistä ottaa mitää ongelmaa itselleen, luotsesista siis? En itse ainakaan niihin kiinnitä mitään huomiota ja hyvin menee.

    • rikkipäätön

      Kunhan luotsi toimii tasapuolisesti, niin aivan sama mulle myös mitä ne siellä muuten touhuu, ei kiinnosta

    • Yleensä bannitut täällä valittaa.....syyttelevät luotseja.

      • Kyllä ihmisellä saa olla eriävä mielipide ilman bannaustakin. Minäkin olen kirjoittanut tänne joskus ja ikinä ei ole bannittu. Harhaluuloa tuollainen ajattelu.


      • kissanruokaa1

    • valvojavanhimissa

      olen pyrkinyt taustalla seuraamaan miten vanhimpien huoneessa tapahtuu ihan oikeasti valvojan sekä selinan valvojan läsnä olessa ja olen huomannut jotta kun selina on paikanna on jonkin lainen asiallinen käytäytyminenb säilynyt kohdalaan. Nyt kun tulin piipahtamaan minuun otetiin yhteyttä jotta olisipas selina ollut åpitämättä huoneessa järjestystä. Tämähän onkin suora osoitus jotta hänen oteita todellakin kaivataan silloin kun ei ole paikalla ??. Miksi sitten ritisoida hänen toimiaan turhaan?? Olisikohan kyseessä suunnaton kateus taikka katkeruus ? jokainen vi itse päätellä. Sillä valvojana olessa ei todellakaan ole helppoa ja yp ei suosi ketään valvojaa kun kaikilla on oman laisensa rooli tehtävisään sekä miten toimii. Oma tehtävä alueenikin on oman lainen ja tarvitaissa todellakin tiukka jos sille tarvetta ilmenee . (((((( Tässähän olisikin paikalaan kysymys miksi valvojan kehoitus asialiseen käytäytymiseen on kovin monesti tehoton jotta sen vuoksi valvoja joutuu hiljentämään,heitämään pihalle, bannaamaan, tai ääritapauksissa poistamaan mahdolisesti ruununkin. tähän kun häiriköt voivat vastata ihan rehelisesti ???????))))))
      jos edeliseen voi jotenkin vastata minkä ihmeen vuoksi niin kovin usein loukataan sekä satutetaan toisia oman huomion kipeyden vuoksi ???? mulla kun ei ole kysymyksiä toisensa jälkeen miksi sitä ja tätä.
      täällä keskustelessa pitäisi olla mielytävää ja toisia kunioitusta olipas kyse kenestä tahansa. Yleensä en viitti pureutua ongelmaan mutta nyt vain piti nostaa kissa pöydälle ja antaa ajatelemisen aihetta mikä mahdolisesti on kaiken takana.

      • exparoni

        Selinaa nimittelyt chattajista ja oletukset kuka kukin on. Hän ei ole tasapuolinen. Niinkuin joku kirjoitti että kaikki muut ovat seeproja muttei jasmiini. Tuo on totuus. Minusta on luotsiksi hänellä erittäin törkeä kielenkäyttö. Muistelen et hän haki aiemminkin luotsiksi muttei Allerin aikana. Silloin häntä ei valittu. Mutta tämä valinta oli täysi nolla suurimmalta osin.


    • saako hiukan nauraa tuon valvojavanhimmissa kirjoitukselle,hymyilen ainakin vaikka sisäänpäin,tuo voi olla vaikka selinan tai jasmiinin kirjoitus
      mutta jos ei ole niin mietippä kun kuulemma olet taustaltalta seurannut huoneen touhua,selina ei ikinä puutu karpaatin eikä jasmiinan haukkumisiin ja itsekin on sanonut sättääjille että vetävät v i tun päähänsä ,sekö on sivistyneen ja hyvämaineisen luotsin oikeaa käytöstä.jasmiini on sanonut liimataiselle ja minulle että meidän isä on raiskannut meidät ja ainakin minun tapauksessa oli selina paikalla ja siunasi jasmiinan sanomiset,isä kuollut -65 joten antaisivat jo olla rauhassa,mutta tottakai nuo on sun mielestä ihan oikein kun sä niin selinaa ylistät.Ei taida tuolta huoneesta kovin monta löytyä jotka on hänen toimintaantaan tyytyväisiä hänen tasapuolisuuttaan ei ymmärrä monikaan ,se on sellaista että hänen perseensä nuolijat saa haukkua muita mielin määrin mutta siihen hän ei puutu,annahan kun joku joka omilla aivoillaan aattelee niin lentää kuin leppäkeihäs pihalle.eilen myskytuuletar sanoi gordeliaa ja erästa toista naista "sätin mätäpaiseeksi" ja se oli selinan mielestä ihan okei ,sanoi ettei siinä ollut mitään väärää että sellainen huippuluotsi meillä on,kannattas katella normilasien läpi selinan toimintaa niin ehkä näkisit oikeasti millaista se toiminta on.

    • pettynytsuoleen

      Kun minä tein selinalle valituksen jasmiinin huonosta käytöksestä, tämä tähtiluotsi ei valitustani millään tavalla noteerannut, painui vain alakertaan piiloon ja jasmiini sai rauhassa jatkaa mesoamistaan.

      Taisi olla nikki Lakihenkilö, kun pyysi selinalöta hänen sähköpostiosoitettaan tehdäkseen valituksen nikki Pekka-Tuuhosesta (= jasmiini_kukassa), niin selina kieltäytyi sitä antamasta sanoen sen olevan hänen profiilissaan. Siellähän se olikin
      ennen kuin Lakihenkilö sitä pyysi. Mutta kas kummaa, se olikin kadonnut, kun selina
      kehoitti hakemaan sitä sieltä.
      Selina syytti ylellä Lakihenkilöä seksuaalisesta ahdistelusta, kun tämä lähestyi tätä
      tähtiluotsia punaisilla tuon Pekka-Tuuhonen-asian vuoksi.

      Jos tällainen luotsi on tehtävänsä tasalla, niin millään ei ole enää väliä.
      Jos selina saa jatkaa näiden mokiensa jälkeen vielä luotsin tehtävässä, niin yp:llä
      olisi peiliin katsomisen paikka. Yp olisi myös velvollinen kertomaan syyn selinan
      pitämisestä luotsina.

    • salaliittolaiset

      Kettu vuosia haukkunut muutamaa naista alentavin nimityksin, juuri heitä jotka ei ketun ketkuilua ole katselleet sanomatta jotain. Minninen on taas vuosia nokkinut milloin mistäkin ketun ja lumon aisaparina lumoltakin vippi lähtenut 5 kertaa ketulta kerran panee ihmettelemään mistä hän sen takaisin sai? vai pelasiko hyväveli verkosto tuo rakkaus teetättää kaikenlaista. ---___---

      • uiopåäölkjhgg

        kettu ja minninen asiallisimpia sättäreitä. He eivät käytä brutaalia kieltä, kuten luotsi selina ja jasmiini. Vedä vittu päähäs esimerkiksi, onko se kaunista. Jasmiini haukkuu juopoksi huoraksi raiskaajaksi yms. Noilla kahdella naisella ei ole minkaanlaisia tapoja.


      • Lappilainen.n
        uiopåäölkjhgg kirjoitti:

        kettu ja minninen asiallisimpia sättäreitä. He eivät käytä brutaalia kieltä, kuten luotsi selina ja jasmiini. Vedä vittu päähäs esimerkiksi, onko se kaunista. Jasmiini haukkuu juopoksi huoraksi raiskaajaksi yms. Noilla kahdella naisella ei ole minkaanlaisia tapoja.

        Valehdelkaa enempi kruunu kiillottuu. Vai et sie minua ollut aina haukkumassa koltaksi? täys nyhverö ukko olet.


      • En ole tänne halunnut kommentoida, mutta nyt on ihan pakko, koska nikkini mainittu salaliittolaisen kirjoituksessa. Minninen on sätin Lady, eikä sorru kieroiluun tai valehteluun, kuten em. kirjoittaja. Kettupaha on myös arvostettu kirjoittaja ja todella pidetty sättäri. En todellakaan ole menettänyt kruunuani kertaakaan nykyisellä nikilläni. Mistä ihmeestä moinen luku!

        Miksi en ole tänne kommentoinut, johtuu siitä, että muutama vuosi sitten my.girl-jasmiina-ruusa masinoi valehtelulla ja kieroilulla muutaman sättärin moittimaan jopa jahtaamaan jutteluitani. Vaihdoin kakkoselle hänen vuokseen, mutta tuli sinnekin perässä ilkeilemään. Olin nikillä jutteleva-täti, hommasi siltä nikiltä kruununkin pois. Tekstit olivat todella hävyttömiä ja aivan perättömiä, eikä kukaan puuttunut, vaikka suorastaan "rukoilin" apua sekä sefuilta että ylläpidolta. Myös osa silloisista selinoista oli panettelussa mukana. Jasmiina otti selvää oikean nimeni ja osoitteeni, jotka laittoi jopa nikkiinsä!

        Oikeudenmukaisuus on aina ollut elämänohjeeni. Se on pitkään ollut kateissa sätistä. Toivon vilpittömästi, että ylläpito noteeraa nämä sadat mielipiteet selinan toiminnasta. Moni on jo lopettanut sättäilyn nykyisen menon vuoksi. Mukavaa on, että muutama fiksu on vielä jäljellä. Esiinnyn täällä ihan omalla nikilläni, kuten Minninen ja Kettupaha, odotan sitä muiltakin.


      • lumonluoja1.n kirjoitti:

        En ole tänne halunnut kommentoida, mutta nyt on ihan pakko, koska nikkini mainittu salaliittolaisen kirjoituksessa. Minninen on sätin Lady, eikä sorru kieroiluun tai valehteluun, kuten em. kirjoittaja. Kettupaha on myös arvostettu kirjoittaja ja todella pidetty sättäri. En todellakaan ole menettänyt kruunuani kertaakaan nykyisellä nikilläni. Mistä ihmeestä moinen luku!

        Miksi en ole tänne kommentoinut, johtuu siitä, että muutama vuosi sitten my.girl-jasmiina-ruusa masinoi valehtelulla ja kieroilulla muutaman sättärin moittimaan jopa jahtaamaan jutteluitani. Vaihdoin kakkoselle hänen vuokseen, mutta tuli sinnekin perässä ilkeilemään. Olin nikillä jutteleva-täti, hommasi siltä nikiltä kruununkin pois. Tekstit olivat todella hävyttömiä ja aivan perättömiä, eikä kukaan puuttunut, vaikka suorastaan "rukoilin" apua sekä sefuilta että ylläpidolta. Myös osa silloisista selinoista oli panettelussa mukana. Jasmiina otti selvää oikean nimeni ja osoitteeni, jotka laittoi jopa nikkiinsä!

        Oikeudenmukaisuus on aina ollut elämänohjeeni. Se on pitkään ollut kateissa sätistä. Toivon vilpittömästi, että ylläpito noteeraa nämä sadat mielipiteet selinan toiminnasta. Moni on jo lopettanut sättäilyn nykyisen menon vuoksi. Mukavaa on, että muutama fiksu on vielä jäljellä. Esiinnyn täällä ihan omalla nikilläni, kuten Minninen ja Kettupaha, odotan sitä muiltakin.

        Kiitos lumonluoja asiallisesta tekstistäsi.Lisää tämmöisiä tänne ja rohkeesti omalla nikillä,niin eiköhän oikeus vielä voita.


      • ettäsesiitä
        lumonluoja1.n kirjoitti:

        En ole tänne halunnut kommentoida, mutta nyt on ihan pakko, koska nikkini mainittu salaliittolaisen kirjoituksessa. Minninen on sätin Lady, eikä sorru kieroiluun tai valehteluun, kuten em. kirjoittaja. Kettupaha on myös arvostettu kirjoittaja ja todella pidetty sättäri. En todellakaan ole menettänyt kruunuani kertaakaan nykyisellä nikilläni. Mistä ihmeestä moinen luku!

        Miksi en ole tänne kommentoinut, johtuu siitä, että muutama vuosi sitten my.girl-jasmiina-ruusa masinoi valehtelulla ja kieroilulla muutaman sättärin moittimaan jopa jahtaamaan jutteluitani. Vaihdoin kakkoselle hänen vuokseen, mutta tuli sinnekin perässä ilkeilemään. Olin nikillä jutteleva-täti, hommasi siltä nikiltä kruununkin pois. Tekstit olivat todella hävyttömiä ja aivan perättömiä, eikä kukaan puuttunut, vaikka suorastaan "rukoilin" apua sekä sefuilta että ylläpidolta. Myös osa silloisista selinoista oli panettelussa mukana. Jasmiina otti selvää oikean nimeni ja osoitteeni, jotka laittoi jopa nikkiinsä!

        Oikeudenmukaisuus on aina ollut elämänohjeeni. Se on pitkään ollut kateissa sätistä. Toivon vilpittömästi, että ylläpito noteeraa nämä sadat mielipiteet selinan toiminnasta. Moni on jo lopettanut sättäilyn nykyisen menon vuoksi. Mukavaa on, että muutama fiksu on vielä jäljellä. Esiinnyn täällä ihan omalla nikilläni, kuten Minninen ja Kettupaha, odotan sitä muiltakin.

        jaa etkö ??? Stiina vei tuolta nikiltä 2 kertaa, sitä ennen LumonLuoja nikiltä, kuin myös juttelevatäti nikiltäsi vei ravustaja edesmennyt jewegeni.


      • jassuonsurkea
        lumonluoja1.n kirjoitti:

        En ole tänne halunnut kommentoida, mutta nyt on ihan pakko, koska nikkini mainittu salaliittolaisen kirjoituksessa. Minninen on sätin Lady, eikä sorru kieroiluun tai valehteluun, kuten em. kirjoittaja. Kettupaha on myös arvostettu kirjoittaja ja todella pidetty sättäri. En todellakaan ole menettänyt kruunuani kertaakaan nykyisellä nikilläni. Mistä ihmeestä moinen luku!

        Miksi en ole tänne kommentoinut, johtuu siitä, että muutama vuosi sitten my.girl-jasmiina-ruusa masinoi valehtelulla ja kieroilulla muutaman sättärin moittimaan jopa jahtaamaan jutteluitani. Vaihdoin kakkoselle hänen vuokseen, mutta tuli sinnekin perässä ilkeilemään. Olin nikillä jutteleva-täti, hommasi siltä nikiltä kruununkin pois. Tekstit olivat todella hävyttömiä ja aivan perättömiä, eikä kukaan puuttunut, vaikka suorastaan "rukoilin" apua sekä sefuilta että ylläpidolta. Myös osa silloisista selinoista oli panettelussa mukana. Jasmiina otti selvää oikean nimeni ja osoitteeni, jotka laittoi jopa nikkiinsä!

        Oikeudenmukaisuus on aina ollut elämänohjeeni. Se on pitkään ollut kateissa sätistä. Toivon vilpittömästi, että ylläpito noteeraa nämä sadat mielipiteet selinan toiminnasta. Moni on jo lopettanut sättäilyn nykyisen menon vuoksi. Mukavaa on, että muutama fiksu on vielä jäljellä. Esiinnyn täällä ihan omalla nikilläni, kuten Minninen ja Kettupaha, odotan sitä muiltakin.

        Jos oikein muistan, niin jasmiinihan kirjoitti LIimataiselle, että hän etsii Liiman nimen, vaikka siinä menisi koko hänen loppuelämänsä ja sitten likaa Liiman perheenkin oikeudenkäynneissä.

        Minua vieläkin naurattaa se, kun jasmiini nauraa räkätti ja sanoi ylellä Liimataiselle, että luepas nyt joka aamu Savon Sanomia, näät siellä kokoaukeaman jymyjutun.
        Jymyjuttu kutistui pieneksi uutiseksi, joka käsitteli rikosilmoitusta, jonka tämä
        vanha nainen oli tehnyt omista kirjoituksistaa. Luuli mummo, että asia menee
        käräjille, mutta eipä mennyt.MOneskohan hylky tuokin oli jasmiinille?
        Silloin minä nautin, vaikka tunsinkin myötähäpeää.


    • voi nössö ressukka kun pitää salaliittolaisena kirjotella ,tule vaan reilusti omalla nikilläsi jos asiaa vai pelottaako ettet pääse pyllyn nuolentaan jos paljastat itsesi,kettu on sanonut jasmiinista ja karpasta ihan sitä mitä ovat ansainneet,ite he ne haukkumiset on aloittaneet ja heitä ei oikein edes naisiksi sanoa jotain lieroja paremminkin ovat,ei kukaan kunnon nainen ole tullut sanomaan että olisin heitä haukkunut

      • Lappilainen.nn

        ketun retaleelle tuo edellinen.


    • lappilaiselle.n.sanoin tuossa tekstissä että kukaan kunnon nainen ei ole tullut valittelemaan.valehtelevat sellaiset on asia erikseen.en ole edelleenkään rautakoura kuten sinä muka kuulemasi perusteella keksit joten kun valehtelee saa ottaa vastaan palautteen

      • On tuo savolainen kierous hauskasta. Kaikki väännetään toisinpäin. Jasmiini on ollut vuosikaudet minun ja ketun kimpussa, nimitellen meitä milloin miksikin ja nyt kas kummaa me ollaan ne pahikset.Samaa tekee myös selina.


    • miesminäkin

      Jo ilkes moraalinen:L käydä valehtelemassa sätillä että selinalta otettu tähti sotki asiaan muutkin luotsit, jospa nyt vihdoin lopulliset lähtökellot laulaa.

      • jassuvalehteleeaina

        Eiköhän se olisi sinunkin parasta pyytää niitä valheitasi anteeksi ihan ylellä ja ihan kaikilta. Olethan sinä valehtelun mestari ollut ainakin 10 vuotta.
        Mutta sehän kuuluu kepulaisten tyyliin.


      • kävi_kuopiolla

        kävi sätillä

        8-D


      • selinaa1

        nyt saija-selina on menettänyt tähtensä


    • Korvessakin

      Voi kiemura näit juttui,minninen ja kettupaha asiallisia ja on muitaki kuten pihtarinainen,kehtaavatkin haukua joupoksi kun vierheitä tulee kellä ei tulin,ihme piipittäjiä ;DDDD Ruksikaa luotsit sillä siintä pääsee,näin teen aina ;)

    • hullujasmiini

      Taas poistettiin ketju, johon jasmiini tuli räkyttämään paskaa.
      Minne jasmiini menee, siellä ei ruohokaan enää kasva.

      • jassutuhoaakaiken

        samaten kävi tänään


    • ylläpidon

      määritelmän voisi vaihtaa allapidoksi, niin osaamatonta, vastuutonta, toimintaa sielläkin

    • kukelureloo

      Eikö olekkin huono ylläpito kun ei suosi teitä mollaajia?????

    • Anonyymi

      camis ja eija ursula mariina50 vanhimmat chat kaikki miehiä ja kaikki ilman duunia lähes kaikki hulluja syrjättyjä ari tosi miesten mies

      • Anonyymi

        Nyt repes, Ari tosimies????????????, kuinka tosissaan otat mokomat "sättärit"?


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2231
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      65
      1873
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1695
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1621
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1594
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      144
      1539
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe