https://www.youtube.com/watch?v=fzGk-OQ9_sw
Jämin turmakoneen viimeinen nousu 16.7.2016. Kone teki tämän nousun jälkeen pakkolaskun pellolle.
Jämi fly in 2016 lento-onnettomuus!
10
528
Vastaukset
- Kdkeid
Vitsi miten mielenkiintoista...
- hgdsssssaaa
Onko pakko katsoa ilmailuosiota jos ei ilmailu kiinnosta?
- fly2016
Jämillä näitä tapahtuu. Onneksi nyt päästiin vähällä.
- Kdkeid
hgdsssssaaa kirjoitti:
Onko pakko katsoa ilmailuosiota jos ei ilmailu kiinnosta?
Toivottavasti et työskentele missään missä tarvitaan vähääkään loogista ajattelukykyä. Se ei näemmä ole ihan vahvin lajisi...
Vai miten ihmeestä sait pääteltyä, että minua ei kiinnosta ilmailu, jos minua ei kiinnosta joku amatöörikuvaus aivan tavanomaisesta lentoonlähdöstä, jollaisia löytää youtubesta tuhansia lyhyellä haulla postaajan halutessa vain tuoda oman videonsa esille sitä seuranneen pakkolaskun siivellä? - kentänlaijallaseissut
Kuvaus näytti ammattilaisen työltä.
- sössönsööö
Kdkeid kirjoitti:
Toivottavasti et työskentele missään missä tarvitaan vähääkään loogista ajattelukykyä. Se ei näemmä ole ihan vahvin lajisi...
Vai miten ihmeestä sait pääteltyä, että minua ei kiinnosta ilmailu, jos minua ei kiinnosta joku amatöörikuvaus aivan tavanomaisesta lentoonlähdöstä, jollaisia löytää youtubesta tuhansia lyhyellä haulla postaajan halutessa vain tuoda oman videonsa esille sitä seuranneen pakkolaskun siivellä?Huomaa että et ole lentokoneharrastaja! Harvinainen näky suomen taivaalla tämä kone!
- Poliisientekijä
kdkgay nimimerkille,toivottavasti vain luet jatkossa mutta ÄLÄ VASTAA MITÄÄN pidä kommenttisi itselläsi sillä ne ei ole mielenkiintoista tippaakaan.Ymmärrätkö ajatuksenjuoksusi? jätä kaljoittelu väjhemmälle sillä eihän selvästä päästä tule noin turhaa tekstiä.
Jämillä on mahtava käydä.
- jämiflyin2016
http://viihdefoorumi.eu/viewtopic.php?f=26&t=1904&p=24005#p24005
Jämi Fly in 2016 videot ja kuvat. - Blom2000
Joo, harvoin harrastajien koneet kauaa taivaalla pysyy!
- lentoanaali
Ootteks te lentohomoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit815940KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2904872Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202618Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei362534Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991608Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171481- 1051387
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1311341seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091294Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191261