Vaimo ei halua katsoa muita kuin romanttisia leffoja
jotka päättyvät hyvin. Välilläkään ei saa olla mitään
jännää. Kaipa mie saan leffoja katsoa. Tykkään kunnon
länkkäreistä. Äsken katsoin leffan Hank Williamsista
ja nyt on mykkäkoulu. Leffan nimi oli I saw the light.
Pirun hyvä leffa kantsilaulajasta, mutta yleensä nämä
kantrilaulajaleffat kulkevat samaa rataa: lapsuus
maalla-menestys-huumeet-viina-kuolema
Minun mielestä mies saa katsoa elokuvia
JospeNaukkarinen
1
154
Vastaukset
- voiyksinkinkatsoa
No onko teidän pakko yhdessä kaikki elokuvat katsoa? Joitakin huumorileffoja mekin vaimoni kanssa yhdessä katsomme, mutta itse yleensä istun tietokoneella tai menen nukkumaan kun vaimo katsoo jotain omanttisia "nyyhky-leffoja" Vastaavasti vaimo istuu tietokoneella tai menee nukkumaan kun itse katson jotain toiminnannallisempia elokuvia. Tosin siis hyvin vähän nykyään tulee minua kiinnostavia elokuvia, mutta onneksi minulla on muutakin tekemistä kuin television katselu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942533- 187899
- 53723
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119642- 49542
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?12481- 48467
- 54432
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11430