Se kertoo kantajastaan paljon. Jos sen uskaltaa tunnustaa läimmäiselleen se voi muuttua positiiviseksi kokemukseksi ja myöhemmin kokemus jopa naurattaa.
Häpeä on terve tunne
7
1246
Vastaukset
- millaisetjäljetjätän
Häpeä on varmaan periaatteessa terve tunne, mutta ei se kiva tunne ole. Toisinaan sitä mokaa vaan niin pahasti, että hävettää, hävettää ja hävettää niin!
Hirveää on kyllä katsella sellaista ihmistä, joka on täysin häpeänätön. Joistakin voi sanoa: häpeämätön piru!
Mieluummin olen terve ja kannan häpeää toisinaan kuin röyhkeä ja häpeämätön piru! - kylläminä
Häpeän monesti. Olen niin hävettävä ihminen.
Olen jakanut häpeän yhdessä ystäväni kanssa ja kun tietää totuuden, senkin kestää paremmin.
- hahaha-a
En ole ikinä häpeä tuntenut
- Gkuub
Minä olen häpeään sitoutunut persoona, joten siinä ei ole mitään tervettä. Ja olen myös ankara tuomari itselleni. Joskus sorrun juomaan ja se ihminen joka olen silloin, on todella hävettävä, koska ei ole se kuka oikeasti olen.
Mei kyl koskaan oo tunnettu häpeetä. Aina voi vedota siihen, et mei olla ees olemassa, niin miten sitä nyt häpeetä tuntis. On jatkuva kepee olo. Niet on kyl paljon edullisempaa olla kyöpeli ku surkeileva ihminen.
- onvähän
Tyhmä olo tällä hetkellä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867