Kaikesta päätellen...

ijugtg7

nk uskovaisten perheistä olevat uskovaiset nuoret, eivät, eivät uskalla jne esittää kysymyksiä papistolle, siis palvelevat jo lapsena ja nuorina pappeja jumalinaan herran pelossa!

Se on surkeaa, ihmisyydestään ja oikeuksistaan luopumisen sairasta alistumista orjuuteen jota terve järkiset eivät hyväksy. Oppimisen eräs perus tekijä, on avoin asiallinen kriittisyys ja sitä vastaan asetetut todelliset, ei oletukselliset todisteet. Ellei sitä vuorovaikusta ole, niin silloin puuttuu oppimisen idean päämäärä joka muuttuu uskoksi. Ja on ilmeistä, että pappia oppeineen uskotaan, uskotaan kaikki tietäväksi vaikka todellisuudessa tietävät vain miten joukko suggestio/hypnoosi psyykkisesti toisen/toisen alistaminen voidaan suorittaa ilman, että alistettu ei sitä huomaa. Ja siten valheellisuus saa papilta, orjuutettavalle totuuden arvon vaikka se ei ole totta.

Niin yksinkertainen ja selvä asia, kuin aivopesu uskontunnustus, sen vaikutus on ilmeisesti uskovaisille tuntematon asia vaikka siinä luopuu Jumalasta, ihmisyydestä, järjestään ja ymmärtämisen lahjastaan niin SILLOINHAN KYSYMYKSESSÄ ON PAHIMMILLAAN TERVEEN IHMISEN; TÄYSIN MIELELTÄÄN SAIRAAKSI RIKOLLISESTI AIHEUTETTU SIELUN VIHOLLISUUS JOTA EI SAA AIKAAN TOISISSA TOISET ILMAN, ETTÄ SIELUNVIHOLLISENA ITSE KOULUTTAA KALTAISEKSEEN.

Uskontunnustus ja sen kaltaisuus EI KUULU terveen IHMISEN korvien väliin!
Monen, etenkin nuoret, väittävät etteivät tulleet uskoo ja etteivät usko jne.
Se, melkein poikkeuksetta on väärä käsitys. Mielen manipuloimisella aikaan saatu sairaaloinen psyykkinen tila, ei tule samalla hetkella kaikkilla heti esiin. Se tulee esiin vähitellen, varkain, ettei sitä edes huomaa ennen kuin se on liian myöhäistä jo menetetyn ihmisyyden kannalta. Vaikka raamattu onkin väärennetty, saatanallisuuden käsikirjaksi, niin siinäkään ei ole Jumalan eikä Jeesuksen KENELLEKKÄÄN ASETTAMAA VAATIMUSTA AIVOPESU USKONTUNNUSTUKSESTA JOKA, ON JÄRKYTTÄVÄ RIKOLLISUUDEN ANTAMA NUORILLE, IKUISEKSI LAHJAKSI RIKOLLISUUDELTA JONKA IKUISEKSI RIKOLLISEKSI ON AJATUNUT EKSYTETTYNÄ. JOUKOSSA ON POIKKEUKSIA, JODEN SIELULLISUUDEN VOIMA ON NIIN SUURI, ETTÄ AIKUISTUTTUAAN LUOPUVAT KIRKON JÄSENYYDESTÄ, MUTTA HEISTÄKIN MIELELTÄÄN SAIRAANA JOTKU PALAA TAKAISIN.

Jos edes sen saatanallisuudelle väärennetyn raamatun Jumala ja Jeesus olis tahtonut ihmisten luopuvan Heistä ja ihmisyydestään järjettömiksi rikollisiksi, niin HE olivat sen varmaan ITSE ilmoittaneet!
Joten
papisto valehtelee!
ja
juuri sen vuoksi Pirkko-papillakaan ei ole vastauksia antaa uskontunnustuksen sisällöstä esiin laittamiini kysymyksiin.
sillä
jos valheellisuuttaan puolustaa uudella valheellisuudellaan niin saatanallisuuden esiin tuleminen vain tulee selvemmäksi.
Toisaalta ongelmana papistolle on se, että kun valetta ei voi muuten todistaa oikeaksi kuin valehtelemalla, niin pitää vaan jankuttaa että "usko" siihen on tärkeintä ja eihän usko ole mikään todiste vaan valetta valheeksi tunnustamisen kiertämisen kieroutta.

se siitä... puhelimen virta vähissä...
mutta
pappi järjettömyyttään osoittaen yllyttää uskomaan
ja
Jeesus kieltää uskomasta
syntyneestä ristiriidasta selviää pappien todellinen herra jota palvelevat Jumalan ja Jeesuksen Nimissä ja itsensä ovat jo ennakkoon tuominneet;
Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

uskontunnustuksen kaltaiset eivät YMMÄRRÄ TÄTÄ.....
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

6

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aki50

      Monet uskovaiset nuoret häpeävät ja salaavat uskonsa. Suurin osa on myös koulukiusattuja. Väitän omasta kokemuksestani että uskovaiset ovat hyvin pieni vähemmistö. Kirkon jäsenyys ei vielä kerro, onko henkilö uskovainen.

    • Yhdys_sanat

      • jnjnjnjip98

        yhdy sinä paikkukujes nus....misiis aivopestynä uskovaisena voi uskoa sitä vaikka p...ksi!


      • jnjnjnjip98 kirjoitti:

        yhdy sinä paikkukujes nus....misiis aivopestynä uskovaisena voi uskoa sitä vaikka p...ksi!

        Etkö uskalla käyttää kirosanoja? Pelottaako? Ovatko pisteet kivempiä?


      • mimkoioköp6tf
        yuggis_ kirjoitti:

        Etkö uskalla käyttää kirosanoja? Pelottaako? Ovatko pisteet kivempiä?

        kirkossa sinut on opetettu kirvaamaan!

        asiaa..

        KUN SITÄ SITÄ SAATANALLISUUDES LEIPÄREIKÄÄ REVIT RIKOLLISUUDEN PUOLUSTAJANA
        NIIN
        MIKSI ET ASETTELE RIKOLLISIKSI KOULUTTAVILLE AIVOPIERU SAASTAASI?

        ALOITA VAIKKA NÄITÄ KYSYMYKSI PAPEILLE ALUKSI:

        MIKSI USKOVAINEN EI SAA OLLA JÄRKEVÄ?
        SIKSIKÖ, ETTÄ HUOMAA JUMALOIVANSA SAATANAA?
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        MIKSI USKOVAISEN EI SAA YMMÄRTÄÄ?
        SIKSIKÖ, ETTEI PELKÄISI SAATANAA?
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        MIKSI ON SYNTIÄ OLLA SYNNITÖN ja IHMINEN?
        MIKSI PITÄÄ TULLA RIKOLLISUUDEN PERISYNTISEKSI?
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        MIKSI LAPSET JA NUORET EIVÄT SAA OLLA JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISIA NIILLÄ OMINAISUUKSILLAAN JOTKA SYNTYISSÄÄN SAIVAT?
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        MIKSI KRISTITYN PITÄÄ EROTA JUMALASTA?
        VAATIIKO SAATANA NIIN VAI PAPPIKO SEN VAATII?
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        MIKSI KRISTITYN PITÄÄ OLLA IKUISESTI KRISTITTYJEN RIKOLLISUUDEN PERISYNTINEN VAIKKA ITSE EI OLISI SYNTIÄ TEHNYT?
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        JA
        kun olet saanut kaikkiin vastaukset, niin tule sitten vittuilemaan IHMISILLE!


    • kujnhtb

      Lapsi ryhmä leikki ja syntyi riita pihalla. Yksi heistä haistatti vitun toiselle. Se, toinen, vastasi räväkästi saatanan helvetin perkeen nimeen toista vastaan sitä pilkaten. Pihalla ollut aikuinen uskovainen, tuli moittimaan lapsia, ettei saa puhua rumia.
      Ja siihen vastasi uskovaisen lapsi, että kirkossa pappisetäkin kirvaa ja me uskotaan.
      Ja se vitun haistattaja sano puolustukseen uskovaiselle aikuiselle, että sellaisesta turkiskauluksesta sinäkin olet syntynyt niin kuin nuo toisetki.

      Itse 2-3 vuotiaana olin vanhempien kertoman mukaan ollut maalla, mummolassa. Ja jokin ei ilmeisesti minua mielyttänyt niin olin rikoillut.
      Mummoni oli sanot minulle ettei saa kiroilla, Jumala pudottaa ison kuuman kiven sellaisten päälle jotka kiroilee.
      Olin mennet nolona ulos ja kerännyt kaksi kourallista kiviä ja mennyt sinään mummon luo kivien kanssa ja sanonut hänelle kiviä osoittaen, ettei se Jumala pudottele iso kuumia kiviä vaan pieniä ja kylmiä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      133
      3752
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3458
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2006
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      92
      1487
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      146
      918
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      908
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe