Oon 16 v tyttö ja mun fetissi on tatzkat. Sain eka tatzkan ku olin 12 v. Viime kesänä sain mun molemmat käsivarret ja kaulan täyteen tatzkaa ja tänä kesänä yx kundi tatzkas mu reidet pientä korvausta vastaan. Haluisin vitusti et mun pää ajettas kaljux ja tatzkattas hyvi. Naama sais jäädä vielä ilman tatzkaa. Onx muita mun ikäsii joil on paljo tatzkoi?
Mielipiteitä muilta tatzkatuilta
tattooedgirlslut
6
190
Vastaukset
- Krissemrh
Miten 12v voi saada tatuoinnin? Ja pistä kuva niin voi sanoa mielipiteen
- otinkyrvänotsaathaimaas
No kai jos se on käyny jossai vitun Mexicos tai Ladyboylandiassa(Thaimaa)
- Huoramikähuora
Nii ja tatskat tehty jollai vitu likasil tarvikkeil eli toi kantaa vaikka migä tauteja
- tattoeedgirlslut
Suurimman osan mun tatzkoista on täpittäny mun mutsi.
- ihQu_inczxcskis
Taztsxkat on siis todel idioottimaisii, siis niinku oikeesti tai silleen, tieätsä?
Et oletkzxsä siis niin idiootti ett sä oot ottanut itelles sellasii ihan todellakin?
Tatzxzkcat ei oo enää muotii v. 2020 ja sit kaikki poistaa niit laaserikäsittelyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5331753Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84853
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2687- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65608- 65533