AEG MULTIMEDIARADIO MR 4139 BT

Ruthmaria

Moikka!!
Ostin tämmösen pelin mökille keittiöön.
AEG Multimediaradio M 4139 BT.
Muuten toimii hyvin, mutta esitallennetut radiokanavat häviävät kun suljen laitteen. Patterit paikoillaan, virtajohto seinässä. Tallentaa radiokanavat, mutta sitten ne häviävät kun laitteen sammuttaa.
Ei kai kuulu toimia noin.
Mitä teen väärin?
Asiantuntijoita??
Otan laitteen kainaloon, kun menen seuraavaksi taas kaupunkiin.
Harmittaa nyt vaan tilapäisesti kun joka aamu joutuu tekemään tän tallennuksen uudestaan...

2

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • we4rtv3254

Kokeile käyttää pelkillä paristoilla, sit on vielä mahis että jossakin on/ei ole 1-2 pientä paristoa jotka pitää muistit virroissa. Tai et osaa laittaa kanavia muistiin niin että menevät oikeasti perille. Kato kuitenki että paristot oikein päin ja virroissa. Esim eräässä radiossa on 4kpl AA ja lisäksi 2kpl AAA jotka pitää sähköt muisteissa. Radio voidaan rakentaa niinkin että kanavat pysyy vaikka kaikki sähköt katkeaa.

• nojohanonxxc

Käyttöohje sanoo että radiokanavat katoaa kun 6 voltin virtalähdepiuha irroitetaan. Eikä muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1359
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1144
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1136
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      194
      1125
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      124
      846
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe