Vaimo ei halua katsoa muita kuin romanttisia leffoja
jotka päättyvät hyvin. Välilläkään ei saa olla mitään
jännää. Kaipa mie saan leffoja katsoa. Tykkään kunnon
länkkäreistä. Äsken katsoin leffan Hank Williamsista
ja nyt on mykkäkoulu. Leffan nimi oli I saw the light.
Pirun hyvä leffa kantsilaulajasta, mutta yleensä nämä
kantrilaulajaleffat kulkevat samaa rataa: lapsuus
maalla-menestys-huumeet-viina-kuolema
Minun mielestä mies saa katsoa elokuvia
JospeNaukkarinen
1
89
Vastaukset
- voiyksinkinkatsoa
No onko teidän pakko yhdessä kaikki elokuvat katsoa? Joitakin huumorileffoja mekin vaimoni kanssa yhdessä katsomme, mutta itse yleensä istun tietokoneella tai menen nukkumaan kun vaimo katsoo jotain omanttisia "nyyhky-leffoja" Vastaavasti vaimo istuu tietokoneella tai menee nukkumaan kun itse katson jotain toiminnannallisempia elokuvia. Tosin siis hyvin vähän nykyään tulee minua kiinnostavia elokuvia, mutta onneksi minulla on muutakin tekemistä kuin television katselu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675680Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344254Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961866- 631435
- 2611137
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39715