pitäisi päästä mircillä quakenettiin, mutta ongelmia tuli joku ihan perus servereissä, kun on elisan yhteys ja vaati juuri sille sopivan, eli irc.kolumbus.fi toimii. mutta mikä quakenet serveri toimisi mulla?
miten quakenettiin?
3
826
Vastaukset
- killerpop
itselläni oli kanssa tästä elisan liittymästä ongelmia päästä quakenetin suomalaiselle palvelimelle - pelikaista oli ilmeisesti täynnä tai jotain, joten...
itse kokeilin palvelimeksi irc.de.quakenet.org (joka on tosin irc.quakenet.org:n alias) ja se on tuupannu yhdistää joko ruotsiin tai norjaan pääasiassa ja toiminu moitteetta. - Osoitteita
- Kkos
suomalainen serveri: mediatraffic.fi.quakenet.org
jos haluat olla fiksu etkä availe jokaiselle serverille omaa mIRC ohjelmaa, suosittelen kirjoittamaan seuravanlaisesti
/server -m mediatraffic.fi.quakenet.org
ja näin sinulla pyörii IRCNet ja QNet rinnakkain samassa mIRC ohjelmassa...vaikeaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628