"Potkupallojoukkue" Uusijoukkue.

tusaaja

Nyt kannatais perustaa toinen potkupallo joukkue näistä pakolaisista ovat
kovia poikia pelaamaan ja niille jonkin sortin valmentaja sen laatunen että
ei ,HUUDA KURKU SUORANA KUIN TÄMÄ JÄPPÄRÄN NIIN SANOTTU
VALMENTAJA HUUTO KUULUU KILSAN PÄÄHÄN.Mikään sana ei kuulu tältä valmentajalta kuin RAUHA on todella köyhää touhua ilmanko aina
tulee pataan.Tästä pakolaisista tehty joukkue pesis tämän Jäppärän "POTKUPALLO" lauman mennen tullen kas kun tämä Jäppärä ei
pistä kiertoon tätä "HUUTAJAA"

12

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tusaa_lukiopettajalle

      VIelä kun kirjottasit suomeksi mitä olitkaan sanomassa.... Oma nuoruus jääny potkupallotasolle näemmä, hirvee lukihäiriö joten tuskin 3 vuosikymmeneen kouluja käynyt tai ees työelämässä , kun ei oo saanu mitää tukiopetusta ongelmaan .... Tota jaksa yrittää erkkikään tulkita .... Jos toi olis kaunokirjotusta niin sitä avais apteekkarikaan.... Jos on tuollasia vaikeuksia niin ei pitäs kiihdyksissä kirjottaa, joku vois ymmärtää mitä asiaa tuossa on ...

      • puuhaa.innai

        kuinkahan pitkän tekstin olisit saanu aikaan, jos oisit ymmärtänyt kaverin kirjoituksen?


      • kanalauma

        Tainnut olla ankee lapsuus sulla kun jäit villintyneen kanalauman alle.


      • synty

        Tainnut kätilö pudottaa sinut lattialle kun synnyt.


      • ahdistaa

        Sen verran voin valasta asiaa olet aika urpo jos et saanut selvää,ja olen varmasti
        käynyt kouluja enemmän kuin sinä olen ammatiltani IT alan insinööri ja olen ollut
        ja olen vieläkin töissä joka on kestänyt tähän päivään asti 43 v viisi vuotta jäljellä
        niin eläke koittaa.Sinä et taida tietää mitään muuta kuin mikä nenästä suuhun
        valuu.Kun kirjoitin tästä "potkupallo" joukkueesta niin tais läheltä liipata,mutta
        tosi on vaan se että jos olis näistä maahanmuuttajista kyhätty joukkue niin ette
        pärjäisi koskaan niille on ne niin kovia poikia pelaamaan.


      • törp

        Monta kirjoitus virhettä tässä oli urpo, jos et tästä saa selvää niin kannatais mennä tutkimuksiin jos vaikka löytys pääkopasta jotain muutakin kun
        tyhjää täys,kun epäilen että jos vaikka aivojen tilalla on sitä lämmintä saat
        itse arvata mitä se on kun olet niin saatanan viisas.


      • olet.kyllä.mestari
        törp kirjoitti:

        Monta kirjoitus virhettä tässä oli urpo, jos et tästä saa selvää niin kannatais mennä tutkimuksiin jos vaikka löytys pääkopasta jotain muutakin kun
        tyhjää täys,kun epäilen että jos vaikka aivojen tilalla on sitä lämmintä saat
        itse arvata mitä se on kun olet niin saatanan viisas.

        Muutaman vuoden oisit saanu vielä opiskella. Jaksaako edes laskea kirjoitusvirheitä.


      • montako
        olet.kyllä.mestari kirjoitti:

        Muutaman vuoden oisit saanu vielä opiskella. Jaksaako edes laskea kirjoitusvirheitä.

        No montako virhettä on vai etkö osaa laskea


      • voittaja.on.löytynyt
        montako kirjoitti:

        No montako virhettä on vai etkö osaa laskea

        Juu en osaa. Kiitos viestistä :D Teit itsestäsi mestarin


      • human_rights

        Ihmisoikeudet ne on lukihäiriöiselläkin!


    • matuillekenkää

      Suosi suomalaista, potki pakolaista!

      • tolvanat

        Tässähän on muuten ideaa jos joku sattumalta katsoi muutama viikko A:Mot
        ohjelman niin kyllä tulin samaan johtopäätökseen,ei voi muuta sanoa että on
        aika tolvanaa sakkia tämä suomen johto porras.Mutta tässä on se hyvä puoli
        että huomaa miten ovat kusettavia joku keksi että näissä on hyvä rahastus
        keino ei tarvitse odottaa Lotto voittoa vaan perustaa johkun hotelliin pakolais-
        keskus ja kyniä näiltä herroilta rahatJOTKA ME MAKSAMME JOKA SENTIN
        herrojen on hyvä luvata mitä vaan ei ole niiltä pois.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe