Jämi fly in 2016 lento-onnettomuus!

jämillä

10

540

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kdkeid

Vitsi miten mielenkiintoista...

• hgdsssssaaa

Onko pakko katsoa ilmailuosiota jos ei ilmailu kiinnosta?

• fly2016

Jämillä näitä tapahtuu. Onneksi nyt päästiin vähällä.

• Kdkeid
        hgdsssssaaa kirjoitti:

Onko pakko katsoa ilmailuosiota jos ei ilmailu kiinnosta?

Toivottavasti et työskentele missään missä tarvitaan vähääkään loogista ajattelukykyä. Se ei näemmä ole ihan vahvin lajisi...

Vai miten ihmeestä sait pääteltyä, että minua ei kiinnosta ilmailu, jos minua ei kiinnosta joku amatöörikuvaus aivan tavanomaisesta lentoonlähdöstä, jollaisia löytää youtubesta tuhansia lyhyellä haulla postaajan halutessa vain tuoda oman videonsa esille sitä seuranneen pakkolaskun siivellä?

• kentänlaijallaseissut

Kuvaus näytti ammattilaisen työltä.

• sössönsööö
        Kdkeid kirjoitti:

Toivottavasti et työskentele missään missä tarvitaan vähääkään loogista ajattelukykyä. Se ei näemmä ole ihan vahvin lajisi...

Vai miten ihmeestä sait pääteltyä, että minua ei kiinnosta ilmailu, jos minua ei kiinnosta joku amatöörikuvaus aivan tavanomaisesta lentoonlähdöstä, jollaisia löytää youtubesta tuhansia lyhyellä haulla postaajan halutessa vain tuoda oman videonsa esille sitä seuranneen pakkolaskun siivellä?

Huomaa että et ole lentokoneharrastaja! Harvinainen näky suomen taivaalla tämä kone!

• Poliisientekijä

kdkgay nimimerkille,toivottavasti vain luet jatkossa mutta ÄLÄ VASTAA MITÄÄN pidä kommenttisi itselläsi sillä ne ei ole mielenkiintoista tippaakaan.Ymmärrätkö ajatuksenjuoksusi? jätä kaljoittelu väjhemmälle sillä eihän selvästä päästä tule noin turhaa tekstiä.
        Jämillä on mahtava käydä.

• jämiflyin2016
    • Blom2000

Joo, harvoin harrastajien koneet kauaa taivaalla pysyy!

• lentoanaali

Ootteks te lentohomoja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      56
      2176
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      7
      1407
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      77
      1395
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1123
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      989
    Aihe