Olen aika pessimistinen

nainenvapaalla

nykyisin miesten suhteen. En oikeastaan odota enää mitään. Enkä osaa aloittaa enää mitään. Olen hieman masentunutkin asian vuoksi. Eikä sillä, ettenkö uskaltaisi, vaan ettei enää kiinnosta. Kiinnostaa, mutta kokemukset opettavat uskomattoman pessimistiseksi tai no,realistiksi. Yök, mikä sana.

21

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylsitäherää

      Sama juttu. En usko, että elämä kenenkään naisen kanssa olis yhtä romanttista kuin hyvissä elokuvissa. En edes kuvittele sellasta oikeaksi.

      • nainenvapaalla

        Ei niin. Mutta kun on kokenut tarpeeksi pahan, niin ei voi luottaa, että jossain ois ees joku ns. normaali tapaus. Mutta tajuan kyllä senkin, että niin kahjoa, mitä itse koin, ei ole todennäköistä tavata ihan helposti uudestaan. Semmosia hulluja on varmaan yksi sadasta tai jotain. Täysin häiriintynyttä jne. Tai on oppinut vähintään sen, ettei mene tunteella heti matkaan, vaan vähän aikaa seurailee tilannetta. Se on ollut vaikeaa, koska olen romanttinen ja tunteellinen. Jotenkin pois sellaisesta mustavalkoisesta luokittelusta, että se ja se on hyvä ja tuo toinen on paha (jossa ei luokittelun jälkeen voi koskaan mitään hyvää olla), niin se on ollut elämän suurimpia haasteita. Ehkä olen jo vähän päässyt jyvälle siinä tasoittamisessa, mutta kiihkeän luonteen vuoksi se on haasteellista. Tämän elämän oppiläksy.


      • Kylsitäherää

        Pitäis ainakin päästä ennakkoluuloista ettei heti määrittele jotain joksikin


      • nainenvapaalla
        Kylsitäherää kirjoitti:

        Pitäis ainakin päästä ennakkoluuloista ettei heti määrittele jotain joksikin

        Joo, se on totta. Siinä kärsii loppujen lopuksi vain itse, jos määrittelee toisen valmiiksi joidenkin omien käsitysten takia, ja menettää hyvän tilaisuuden todistaa itselleen olevansa väärässä. Osittain kyseessä varmaan on tarpeellinen/tarpeeton suojamekanismi, jota pyrkii käyttämään kohdatessaan jonkin uhkaavan tilanteen. Tai siis tilanteen, joka alitajuisesti muistuttaa uhkaavalta. Edellisten elämien ja nykyisen tapahtumat jäävät muistiin ja voivat esiintyä selittämättöminä pelkoina. Itselläni sellaista ei ainakaan parisuhteeseen liity tai en ainakaan tiedosta sellaista. Joissain muissa asioissa sen havaitsen kyllä. Esimerkiksi pelkään ihan suunnattomasti huumeiden käyttäjiä, koska olen henkioppaana nähnyt historian suurimman ihmishirviön tekosia, jotka kaikki tehtiin aineiden vaikutusten alaisena.


      • Tosiuskottavaa

        "Edellisten elämien ja nykyisen tapahtumat jäävät muistiin ja voivat esiintyä selittämättöminä pelkoina. "
        " koska olen henkioppaana nähnyt historian suurimman ihmishirviön tekosia, jotka kaikki tehtiin aineiden vaikutusten alaisena. "

        SELVÄ!


    • Kylsitäherää

      ja ajatuksillakin on paha tapa toteutua. Siks olis hyvä ajatella hyviä juttuja

      • nainenvapaalla

        Joo. Sitähän itse luo sen energiakeskittymän ajatuksillaan, joka pyrkii sitten materialisoitumaan ns. todeksi. Ja mitä enemmän henkistä voimaa, sitä tarkempi täytyisi olla ajatuksissaan.


      • nainenvapaalla

        Mutta ei kannata hämmentyä, jos heti en lämpenekään. Voi tuntua siltä ehkä, että en olisi kiinnostunut, mutta todellisuudessa haluan hiljalleen tutustua. Minusta tuntuu, että tämä voisi olla sen arvoistakin!


      • adiooos

        Karmaa, mut ei sovi mun pirtaan


      • Kylsitäherää

        En oo sen arvonen


      • nainenvapaalla
        Kylsitäherää kirjoitti:

        En oo sen arvonen

        No sitten et ole.


    • Kylsitäherää

      Pessimisti ei pety

      • nainenvapaalla

        Ei niin, mutta onneksi ei myöskään ole hernettä nenässä eikä patjan alla :)


      • Kylsitäherää

        Mulla voi olla patjan alla. Syön monesti sängyssä


      • nainenvapaalla
        Kylsitäherää kirjoitti:

        Mulla voi olla patjan alla. Syön monesti sängyssä

        Eli siis näet unia hernekeiton syömisestä :) Koska näinhän se on, eikö vain olekin! Juuri siksi nälkäisenä ei kannatakaan mennä nukkumaan, jos tuollaisia unia vielä näkee.


      • Kylsitäherää

        Huonosti muistan unet, nälkäänähneenä paremmin


      • nainenvapaalla
        Kylsitäherää kirjoitti:

        Huonosti muistan unet, nälkäänähneenä paremmin

        Siinä tapauksessa kannattaa kokeilla paastoamista, niin saattaa se hernekin sieltä patjan alta kadota ;)


      • Kylsitäherää

        kun olis taas vihdoin valmis siihen


      • nainenvapaalla
        Kylsitäherää kirjoitti:

        kun olis taas vihdoin valmis siihen

        Ainoa kokeilemani paasto on toiselta nimeltään selibaatti. Pitkään jatkuessaan senkin aikana kutistuu jostain kohdin ja sama ilmiö tapahtuu kuin ruokapaastossa: ensin nälättää hulluna, sen jälkeen tapahtuu nälän tasoittuminen ja henkisen voiman kasvaminen :)


    • oletkateissa

      Kertoo enemmän itsestäsi kuin miljardeista miehistä.

    • Ihmisiä löytyy monenlaisia niin miehiä kun naisia. Pitää vaan rauhassa tutustua niin tietää onko se toinen oikea ja sopiva.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe