Facebookista on hävinnyt kiinteistöpalvelun sivu kokonaan. Kalevi ihmetteli tätä asiaa minulle ja minuakin kummastuttaa. Mikä mahtoi olla syynä sivun häviämiseen?
Ikaalisten Kiinteistöpalvelun sivut poistettu fb:s
15
374
Vastaukset
FB:n ylläpito ei suvaitse ns. törkysivustoja.
- syyte.tulee
Ne sivustot olivat Aino Kakkalan sinne laittamat.
- hullun.ainon.horinat
Nuo kaksi ovat rouvan feikkihenkilöitä joten Aino paljasti
tekonsa. - siellä.sekin
RouvaHoikkala kirjoitti:
Riuskasta en edes tunne henkilökohtaisesti. Hän on joku Kalevin ystävä.
Ravisteleppas hieman päätäsi jos se Riuskanen tipahtaisi
syliisi. - ota.myös.lääkkeet
Älä lähiaikoina päästä ketään niistä uudelleen päähäsi.
- yhteystiedot--
syyte.tulee kirjoitti:
Ne sivustot olivat Aino Kakkalan sinne laittamat.
Ikaalisten Kiinteistöpalvelu
http://www.ikkpoy.fi/
miten täältä ei löydy mitään yhteystietoja? Onko tämä kaikki Weikkiä???
- Ahdetie3Kaalineni
Heh heh =D
- hullu.aino.ivalosta
myllis_seppo kirjoitti:
Vittuako siinä hekottelet? Tämä ei ole naurun asia!
Rouva tekee porolapalaisten huumoria.
- pekka.paskala
Vittu saatana, jouluaattona kusen housuuni Ikaalisten kirkossa alttarilla!!!!!!!!!!!!!!
- rouvana.esiintyy
Aino Kukkala Hokkisella kakkafantasiat ovat aina mielessään.
- Ilmankumia
Tulin juuri Joulupukkiin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092718
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521906Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4131531Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531483Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3631405Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641288Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251266Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141206- 591046
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23948