Ei löytynyt yhtään uusia videoita? Onko Jore kuollut?
Missä Jore1961 on?
34
5523
Vastaukset
- Joreon
Youtubessa...!!!
- JoreONparas
Missä se Joren itse rakentama hirsitalo on siellä Padasjoella? Onko exä missä päin nykyään?
- petunia33
Jore elää ja voi hyvin. Istuu linnassa eikä tartte kuukausikorttia.
- rip.jore
Kuollut kuulemma
- 4plus9
Mihin Jore kuoli?
- Lässyn
Ei vielä mihinkään.
- Sontander
Hyvää matkaa, ystäväni.
1961-2016- Restinrauhassa
Jep, nyt on sitte Jore taivaassa. Oli kuollu kuulemma haimatulehdukseen :-(
- kevyet-mullat
Kauanko kerkes maata asunnossa ennen kuin löytyi?
- Sui.Hin.Ota
Aina kysytään mihin kuoli.Eihän ihminen tai eläin kuole kun ainoastaan hengen lähtöön.
Mut ei Jore vielä oo lähteny Pietaria kattoon. - miksi-rienaat
Sui.Hin.Ota kirjoitti:
Aina kysytään mihin kuoli.Eihän ihminen tai eläin kuole kun ainoastaan hengen lähtöön.
Mut ei Jore vielä oo lähteny Pietaria kattoon.Älä viitsi valehdella.
- Harminpaikkaa
Onko tosiaan kuollut? Sääli, seurasin hänen juttujaan, ja vaikutti ihan reilulta mieheltä. No, ei maha mittään. Tämmöstä tää elämä on, erot ja kaikki niin kyl syö miestä, tiedän omasta kokemuksesta. Et en ihmettele jos, elämä lähtee vähän raiteiltaan.
- hanska.hommia
Masturboi todennäköisesti isänsä kullia.
- kullia.suuhun
Suullansa?
- marsuuuuupilami
Niin vsi perseen reiällään?
- blow.me.up.then.u.go.go
marsuuuuupilami kirjoitti:
Niin vsi perseen reiällään?
Ilman käsiä todennäköisesti.
- näin.sitten.kävi
Padasjoella veteen joutunut löydetty kuolleena
05.09.2016Häme
Padasjoella Päijänteellä veden varaan 26.–27.8.2016 joutunut henkilö on löytynyt kuolleena. Hämeen poliisi tutkii tapausta tappona.
Tutkinta on tällä hetkellä sellaisessa vaiheessa, että poliisi ei voi lausua tapauksesta tämän tiedotteen ohella enempää.
http://poliisi.fi/tietoa_poliisista/tiedotteet/1/1/padasjoella_veteen_joutunut_loydetty_kuolleena_51383 - Kuningasneptunus
Nyt oikeasti. Toivottavasti ei ukko ole kupsahtahtanut.
Hyviä videoita ollut, sitten faktat pöytään kai Jore on pykälässä vielä kellä on faktaa ??
Käykääs joku koputtelee jorel, sanokaa että tekee nyt jonkun videon että on menossa mukana- Kamuxxx
Ei ole kuollu. Ei näytä olevan katkollakaan. Jore pitää ny vaan breikkiä tubettamisesta.
- KuolemanEnkelit
Ainakin hänen asuntoaan on alettu tyhjäämään, eli jotain siellä on nyt tapahtunut?
- jödödödö
ime munaa.
- pikku_pirihuara
Olisiko kuolema vieraillut tällaista ainakin puhutaan
- Puuta.heinää
Ei ole Jore kuollu. Eilen näin kaupassa.Ja tämä on tosi
- 031178
Ei ole todellakaan kuollut. Näin hänet istumassa asuntonsa sohvalla ja korjaamassa jotain, ehkäpä mopon osaa, tänään kello 20.20. Tunnistan kyllä henkilön koska asun paikkakunnalla ja olen usein katsellut hänen videoitaan. Mistä ihmeestä tälläiset jutut ovat saaneet alkunsa?
- viina_vei
Kanavalla uusia videoita ja jore alkaa olla siinä kunnossa ettei näe enää ensi kesää :(
- tube-make
Jore1961 rakenteli videolla uutena vuotena pikku pommiaan ja joku luultavasti ilmoitti siitä poliisille ja kaverukset joutuivat uuden vuoden viettämään putkassa!!!
- Anonyymi
Siirtynyt manan majoille melkein puoli vuotta sitten. R.I.P.
- Anonyymi
Pitääkö tämä oikeasti paikkansa? Ainakaan häneltä ei ole tullut uutta videota tämän vuoden tammikuun jälkeen.
- Anonyymi
Jore elää ja voi hyvin.
- Anonyymi
Jore on päässyt töihin. On nykyään kunnan elinkeinoasiamies.
- Anonyymi
Ei ole ainakaan kuollut, kun muutama viikko sitten pannut myyntiin tavaraa, mm. moottoripyörän ja omalla nimellään.
https://autot.tori.fi/motot/myydaan/moottoripyorat/117511940 - Anonyymi
Jorella ollut kämppä pimeä vähän aikaa.Onkohan lähtenyt ulkomaille?
- Anonyymi
Ei oo jore kuollu Facebookissa päivittelee vähän väliä?
N- Anonyymi
Vissiin oikeasti kuollut
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569