Valitkaa huolella asuntonne ns. kiinteistövälittäjä, kun tarvitsette apua. On pieniä 3 hengen välittäjä firmoja ja suurempia luotettavampia ketjuja. niillä on enemmän resursseja paneutua juuri teidän asuntonne myyntiin. Heillä on myöskin molempien sukupuolten näkemys asiasta. Ei vaan yksipuolinen naisnäkökulma. Olen myöskin kuullut että hyvät välittäjät saavat palkinnoksi jopa Las Vegasin matkoja. Eli ne yrittävät kusettaa teitä kaikin mahdollisin keinoin päästäkseen Las Vegasin peliluoliin.
Ne kuulemma stailaavat asunnon.Voiko joku selittää mitä se tarkoittaa? Kun tämä ylimielinen laillinen kaupanvahvistaja saapuu mustalla farmari bemulla talonne pihaan pitäkää varanne. Ei taida olla ihan puhtaat jauhot pussissa ja kun se useinmiten vielä haiskahtaa vanhalle viinalle. suosittelen. myykää itse asuntonne.
asunnon välitys espoossa ja helsingissä
rykmentinseppo
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663