Nyt kannatais perustaa toinen potkupallo joukkue näistä pakolaisista ovat
kovia poikia pelaamaan ja niille jonkin sortin valmentaja sen laatunen että
ei ,HUUDA KURKU SUORANA KUIN TÄMÄ JÄPPÄRÄN NIIN SANOTTU
VALMENTAJA HUUTO KUULUU KILSAN PÄÄHÄN.Mikään sana ei kuulu tältä valmentajalta kuin RAUHA on todella köyhää touhua ilmanko aina
tulee pataan.Tästä pakolaisista tehty joukkue pesis tämän Jäppärän "POTKUPALLO" lauman mennen tullen kas kun tämä Jäppärä ei
pistä kiertoon tätä "HUUTAJAA"
"Potkupallojoukkue" Uusijoukkue.
12
177
Vastaukset
- Tusaa_lukiopettajalle
VIelä kun kirjottasit suomeksi mitä olitkaan sanomassa.... Oma nuoruus jääny potkupallotasolle näemmä, hirvee lukihäiriö joten tuskin 3 vuosikymmeneen kouluja käynyt tai ees työelämässä , kun ei oo saanu mitää tukiopetusta ongelmaan .... Tota jaksa yrittää erkkikään tulkita .... Jos toi olis kaunokirjotusta niin sitä avais apteekkarikaan.... Jos on tuollasia vaikeuksia niin ei pitäs kiihdyksissä kirjottaa, joku vois ymmärtää mitä asiaa tuossa on ...
- puuhaa.innai
kuinkahan pitkän tekstin olisit saanu aikaan, jos oisit ymmärtänyt kaverin kirjoituksen?
- kanalauma
Tainnut olla ankee lapsuus sulla kun jäit villintyneen kanalauman alle.
- synty
Tainnut kätilö pudottaa sinut lattialle kun synnyt.
- ahdistaa
Sen verran voin valasta asiaa olet aika urpo jos et saanut selvää,ja olen varmasti
käynyt kouluja enemmän kuin sinä olen ammatiltani IT alan insinööri ja olen ollut
ja olen vieläkin töissä joka on kestänyt tähän päivään asti 43 v viisi vuotta jäljellä
niin eläke koittaa.Sinä et taida tietää mitään muuta kuin mikä nenästä suuhun
valuu.Kun kirjoitin tästä "potkupallo" joukkueesta niin tais läheltä liipata,mutta
tosi on vaan se että jos olis näistä maahanmuuttajista kyhätty joukkue niin ette
pärjäisi koskaan niille on ne niin kovia poikia pelaamaan. - törp
Monta kirjoitus virhettä tässä oli urpo, jos et tästä saa selvää niin kannatais mennä tutkimuksiin jos vaikka löytys pääkopasta jotain muutakin kun
tyhjää täys,kun epäilen että jos vaikka aivojen tilalla on sitä lämmintä saat
itse arvata mitä se on kun olet niin saatanan viisas. - olet.kyllä.mestari
törp kirjoitti:
Monta kirjoitus virhettä tässä oli urpo, jos et tästä saa selvää niin kannatais mennä tutkimuksiin jos vaikka löytys pääkopasta jotain muutakin kun
tyhjää täys,kun epäilen että jos vaikka aivojen tilalla on sitä lämmintä saat
itse arvata mitä se on kun olet niin saatanan viisas.Muutaman vuoden oisit saanu vielä opiskella. Jaksaako edes laskea kirjoitusvirheitä.
- montako
olet.kyllä.mestari kirjoitti:
Muutaman vuoden oisit saanu vielä opiskella. Jaksaako edes laskea kirjoitusvirheitä.
No montako virhettä on vai etkö osaa laskea
- voittaja.on.löytynyt
montako kirjoitti:
No montako virhettä on vai etkö osaa laskea
Juu en osaa. Kiitos viestistä :D Teit itsestäsi mestarin
- human_rights
Ihmisoikeudet ne on lukihäiriöiselläkin!
- matuillekenkää
Suosi suomalaista, potki pakolaista!
- tolvanat
Tässähän on muuten ideaa jos joku sattumalta katsoi muutama viikko A:Mot
ohjelman niin kyllä tulin samaan johtopäätökseen,ei voi muuta sanoa että on
aika tolvanaa sakkia tämä suomen johto porras.Mutta tässä on se hyvä puoli
että huomaa miten ovat kusettavia joku keksi että näissä on hyvä rahastus
keino ei tarvitse odottaa Lotto voittoa vaan perustaa johkun hotelliin pakolais-
keskus ja kyniä näiltä herroilta rahatJOTKA ME MAKSAMME JOKA SENTIN
herrojen on hyvä luvata mitä vaan ei ole niiltä pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244122Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132938Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22900Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39876PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht115743- 36717
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37715- 104657
- 134645