Ostin uuden tietokoneen ja haluaisin asentaa siihen F-Securen vanhasta koneesta (lisenssi on voimassa). Miten se onnistuu, kun F-Secure tilattiin aikoinaan netin kautta, eikä minulla ole siis sitä levyllä. Vanhassa koneessa taas ei ole polttavaa asemaa. Product key on tallessa, joten voiko sen ladata jotenkin uudelleen verkosta? Miten?
F-Securen asennus uudelle koneelle
10
3911
Vastaukset
- kari
eiköhän se onnistu ku meet fsekuurin sivuille uusimaan tilauksen.
- f-securen
sivulta päivitys. Se kysyy sitä product-keytä.
- pääset
tiedon lähteille soittamalla
F-Secure Corporation
Tammasaarenkatu 7
PL 24
00181 Helsinki
Finland
Tel. 358 9 2520 0700
Fax 358 9 2520 5001
Tel. (09) 2520 0700 -- in Finland only
Fax (09) 2520 5001 -- in Finland only
timezone: EET = East-European time = GMT 2h = CET 1h = EST 7h = PST 10h
Email: [email protected]
Driving Instructions to the Main Office in Helsinki
Sähköpostiakin voit lähettää, mutta vastaus saattaa viipyä.
Uskoisin asian selviävän, mutta vanhasta koneesta pitäisi kyllä ko. ohjelma poistaa - rutja
eli lataa f-securen sivuilta se kokeiluversio, se kyllä sitten asennusvaiheessa kysyy sitä Product key:tä...
- Anonyymi
olen käyttänyt vasta koneeni liikkessä päivitettäväksi. aikaa sitten olen saanut uuden koneen ja olen sivuiltanne ostanut suojauksen kaikkiin elisan liittymiin tyttärelleni, hänen pojalleen ja itselleni. ajan oloon huomasin, ettei suojaus toimi. olin yrittänyt ladata sitä, mutta en onnistunut ja nyt liikkeessä on hoidettu asia siten, että minun pitää vielä ladata suojaus, mutta miten. olen tunnuksella ja salasanalla kirjautunut, mutta nyt en tiedä miten etenen ,jotta nykyinen ja sueuraava ensi vuoteen toimii. olen jo sinne asti maksanut tiaukseni. pyydän ,että neuvotte, askel askeleelta, että suojaus aktivoituu.
- Anonyymi
Sinua on siis pitkään huijattu. Moiset suojat kun ovat huijausta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapusen teko"äly"trollibotti toiminnassa. Se on niin hölmö, ettei se ymmärrä vastata kysymykseen, vaan sönköttää omia mielipiteitään totuutena.
- Anonyymi
HYVÄ ETTÄ 10V vuotta meni että vastasit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep samaa mieltä! Ja tällaiseen ihmiset tuhlaa rahojansa ja samaan aikaan valittaa kun hallitus leikkaa..
- Anonyymi
Riippuu kait siitäkin miten uusi kone on. Jos liian vanha, niini ei välttämättä jaksa pyörittää. F-Secure on meinaan aika raskas tekele.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al962325Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/161802Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1241582Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden161270- 771181
- 1271159
Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka135899Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su80806Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29797"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!43743