Kissa tiineenä?

Lukutoukka02

Niin eli en tiedä onko kissamme tiineenä vai ei. Se ei ole nyt niin innokas leikkimään kuin kuukausi sitten ja sen vatsa on kasvanut vähän. Olis kiva tietää onko se tiineenä ja voi kertoa lisää tiineyden merkkejä että voisin tarkkailla kissaa lisää.

6

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2090

      No ihan biologian perusteet. Onko se ollut poikien kanssa silleen?

      • Lukutoukka02

        Ihan tarkkaan en voi sanoa, mutta ulkona se on ollut...


      • 2090

        Onko se siis kiimassa juoksennellut vapaasti ulkona? Siinä tapauksessa varmaan on pieniin päin.


      • Lukutoukka02

        Joo ihan vapaana on juoksennellut


    • eltietäämitenon

      Vie ultrattavaksi, niin tiedät varmuudella.Kysy el, milloin on sopiva aika, niin tiedät miten asiat on.
      Ei täällä kukaan voi oikeaan arpoa onko kissasi tiineenä,sairas, ollenkaan olemassa vai mitä tahansa.

    • kerrosinä

      Voi pyhät pyssyt, olet antanut tyttökissan juosta ulkona ja nyt kysyt onko tiineenä. Taidat olla tyhmyyden palkinnon voittamassa.

      Viet ultraan eläinlääkäriin ja alat valmistautua pentuihin. Ja ellet halua uutta pentuetta heti perään, pidät kyseisen naaraan sisällä vaikka vinkuisi miten siinä 4-9 viikkoa synnytyksestä. Sillä se voi tulla raskaaksi, vaikka imettää edellisiä.

      Miten tuollaista tyhmyyttä vastaan voisi valmistautua? Miten ääliöitä voisi opettaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe