Kuka sen Klamilan salen keikkas?
Onko tietoa
25
651
Vastaukset
- Hirtettyjenkettujenmetsä
Joku sosiaalidemokraatti
- sipilää
Yrität tyhmyytes peittää huumoriin, ei kolahda. sipilöi vain, se kolahtaa tällä seudulla aina ,on sitten ryöstö, kolari tai esailu
- KannabisOliLoppu
Itse epäilen vihervasuri anarkisteja, eli työtä vieroksuvia äärisuvakki narkkeja.
- enpunikki
Joku joka vihaa punikkeja ja punikkien osuuskauppa-astetta. Vain aito punikki on osuuskaupan jäsen.
- osuuskaupanmies
Joku keskustalainen joka vihaa osuuskauppaa. Kuinkahan monta Kokoomus ja keskustajäsentä kommunistisella osuuskaupalla on? On myyty aate halvalla kun osuuskauppaan liittyivät. Hävetkää.
- MimmiTietää
Viinalle haiseva mölisevä maaton killisilmä sosiaalidemokraatti se oli.
- punikkiolet
Vituttaako olla osuuskaupanjäsen ja paljastaa olevansa puninki, oikein kunnon osialisti osuuskunnan jäsen. Hahahahajajajaja
- puninki-osialisti
punikkiolet kirjoitti:
Vituttaako olla osuuskaupanjäsen ja paljastaa olevansa puninki, oikein kunnon osialisti osuuskunnan jäsen. Hahahahajajajaja
Sinulla on tainnut jäädä apukoulukin käymättä loppuun kun et osaa kirjoittaa oikein reppana.
- punikkiolet
puninki-osialisti kirjoitti:
Sinulla on tainnut jäädä apukoulukin käymättä loppuun kun et osaa kirjoittaa oikein reppana.
olen keskustalainen.
- Suttajasekundaa-
punikkiolet kirjoitti:
olen keskustalainen.
Älä valehtele killisilmä maaton punikki oot
- punikkiolet
Olen keskustalainen ja kuten aito keskustalainen niin olen homo. Sosialistit nussivat muijani tiineeksi. Ja nussivat parasta aikaa muijaani. Olen tällainen yhteiskunnan parasiitti, syöpä joka vie veronmaksajien rahat. Olen keskustalainen ja otan munaa poskeen.
- Betonisaappaat
Vaikuttaa että tää porukka on serkusten tai sisarusten lapsia. Kuin voikaan olla näin ala- arvoista juttua.?
- 230716
Ja mikä olikaan tämän ketjun eka viesti? Taisi kysymys unohtua näiltä muilta. Onkohan Salen ryöstäjästä tietoa?
- Dhn
punikkiolet kirjoitti:
Olen keskustalainen ja kuten aito keskustalainen niin olen homo. Sosialistit nussivat muijani tiineeksi. Ja nussivat parasta aikaa muijaani. Olen tällainen yhteiskunnan parasiitti, syöpä joka vie veronmaksajien rahat. Olen keskustalainen ja otan munaa poskeen.
No nyt on ihan hyvä! Vai miltä tuntuu?
- kultalusikkasuussa
Olen maanviljelijä, ryöstän sairaiden ja vanhusten rahat. Kärsikää veronmaksajat, minä ajan teidän rahoillanne niinkuin jo isäni aikanaan,.
- luyk
Et sinä maaton persaukinen reppana mikään maanviljeliä ole.
- stopsosialisteille
Maanviljelijäy Suomen syöpä. Yhteisen kassan tyhjentäjät, hävetkää. Maanviljely on pahinta sosialismia Suomessa. Vain sosialistille maksetaan verorahoista toimeentulo.
- eimuutakuinkiikkuun
Maanviljelijä tekee verorahojen ryöstön viranomaisten avustuksella. Saatanan kultamunaporukka.
- Eikövoimariitä
mitä meinasit asialle tehdä vai jatkatko täällä itkemistä lopun elämääsi
- sitäsuntätäkin
Eikövoimariitä kirjoitti:
mitä meinasit asialle tehdä vai jatkatko täällä itkemistä lopun elämääsi
Meinasimpa jättää ostamatta kaupasta kotimaiset maataloustuotteet. uskon että moni muukin tekee samaa, sun ylimielisen asenteen johdosta. Kiitos.
- totuuslöytyylidl
Jos ei ne kelpaa Venäjälle eikä muuallekkaan niin ei se paska mitä kasvatat kelpaa mullekkaan.
- daaaaaaaaaa
Heitä ryssä homo voltti
- rehtijaakko
Rosvo on epäilty
- Sosiaalidemokraatti
Paha paikka se sale vanhassa kaupparakenuksessa koirakin meni omineen hirteen heh kuka uskoo kuka ei......
- Sosiaalitoimistomaksaa
Häh koira teki itsarin vai
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984