TV Sony KDL48W605BBAE ja kotiteatteri Sony DBVN5200VB. Noin viikko sitten alkoi seuraava ongelma (sitä ennen ei ollut ongelmia):
Kun on pelkkä TV päällä, niin kaikki kanavat näkyvät. Kun laittaa kotiteatterin päälle, niin telkkarista näkyvät vain YLEn kanavat, mutta kaupalliset eivät. Kaupallisten kohdalla näytöllä on keltainen kolmio ja Ei signaalia. Laitteiden välillä on HDMI-kaapeli (High Speed / ARC). Kokeilin toisella vastaavalla HDMI-kaapelilla, mutta ei ollut vaikutusta.
Digiboxissa (Topfield TF510PVRT) kanavat näkyvät oikein kotiteatterin päällä ollessa, mutta se ei ole suorassa yhteydessä kotiteatteriin, vaan HDMI:llä telkkariin. Antennijohto tulee seinästä digiboxiin ja siitä edelleen telkkariin.
Mikähän vikana ja mikähän auttaisi? Ukkosia on ollut...
Kiitos etukäteen (ongelmaan liittyvistä) vastauksista!
Kaupalliset kanavat hukassa
8
142
Vastaukset
- eerops
Täydennys; Kotiteatterin oikea mallinumero on BDVN5200WB
- jahdfsh
En tunne kotiteattereita, mutta jollekin ratkaisijalle olisi varmaan hyvä tieto, että toimiko se aikaisemmin tuolla virityksellä. Mainitsit ukkosen.
- eerops
Kerroin aloituksessa, että ongelma alkoi viikko sitten eli siitä taaksepäin toimi OK, kotiteatterin päällä ollessa.
Vielä lisätietona, että on antenniverkko. - turhapointtioli
Kannattais olla kommentoimatta jos ei tiedä asiasta ja vielä lukee aloituksen huolimattomasti
- jahdfsh
Yritin lohduttaa aloittajaa, että joku edes huomioi aloituksen, kun arvasin oikein ettei täältä tule korjaavaa vastausta.
- eerops
Kotiteatterin ohjelmistopäivitys auttoi ongelmaan. Mutta sen jälkeen kotiteatterin päällä ollessa ei kuulu ääntä, vaikka olen käynyt jokaisen mahdollisen asian ja asetuksen. Testiäänet kylläkin kuuluvat.
Näsäviisaille; volume-säätimet on kokeiltu.- Miten_tv-ääni_on_valittu
Oletko muuttanut tv:n asetukset http://pdf.crse.com/manuals/14HM154111/FI/c_asys_europe_co_hdmi.html mukaan? Asetus on saattanut muuttua päivitysten yhteydessä.
- eerops
Sonyn tuki auttoi asiassa. Kotiteatteriin palautettiin tehdasasetukset ja sen jälkeen viimeisin päivitys. Äänet alkoivat kuulumaan ja samalla katosi pari muutakin ongelmaa (takakajareista alkoi taas kuulumaan ja kotiteatteri kytkeytyy automaattisesti päälle kun avaan TV:n).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821369Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661144Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1991140Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071136Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍124846Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755