Samaa vanhaa huuhaata?

Itse jaksoin foorumeilla kuunnella noin 10 vuotta näitä muutamaa ns radioharrastajaa, sitten otin ja lähdin, eikä ikävä ole takaisin. Olen edesmenneen wiskimatin mukaan "lennätinvirkailija" en oikea radioamatööri, kuten hän jo silloin 2000 luvun alussa tykkäsi meitä sähkötystaito haluttomia nimitellä, toki yleisluokassa olen, mutta eihän sillä ole käytännön merkitystä oliko perus tai yleisluokassa. Olisi ihan suotavaa että kun nyt kuitenkin ollaan radioharrastajat ns samassa veneessä niin miksi pitää ruveta arvostelemaan toista samaa harrastusta harrastavaa, ei tuolla nykyisillä muilla foorumeilla ole omaan kuppiin sylkijöitä, elikä ei haukuta toinen toisiamme. Eki

92

2199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2.lennätinvirkailija

      "lennätinvirkailija"..tuo oli kyllä hyvä, wiskimatti se osasi huulenheiton.

    • Kyllä vaan, meitä oli tässä muutama ukko kun wiskimattikin asui suht' lähellä ja oli jonkinasteinen tuttu, niin tuli monesti rinkulaan mukaan ja aloitti sen nimittelyn, että mitä hameja te ootte, ette muutaku lennätinvirkailijoita, tarkoitti että kun hamiksi pääsi ilman entisajan sähkötys ym sen ajan vaikeampia tenttejä. No kaikki muuttuu, niin myös on muuttunut hamitentit todella helpoiksi, itse en lukenut ollenkaan kumpaankaan, siis 2004 perusluokan tenttiin enkä nyt 2014 yleisluokan tenttiin, kaikki asiat olivat suht' tuttuja harrastuksen puolesta 35 vuoden ajalta! Eki

    • Nyt haluaisin vielä tietää missä luuraa seuraavat nikit radiohullujen foorumilta: Bruno, Morpheus sekä Bi-Oscar, itsellä tieto noista kahdesta, he ovat yksi ja sama henkilö Tuusulasta, esiintyi myös MR KOX nikillä, olisi nyt kiva kuulla vielä. :))))))

    • ratiohullu

      Radiohullujen foorumi on jotenkin väsähtänyt viime aikoina. Aika vähän tulee viestejä sinne entiseen verrattuna.

      • Hiljaista tuntuu olevan, olen itsekin kirjautunut sinne uudelleen, mutta eikös se ole vähän kaikilla radiofoorumeilla myös muillakin?


    • oh2eki

      Ok, kävin katsomassa juurikin, suht' hiljainen näyttää olevan ....

      • eiparemmastaväliä

        Alahan sinä taas kirjotteleen sinne, niin johan on pian taas valtava älämölö pystyssä!


      • Entisetajat

        Missäpä olet viimevuodet piileskellyt kun ei ole näkynyt?


      • kusoilenaina

        Radiohyllyt on haitarista ja kuoleva foorumi. Täällä tuntuu olevan eloa ja luulenpahan että pian tämä foorumi vilkastuu lisää.... :)


      • eiparemmastaväliä kirjoitti:

        Alahan sinä taas kirjotteleen sinne, niin johan on pian taas valtava älämölö pystyssä!

        Enstennäkin vaikka lähdin itse pyytämällä Terbolta päästä foorumilta pois, niin tämä nykyinen moderaattori on pistänyt minut ikuiseen kieltoon, on jopa estänyt lukemisen foorumilta? Toki pääsen sinne halutessani jopa kirjautumaan, mutta mitäpä minä siellä tekisin? Ohjelma millä pääsee on myös koneellani elikä F-securen freedome, se on lähinnä ostettu vuodeksi, että näkee hd:nä formulat kun on virtuaalisesti vaikkapa saksalainen ja ip osoitekin on ns virtuaalinen. Eki


      • pitäiskölaittaa

        Toimiiko tuo F-securen freedome Ubuntussa?


      • pitäiskölaittaa kirjoitti:

        Toimiiko tuo F-securen freedome Ubuntussa?

        Kyllähän se toimii kaikissa käyttiksissä, sitä saa 14 vrk:n kokeiluversiona ilmaiseksi eikä ole mitään velvotteita ostaa, se vaan sulkeutuu kun tuo aika on kulunut. Minulla olisi vuoden ajaksi pari koodia vielä vapaana ... Eki


      • ohhohoo
        pitäiskölaittaa kirjoitti:

        Toimiiko tuo F-securen freedome Ubuntussa?

        Ei ole Linuxversiota tarjolla.


      • eiparemmastaväliä kirjoitti:

        Alahan sinä taas kirjotteleen sinne, niin johan on pian taas valtava älämölö pystyssä!

        Kiitos, en kyllä juurikaan viitsi, silloinkin lytättiin ja vääristeltiin mm moporeissujani sen minkä kerettiin, eipä löydy enää noita nikkejä kuten bruno, morpheus sekä bi-oscar?


    • 27.555onOK

      Radiohulluissa on ollut hiljaista kirjoittelu jo yli vuoden. Sitä ennen oli muutaman kerran yhteenottoja la-miesten ja hamien kesken mutta se loppui aika pian.

    • En minä ole oikeastaan missään piileskellyt, reissannut kesäisin kovasti ihan kotimaassa, tuo on todella tuttua että hamit/cb harrastajat ottavat yhteen, en oikein jaksa ymmärtää miksi, on tietysti hameja joilla on koko hamius noussut nuppiin (miksi) ja taas cb ukkoja jotka provosoituvat hamiukkojen läsnäolosta tai muuten. Samanlaisia radioharrastajia ihan tasan tarkkaan, se vaan että hamit ovat hiukan joutuneet perehtymään saadakseen luvat, mutta cb ukoissakin on tosi fixuja kavereita ja molemmissa tietty myös päinvastoin, ihan kuten muussakin elämässä. Eki

    • 27.555onOK

      Nykyään tilanne on sellainen että pieni osa cb-harrastajista haluaa pitää etäisyyttä hameihin ja päinvastoin. Mutta on myös yhä kasvava porukka ns. hybridiharrastajia jotka harrastavat molempia alueita tasapuolisesti eivätkä halua riidellä.

    • http://www.radiohullut.net/foorumi/search.php?search_id=active_topics Näin meillä elikä aikoinaan lähdin itse pyytämällä päästä pois tuolta mutta tämä uusi moderaattori ja onkohan koko foorumin pyörittäjä sulki jopa lukuoikeudet minulta? Aikoinaan terbo kävi skannerifoorumilla ja oikeasti pyyti että tule radiohullujen foorumille että saadaan elämätä sinne, no sitähän järjestivät samat skannerifoorumilta siirtyneet provosoijat kanssani ketkä saivat jo sapiskaa: että perustetaan ekille ihan oma osio kun te niin "rakastatte ekiä", että ette jaksa hetkeäkään pysyä erossa hänestä. Se oli sitä aikaa mistä ei nyt paljoa jäänyt kerrottavaa jälkipolville, mutta tuo nykyinen ylläpitäjä on saanut jonkun kauhun minusta kun ei edes uskalla päästää lukemaan? (Toki nykyään on freedomet ym joten mikään ei ole mahdotonta jos haluaa)? Eki

      • Sivujenlukija

        Ihmettelen vaan, että kuinka jotain nettisivun lukemista pystytään estämään yksittäiseltä käyttäjältä. Eihän sinne tarvitse edes kirjautua, joten lienet ymmärtänyt jotain väärin.


      • Sivujenlukija kirjoitti:

        Ihmettelen vaan, että kuinka jotain nettisivun lukemista pystytään estämään yksittäiseltä käyttäjältä. Eihän sinne tarvitse edes kirjautua, joten lienet ymmärtänyt jotain väärin.

        Ei, kyllä sinne on oikeasti estetty tuolla kiinteällä ip osoitteella pääsy, kännykällä kyllä pääsee ja nyt melkein mihin vaan tuolla f-securen freedomella. Eki


    • radiomiehenfoorumi

      Viimeisiään vetelee pohjalaisten foorumi. Täällä tuntuu porukka viihtyvän :D Pitää syksyn mittaan hommata ihan oikea nikki tänne jos täällä alkaa toiminta.

    • Niinpä, kyllähän täällä voi ihan radio ja muitakin aiheita käsitellä ihan siinä kuin muuallakin, jos ei tietyt foorumit satu miellyttämään? Eki

    • 27.555onOK

      Niin Eki, minäkin vähän ihmettelen tuota lukukieltoa KRH:lle, minun käsityksen mukaan lukemisen pitäisi onnistua kaikilta, ainakin minulla vaihtuu mokkulan ip-osoite kun sammutan sen ja buuttaan käyntiin että siitä se ei pitäisi olla kiinni?

      • Itse en pääse lukemaan kuin tuolla F-Securen freedome ohjelmalla, mikä luo virtuaalisen ip osoitteen. Eki


      • Secureman
        oh2eki kirjoitti:

        Itse en pääse lukemaan kuin tuolla F-Securen freedome ohjelmalla, mikä luo virtuaalisen ip osoitteen. Eki

        Täyttä potaskaa! Tuollainen esto ei ole edes mahdollista.
        Juttusi alkavat jo heti alkuunsa taas vaikuttaa entiseltä vanhalta huuhaaltasi.


      • Secureman kirjoitti:

        Täyttä potaskaa! Tuollainen esto ei ole edes mahdollista.
        Juttusi alkavat jo heti alkuunsa taas vaikuttaa entiseltä vanhalta huuhaaltasi.

        No juu, arvasin ettei tääläkään voi pitkään kirjoitella ihmismäisesti etteikö taas alkaisi jonkun taholta provosoiminen, eihän minulla ole mitään syytä keksiä valheita siitä etten pääse, kun ip osoitteella on estetty lukuoikeuskin, niin ei varmasti pääse. Itsellä ns kiinteä ip kun on kaapelimodeemi mutta kuten olen maininnut, niin f-securen freedomen kun kytkee päälle sitten pääsee, koska se luo virtuaalisen ip osoitteen, maankin missä virtuaalisesti on, voi valita noin 20 eri maan joukosta. Tämä ohjelma itsellä lähinnä edullisuuden takia formuloitten katsomista varten teräväpiirtona, 39.90€/v ja saa 5 kpl:tta elikä viidelle koneelle tunnusluvun (koodin) https://campaigns.f-secure.com/freedome/sem/fi_FI/ls/?ecid=7986&pcid=7986! Eki


    • Toinen syy saattaa olla se että kun klikkaan ota yhteyttä radiohullujen ylläpitoon, tulee näytölle texti: Tämä ohjelma ei voi käynnistyä, koska WLDCore.dll puuttuu tietokoneesta. No olen etsinyt ohjetta tuonkin puuttuvan jutun korjaamiseksi mutta se nyt vaan on jäänyt, kun ei se vaikuta mihinkään muuhun näkyvästi koneellani, eikä minulla ole KRH:n ylläpidolle todellakaan mitään asijata! Eki

    • https://youtu.be/TyU5qD3JeG4 Tässä havainnollistettu tuo sama asia, muuten kun täällä nyt jokunen radioharrastaja ilmeisesti on kirjoittelemassa, niin jos ken tietää Icom ic-703 plus qrp rigin ja siistin semmoisen, maksan siististä ja virheettömästä todella hyvin käteisellä heti! Eki

      • Kun ei löytynyt, ostin Rxtx-tuotteelta Icom ic-7300 rigin, oli jo samanlainen talvella mutta möin pois ...


    • Introvertti_OH

      F-securen Freedome menee omia polkujaan ja kohta - ainakin odotettavissa, eli tulollaan on - https://sense.f-secure.com/fi/ eristää ja suojaa sisäverkon pahasta maailmasta - käyttöjärjestelmästä riippumatta - minulla linux Mint ja W7

    • Tuosta vielä että kun pc:llä ei aukene radiohullujen sivusto niin ei se aukene wlanin perässä olevalla kännykälläkään (sama ip), joten vika ei voi olla koneessa eikä kännykässä, vaan ne ovat yksinkertaisesti estetyt ip osoitteeltani, freedomella pääsee kun se luo virtuaaliset ip osoitteet joihin esto ei tietystiään ulotu. Eki

      • SysteemiSuunnitellija

        IP on sulkulistalla ja se on se ensimmäinen konsti millä rajoitetaan kulkua.

        Joskus 'palvelu' laittaa känny-yhteyden rakentaman IP'n kiinni jonkun törttöilyjen tai useimmiten puuttuvan oman kiitollisuuden takia. Ratkeaa käynnistämällä uudestaan jolloin - toivottavasti - IP-avaruudesta laitetaan muuta tilalle.

        Minulla F-secure/Freedom-VPN siirtää oman liikenteen paikallisten uteliaitten yli maailmalle - ja jos F-securen sanaan on luottaminen, niin ei tätä seuraa Erkkikään mistä se tulee ja minne se menee.

        Operalla omansa: https://www.surfeasy.com/en/

        Sitten tuohon sanon:

        "freedomella pääsee kun se luo virtuaaliset ip osoitteet joihin esto ei tietystiään ulotu"

        .. että ulottuu se sinnekin ja laitetaan, jos sellaista halutaan - useimmiten syystä, että siitä IP'stä tulee jotain sopimatonta - esim. kansalliset lait rikkovaa tai muuten vaan 'kelpaamatonta' liikennettä, mutta tavan portaalin pitäjät eivät jaksa juosta perässä. :)

        Sitten ne pikkusyötävät - "keksit" ..


    • No niin, taisipa rauhoittua ihmismäiseksi vaikkei mikään ole niin varmaa kuin epävarma. On tullut reissattua taas moposkootterilla, ensin yöjunalla Ouluun valvotun junamatkan jälkeen mopokaupat Oulun linja-autoasemalla, uusi juuri sisäänajettu Aprilia sr 50 factory (ruisku), kaupassa 3350.00€, Oulussa täysin uutta vastaavassa kunnossa 1800.00€ ja eikun ajamaan Hyvinkäälle, no 14h ja 647.3km, seuraavaksi Kolille 21-22.6.2016 kuvaamaan auringon nousua ja piti menemän aamulla lomakodille mutta ajoinkin samoilla valvotuilla silmillä kotia takaisin (943.1km). No eilen Hyvinkäältä Hankoon, Hangosta Saloon, Somerolle, Lopelle, Riihimäkeen ja Hyvinkäälle, 380km, nyt teen lähtöä ainakin Forssaan, että semmoista kesää, harmi ettei kukaan kavereista "jaksa" jauhaa mukana, olisi mukavempaa reissata, mutta "pappa" jaksaa! Eki :)

    • [url=http://aijaa.com/w5qQDR]21-22-6-2016 mopolla kolille kuvaamaan ja heti takaisin Hyvinkäälle ...[/url] Elämä On ....

    • No juu tulikin tyhjää täyteen tuohon edelliseen, olkoon ...

    • 3737LSB

      Radiohullut on "Syvä joki hillbilly" hulluja ilman radioitakin.

      • pennihil

        Seinäjoesta löytyy...


    • Ruuvataan

      Taidat Eki olla Huomio-Hessu

      • Löysätpois

        Taika-Jim?


      • kenwoortti

        Kyllä musta totaalinen banni on selkee viesti pysyä poissa foorumilta ja jättää ylläpito rauhaan.


      • OHihmemies

        oh2eki Mistä johtuu kun sulla on aina lähes kaikkien kanssa riitaa?


      • kenwoortti kirjoitti:

        Kyllä musta totaalinen banni on selkee viesti pysyä poissa foorumilta ja jättää ylläpito rauhaan.

        No woe hyvänen aika, miten minä voisinkaan häiritä arvon ylläpitoa kun en ole edes koko foorumilla?


      • OHihmemies kirjoitti:

        oh2eki Mistä johtuu kun sulla on aina lähes kaikkien kanssa riitaa?

        Jaa, saisiko esimerkkejä keitten kanssa on sitä riitaa, varmasti pystyt esittämään kun sitä näkemyksesi mukaan on liki kaikkien kanssa (totuushan on taas aivan toisenlainen, ei minulla ole riitaa yhdenkään ihmisen kanssa, selviää esim. facebookistakin)! :)


    • Ennenkuin häippäsen täältä kokonaan pois, niin missähän sitä riitaa minulla mahtaa olla, ainoat foorumit joissa olen somessa, ovat: skootterini.com & facebook, yhtään ainoaa riitaa ei ole kertaakaan vuosien saatossa ollut kummalakaan, muualla en ole, jos ei nyt lasketa tätä suomi24 keskustelua, en ole myöskään täällä riidellyt kenekään kanssa, hyvästi! :)

    • suomalainenjano

      En tiedä missä sitä riitaa on ollut. Jotain outoa kuitenkin on siinä, että kaikista sinut on potkittu pois ja joissakin sivustoissa olet näköjään saanut näköjään elinikäisen porttikiellon jopa lukuoikeuksien suhteen! Harva suomalainen on sellaista saavutusta ehtinyt saamaan missään. Ulkomaista en ole varma.

    • En ole saanut potkuja mistään foorumilta ikinä, pyysin itse Terbolta että hän poistaisi minut ja ensin ei meinannut, mutta kun sanoin että onhan ihme jos ei täältä pääse pois. Nykyinen ylläpitäjä oli jälkeenpäin lätkäissyt minulle kiellon ja kun tiedustelin syytä moiseen häneltä, sanoi ettei ota enää riskiä että vedän tullessani epämääräistä porukkaa kinaamaan kanssani. Aiemmin oikeasti lensivät foorumilta pihalle mm Bruno ja Bi Oscar sekä sen jälkeen sama bruno eri vale nikeillä ainakin kolmesti. Saunafoorumilta en myöskään lentänyt ulos, vaan foorumi lopetettiin Mikan velkojen takia ja hurjan määrän maksettuja taajuusluetteloita joita ei ole ikinä enää julkaistu. Vielä jos kerrot oikeasti mistä foorumeilta olen mielestäsi saanut kenkää niin kerro ihmeessä: Skootterini.com foorumilla olen ollut 24.1.2010 alkaen, ikinä ei kukaan ole hattuillut eikä heitetty pois ei myöskään ole ollut minkäänlaisia riitoja, revi siitä!

      • fomoko

        Samaa huuhaata 10 vuotta, poliisitutkintaa, hamekangasta, revi siitä!


    • Yksikään poliisi ei ole tutkinut ainakaan minun tekemisiäni, sille en voi mitään että pääasiassa foorumeilla oli 3 hemmoa jotka tahallaan yrittivät kaikin konstein provosoida ja niistähän niitä kinoja syntyi. Muistan kun jo saunafoorumin moderaattori Jukkis kirjoitti: että perustetaan Ekille ihan oma osio, kun te "rakastatte" Ekiä niin paljon, että ette millään malta pysyä irti hänestä? Ei auttanut mikään, ei ja minä niitä provoja en aloittanut. Väänneltiin kaikkea huuhaata mm skootterireissuistani, Morpheus nikkinen pösilö väitti että en ole ajanut niitä ilmoittamiani matkoja, vaan mopoa on kuljetettu pakettiautossa ja otettu alas kuvausta varten, no juu heh heh, nytkin olen ajanut 1.5kk:ssa mopolla yli 5000km ihan oikeasti, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Sillekään en voi mitään että tietty kaveri Tuusulasta lähetti oikeasti hamekankaan (tämä tyyppi oli ollut mm hoidossa kellokosken mielisairaalassa jne), kyllähän se on täysin selvää ettei kukaan saa aikaiseksi moista älämölöä liki 10 vuotta yksin, sen tekivät nämä sekopäät, en tiedä mikä heitä jaksoi ärsyttää niin vietävästi, sekö että sain Suomen enkan pmr puhelimella ja pitkän jutun skannerilehteen radioharrastuksestani, vaiko että voitin mm noitaringin 3 kertaa ja neljännellä olin jaetulla 2:s sijalla. Myös liki tyhjää täynnä oleva blogini keräsi kävijöitä parissa kuukaudessa yli 20.000, elikä näytti kiinnostavan. No eiköhän näitä ole jauhettu jo ihan tarpeeksi, minun puolestani kaikki saa olla ja kaikki halukkaat luulla minusta ihan mitä lystää, tutut ja kaverit tietävät kuitenkin että olen leppoisa rauhaa ja kaveruutta rakastava ukko!

    • voivoivoijavoi

      Onko aivan pakko kommentoida kaikkiin kirjoituksiin, paras kun ei kommentoi niin juttu ei taas ryöstäydy käsistä mutta jos haluaa provosoida ja haluaa täällä riidellä niin siitä vaan!

    • 28juu

      No juu, ei se noin mene sillä en ole ikinä ollut mikään narsisti vaan enempikin monesti tunnen riittämättömyyttä ja arvostuksen puutetta normaaliasioissa, en kaipaa mitään sen kummempaa. Kaikkein eniten arvostaisin sitä että minut hyväksyttäisiin tasavertaisena muitten kanssa ja jätettäis nuo älyttömät arvostelut ja provoilut pois. Minua ei pohjimmiltaan taida nämä kirjoittelijat ja arvostelijat tuntea lainkaan sillä kaikenaikaa mennään mielipiteissä niin metsään kuin vaan voidaan mennä. Olen oikeasti erittäin vaatimaton, en ole pitänyt itsestäni oikeastaan koskaan ja kuten totesin tunnen monesti riittäättömyyttä ja että pitäisi olla parempi kaikessa. Täällä jauhaminen on ihan yhtä turhaa kuin aikoinaan foorumeilla, joten itse poistin jo rekatun nikkini ja nyt poistun myös täältä muutenkin. Hyvää loppukesää kaikille! Eki

      • Brunowerneri

        Mikä ihme siinä on, että ensin pitää pyytämällä pyytää jotain moderoijaa poistamaan oma nikkinsä tai tällä palstalla poistaa rekattu nikki, ennen kuin voi lopettaa kirjoittelunsa. (Vaikka ei kuitenkaan lopeta). Paljon yksinkertaisempaahan on lopettaa muuten vaan kaikki kirjoittelu. Ei siihen mitään foorumilta poistoa tai nikin lopetusta tarvita!

        Vai onko joillakin niin, että kun on joku nikki jonnekin, niin sinne on sitten ihan satapakko kirjoitella jonninjoutavuuksia sen takia?

        Voi pyhä yksinkertaisuus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • OHihmemies

      Lainaan hieman Pauli Hanhiniemeä

      "Mut kun on aina saatava viimeinen sana
      vaikkei se johtaisi mihinkään
      viimeinen sana
      ei se pääse jäätymään
      vaik ei johtaisi mihinkään
      on saatava sana
      vaikka viestinä kännykkään

      viimeinen sana
      eihän se pääse jäätymään
      ois oltava oikees
      vaik ei se johtaisi mihinkään
      ois saatava sana
      vaikka viestinä kännykkään"

      http://lyrics.fi/pauli-hanhiniemi/joki-ei-jaady-koskaan

      • mitta

        Näinhän se aina käy jos Eki ei saa porukkaa mukaansa kirjotteluunsa niin häviää paikalta :).


    • OH2Erkki

      Piip

    • pakkomielle

      Pakkomielle.

    • Ruotomuoto

      Menipä pojalla jauhot suuhun! Olisko ylläpitäjä pistänyt boikottiin?

    • lehmonpee

      Ehkä tuli siihen tulokseen että tänne ei kannata kirjoitella ja ihan oikea ratkaisu jos niin teki, on siis radioharrastajien joukossa fiksujakin kuten Eki on.

    • OHihmemies

      Tais keulia mopo liikaa

    • tuulenjousia
    • onIhmejuttu

      Kävin työreissulla Pohjoiskarjalassa ja hyviä laalaakusoja tuli ja paljon. Kertoivatten siellä jostain eteläsuomalaisesta joka ajelee pakettiautolla ja siinä mopo kyydissä. Sitten kuulema heittää pakun parkkiin ja ottaa mopon alleen. Eihän siinä vielä mittää, mutta ku kaveri kertoilee ajaneesa Karjalaan ihan jostain Helsingin liepeiltä asti pelkästään sillä mopolla. Eikä edes tukka märkänä. Onko sellasia kuulunu teillä päin?

      • ontodellaihmejuttu

        Kuuleman mukaan Joensuussa oli nähty muutama päivä takaperin ABCllä myös hame mies tankkaamassa hiacea ja takakontissa olevaa mopoa.


      • hiacemies
        ontodellaihmejuttu kirjoitti:

        Kuuleman mukaan Joensuussa oli nähty muutama päivä takaperin ABCllä myös hame mies tankkaamassa hiacea ja takakontissa olevaa mopoa.

        [url=http://aijaa.com/lUHCM8]skode[/url] Joo näin on päässyt käymään, kahdessa kuukaudessa n.8000km ilman ns hiacea, taitaakin tuo hiace olle ihan yhden pösilön juttuja, olisiko ollut nikiltään Morpheus, tässä kuvassa Lappeenrannan liepeillä menossa Enoon mökille, matkaa tuli n. 1780km edestakas ja viiden päivän aikana siellä karjalan seuduilla jauhettua, kuvausreissuja mm kolille, Lieksaan, Joensuuhun jne. :))))


      • möpötinmies
        hiacemies kirjoitti:

        [url=http://aijaa.com/lUHCM8]skode[/url] Joo näin on päässyt käymään, kahdessa kuukaudessa n.8000km ilman ns hiacea, taitaakin tuo hiace olle ihan yhden pösilön juttuja, olisiko ollut nikiltään Morpheus, tässä kuvassa Lappeenrannan liepeillä menossa Enoon mökille, matkaa tuli n. 1780km edestakas ja viiden päivän aikana siellä karjalan seuduilla jauhettua, kuvausreissuja mm kolille, Lieksaan, Joensuuhun jne. :))))

        https://www.facebook.com/erkki.mynttinen ketuttaako, ketttaako heh heh ... repikää pennut perässä ..


    • Pigpang
    • lohenpyytäjä

      Kannattaako provosoida?! Ihan oma vika jos saa sitten kuraa niskaan.

    • HamemiesEiTurhamies

      "Kuuleman mukaan Joensuussa oli nähty muutama päivä takaperin ABCllä myös hame mies tankkaamassa hiacea ja takakontissa olevaa mopoa."

      Kaikkea sitä kuuleekin aalloilla.
      Toivottavasti hiacemies ei hermostunut kun kävin taannoin tankkaamassa hiacella mopoa Joensuun ABCllä hamepäällä.

      • JsuuBBC

        No tulihan se tunnustus sieltä lopultakin!


      • factory

        Kyllä mopoa tuli tankattua Jojensuussa, Lieksassa myös ja monen monessa muussa paikassa, tottakai kun sillä on tehty aikamoista matkaa ja tehdään edelleen .... :)))


    • lohenpyytäjä

      Se että vaikka ei olisikaan ALOITTANUT provosointia niin täytyykö sitä jatkaa? provokaattorit nauttii siitä kun saavat kohteen nappaamaan syötin.

    • PronoMiniRock

      Ei kyllä kannattaisi aloittaa provoilua eikä toisaalta kannattaisi provosoitua toisten dissauksesta. Asialliset jutut hoidetaan mutta muuten ollaan kuin Ellun kanat.

    • kopattomat

      En ole provosoitunut, ihmettelen näitä vuodesta toiseen jaksavia ja äärimmäisen lapsellisia tyyppejä, ei millään riitä käsitys että vedetään jotain hamejuttuakin ilmeisesti tarkoitus jotenkin loukata minua? Sen rätin lähetti aikoinaan nikki MR KOX Tuusulalainen kellokosken mielisairaalassa ollut sekä eläinrääkkäyksestä syytetty tyyppi, tunnen ikävä kyllä kyseisen tyypin, tein hänen kanssaan muinoin kauppaa ja siten että jopa lahjoitin mm 40 lovisen rummun kehyksinä Nordlandin tukimyllynkin kahvoilla, hän sai sen periaatteessa ilmaiseksi. Kiitoksesksi hän rupesi vääristelemään radiohullujen sivustolla kaikkea mitä ikinä keksi, oli ihan ok tyyppi kaikinpuolin ja jopa tykkäsin kaverista ennen, en tiedä mikä hänen nuppinsa sotki ja kaveri muuttui aivan käsittämättömäksi minua kohtaan? Olen todennut että jos mm täällä joku jaksaa näitä huuhaa juttuja viljellä, ensiksikin minun pitäisi olla otettua, että yleensä joku jaksaa seurata näitä jo toistakymmentä vuotta. Kaikkihan alkoi 2003 kun tuli juttua itsestäni skannerilehteen sekä noita pmr enkkoja ja noitarinkivoittoja enempi kuin laki sallii. Miten vitussa joku pässi/pässit jaksaa roikkua yhä vaan samaa paskaa lappaamassa täälläkin, itse olisin lopettanut täälläkin jo heti alkuunsa mutta kun ei minua pystytä kampittamaan millään kirjoituksilla niin voin hyvin katsoa ja ihmetellä että kylläpä liiraa monilla kopassa. :)))

    • Hameenkanssa

      Pienet pallit ei jää istuessa alle.

    • 10vuottaputkeen

      Taasko se eki tullut tänne meitä ilahduttaan!

    • pysyy.stringeissä

      Jos onkelmia pallien kanssa niin ne voi niputtaa vahvalla kumilenkillä nippuun varren kanssa.

    • HamemiesnähtyEspoossa
      • Huraahameeet

        Kuka se antoikaan jollekin tässä takavuosina sen hamekankaan?
        Nyt se siis on valmis!


    • Alanon

      Erkki, Erkki, Erkki... Meillä on se Paukkajan majan reissu vielä käymättä! Mopo kulkee edelleen pakettiautossa?

      -Morpheus-

    • Qwerty_2

      Moikka kaikkille

      • Anonyymi

        quso lentää?


    • ekikö

      Tämä vale morpheus ei nyt ole kartalla lainkaan, ei ole vuosiin ollut enää mitään Paukkajan lomamökkejä, vanha pariskunta lopetti ja möivät koko työnsä mökkeineen päivineen pois. Toki majapaikkoja riittää edelleenkin ympäri karjalaa, niin ja yleensä pitkin Suomea. Se Ekikö?

    • setäkö

      Ei ole enää radioita, ei radioharrastuksia, on mielekkäämpää tekemistä nämä vanhuuden ajat (se on iskenyt, ai mikäkö, no vanhuus. Se iskee kaikille ken elossa pysyy tarpeeksi pitkään, hamekin myytiin kilpaa huutaneille elikä meni muinoin kahjon päähänpisto "meikäläiselle" sinne radiohullujen pitäjien kylille, koittakaa kestää, ei se eikä mikään vastaava maailmaani kaada, tuntuu kaatuvan muilta ennempää maailma ja kuppikin. Ekisetä.

    • ryssä

      Sähkötystutkinto joutaisi palauttaa takaisin,moni radioamatöörikerho on muuttunut länkkyporukoiden kokoontumispaikaksi.ja sitten nämä uudet digimodet,ei se ole mitään radioamatööritoimintaa jos tietokone hoitaa kusojen pidon,huomaa myös toistinasemien liikenteessä,ennenvanhaan keskusteltiin paljon tekniikasta mutta iso osa uusista hameista ei ymmärrä siitä sen enempää kun sika atomipommista.nykyään toistinasemaliikenne on suurelta osin pelkkää paskan jauhamista ja cb-jutustelua.

      • radiokuonaa

        Pitää paikkansa. On huomattava että nykymallissa radioamatööriksi pääsee kelvotonta kuonaa , sinänsä ehkä kehityskelpoista JOS motivaatiota olisi. Tottakai radioamatöörillä tulee olla sähkötystaito. Ei voida rinnastaa digimode vaatimukseen koska kysymys on taidosta. Sähkötys vaatii keskittymistä mikä tulee testatuksi tässä.Pahinta pohjamutaa kyntävä teknisen osaamisen taso. Lohkokaavio tehtävät jäävät nykyisin ratkaisematta ja laitteet rakentamatta tai korjaamatta. Puhumattakaan yksinkertaisimpienkin virtapiirikaavioiden ymmärtämisestä.


      • mallia.idästä

        Venäjällä sähköttäminen onkin edelleen kunniassa ja pakollinen osata, samoin tekniikan vaatimustaso on korkeampi. CB-ukkojen tietotasolla ei niistä kokeista läpi pääse.


      • valitse.nimimerkki
        radiokuonaa kirjoitti:

        Pitää paikkansa. On huomattava että nykymallissa radioamatööriksi pääsee kelvotonta kuonaa , sinänsä ehkä kehityskelpoista JOS motivaatiota olisi. Tottakai radioamatöörillä tulee olla sähkötystaito. Ei voida rinnastaa digimode vaatimukseen koska kysymys on taidosta. Sähkötys vaatii keskittymistä mikä tulee testatuksi tässä.Pahinta pohjamutaa kyntävä teknisen osaamisen taso. Lohkokaavio tehtävät jäävät nykyisin ratkaisematta ja laitteet rakentamatta tai korjaamatta. Puhumattakaan yksinkertaisimpienkin virtapiirikaavioiden ymmärtämisestä.

        Joopa joo, sama laulu jatkuu, vaikuttaa siltä että ne jotka oikeasti harrastaa ovat niitä hiljaisia pakertajia ja sitten on nämä näennäisharrastajat jotka jatkuvasti ovat tuomassa näkemyksiään esille.


    • RoPcop

      Nyt varmaan mummot ja pappat avaa kukkarot kun radio patmoksen ohjelmista tutut äänet mainostaa ja kehoittaa antamaan rahat heille jotta toiminta jatkuisi.

      • Anonyymi

        Ei tarvii anella kun ei elä yli varojen. Hyvä oppi kaikille.


    • Anonyymi

      Mihinköhän aiempien radiokeskustelujen aapee nimimerkki on kadonnut?

    • Anonyymi

      sieltä kuulemma niiden kerholta on saanut yksi änkyrä oikein niskapersotteella lähdöt

    • Anonyymi

      Tämä koko radiopalsta on ihan samaa huuhaata. Vuodesta toiseen.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe