uskaltaako rodokselle mennä turkin tilanteen takia

kklööpooim

Niin, jännittääkö ? Aiotteko kuitenkin mennä? Kreikan armeija nostanut valmiustasoa yms. Meillä lähtö ensi viikolla ja mietin nyt näitä asioita, että kannattaako mennä ???

8

854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juupa.juu

      Järkeilet siis, että koska kumoukselliset eivät onnistuneet kaappaamaan valtaa Turkissa, he siirtyvät tekemään vallankumousta Kreikkaan?

    • aphjio

      :DD okei ehkä huoleni on turha

    • mitenkähänon

      Kaappareita on lentänyt Kreikan saarille. Nyt on kiistaa siitä, onko Kreikka velvollinen luovuttamaan karkuun päässeet islamistiselle hallinnolle.

    • onkoturvallista

      Uskaltaako koko välimeren alueelle enää mennä, siellä saa olla nykypäivänä varpaillaan koko ajan, kun maailmassa on taas hulluus päässyt valloilleen.

    • jännittääniinpirusti

      Ihan hirveesti jännittää kun menen tuuliselle rannalle aurinkoa ottamaan, siitähän näkyy Turkki. Voi joutua ottamaan pari huurteista pahimpaan tykytykseen. :)

      • aamuunsaakka

        Näkyy se Turkki myös tältä "tuulettomalta" puolelta, jossa muuten tuulee aivan vitusti. Pitää mennä ottamaan muutamat suojaiseen paikkaan.


    • rootoksella

      Aika hauska kysymys, sanoisin että kyllä uskaltaa, rodoksella olen siis. Ehkä vähän samalaine kysymys ku joku kysyis uskaltaako suomeen tulla, ku venäjä on niin lähellä.

    • pellepelotonrodos

      rootoksella on aivan oikeassa, kyllä sinne Rodokselle voi mennä aivan yhtä turvallisin mielin kuin aina menneinäkin vuosina, ei Turkin tilanne vaikuta tippaakaan Kreikan puolella. Vaikka esimerkiksi juuri Rodos on lähellä Turkin rannikkoa, ei sinne naapurimaan mahdoliset kahakat ja iskut leviä, niikkä on poliittinen tausta, joka koskee Turkkia ja sen toimia muilla alueilla. Rodoksella kannattaa pelätä vain mahdollista auringonpistosta, palamista, nestehukkaa ja mahdollista lihomista paikallisen, herkullisen ruoan vuoksi. Rodoksen mahtava tietopaketti kannattaa etenkin ensikertalaisen lukea osoitteesta http://kreikkaan.net/matkakohteet/rodos se on ihan suomalaisen vakituisesti Kreikassa asuvan kirjoittama!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe