Onko tietoa

Aaatsa

Kuka sen Klamilan salen keikkas?

25

651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hirtettyjenkettujenmetsä

Joku sosiaalidemokraatti

• sipilää

Yrität tyhmyytes peittää huumoriin, ei kolahda. sipilöi vain, se kolahtaa tällä seudulla aina ,on sitten ryöstö, kolari tai esailu

• KannabisOliLoppu

Itse epäilen vihervasuri anarkisteja, eli työtä vieroksuvia äärisuvakki narkkeja.

• enpunikki

Joku joka vihaa punikkeja ja punikkien osuuskauppa-astetta. Vain aito punikki on osuuskaupan jäsen.

• osuuskaupanmies

Joku keskustalainen joka vihaa osuuskauppaa. Kuinkahan monta Kokoomus ja keskustajäsentä kommunistisella osuuskaupalla on? On myyty aate halvalla kun osuuskauppaan liittyivät. Hävetkää.

• MimmiTietää

Viinalle haiseva mölisevä maaton killisilmä sosiaalidemokraatti se oli.

• punikkiolet

Vituttaako olla osuuskaupanjäsen ja paljastaa olevansa puninki, oikein kunnon osialisti osuuskunnan jäsen. Hahahahajajajaja

• puninki-osialisti
        punikkiolet kirjoitti:

Vituttaako olla osuuskaupanjäsen ja paljastaa olevansa puninki, oikein kunnon osialisti osuuskunnan jäsen. Hahahahajajajaja

Sinulla on tainnut jäädä apukoulukin käymättä loppuun kun et osaa kirjoittaa oikein reppana.

• punikkiolet
        puninki-osialisti kirjoitti:

Sinulla on tainnut jäädä apukoulukin käymättä loppuun kun et osaa kirjoittaa oikein reppana.

olen keskustalainen.

• Suttajasekundaa-
        punikkiolet kirjoitti:

olen keskustalainen.

Älä valehtele killisilmä maaton punikki oot

• punikkiolet

Olen keskustalainen ja kuten aito keskustalainen niin olen homo. Sosialistit nussivat muijani tiineeksi. Ja nussivat parasta aikaa muijaani. Olen tällainen yhteiskunnan parasiitti, syöpä joka vie veronmaksajien rahat. Olen keskustalainen ja otan munaa poskeen.

• Betonisaappaat

Vaikuttaa että tää porukka on serkusten tai sisarusten lapsia. Kuin voikaan olla näin ala- arvoista juttua.?

• 230716

Ja mikä olikaan tämän ketjun eka viesti? Taisi kysymys unohtua näiltä muilta. Onkohan Salen ryöstäjästä tietoa?

• Dhn
        punikkiolet kirjoitti:

Olen keskustalainen ja kuten aito keskustalainen niin olen homo. Sosialistit nussivat muijani tiineeksi. Ja nussivat parasta aikaa muijaani. Olen tällainen yhteiskunnan parasiitti, syöpä joka vie veronmaksajien rahat. Olen keskustalainen ja otan munaa poskeen.

No nyt on ihan hyvä! Vai miltä tuntuu?

• kultalusikkasuussa

Olen maanviljelijä, ryöstän sairaiden ja vanhusten rahat. Kärsikää veronmaksajat, minä ajan teidän rahoillanne niinkuin jo isäni aikanaan,.

• luyk

Et sinä maaton persaukinen reppana mikään maanviljeliä ole.

• stopsosialisteille

Maanviljelijäy Suomen syöpä. Yhteisen kassan tyhjentäjät, hävetkää. Maanviljely on pahinta sosialismia Suomessa. Vain sosialistille maksetaan verorahoista toimeentulo.

• eimuutakuinkiikkuun

Maanviljelijä tekee verorahojen ryöstön viranomaisten avustuksella. Saatanan kultamunaporukka.

• Eikövoimariitä

mitä meinasit asialle tehdä vai jatkatko täällä itkemistä lopun elämääsi

• sitäsuntätäkin
        Eikövoimariitä kirjoitti:

mitä meinasit asialle tehdä vai jatkatko täällä itkemistä lopun elämääsi

Meinasimpa jättää ostamatta kaupasta kotimaiset maataloustuotteet. uskon että moni muukin tekee samaa, sun ylimielisen asenteen johdosta. Kiitos.

• totuuslöytyylidl

Jos ei ne kelpaa Venäjälle eikä muuallekkaan niin ei se paska mitä kasvatat kelpaa mullekkaan.

• daaaaaaaaaa

Heitä ryssä homo voltti

• rehtijaakko

Rosvo on epäilty

• Sosiaalidemokraatti

Paha paikka se sale vanhassa kaupparakenuksessa koirakin meni omineen hirteen heh kuka uskoo kuka ei......

• Sosiaalitoimistomaksaa

Häh koira teki itsarin vai

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe