Moi kaikki, olen aina ihaillut iäkkämpien naisten/rouvien ihanuutta sekä haaveillut heistä seksin merkeissä. Vakikumppani olisi paras. Eli nainen iältään 40-75v joka tykkäisi nuoresta 29v miehestä. Olisi kiva vaihtaa kuulumisia sekä kaiken onnistuessa harrastaa seksiä. Olen 173pitkä, 80kg. Vaalea. 19/5cm kalulla varustettu. Sekä rakastan antaa suuseksiä, myös nuolla peppua ja pitkistä esileikeistä.
Sekä oikeastaan ei ole mitään mikä minut säikäyttäisi petipuuhissa, kaikkea voi ehdotta. Myöskin hyvin pervot sekä villimmät ajatukset..
Parit käyvät myös.
Laita viestiä jos kiinnostuit. Itse jyväskylästä mutta reissaan paljon joten matka ei todellakaan este.
[email protected]
T: Olli Heinänen.
Vanhempi nainen? 45-75v.. 29v mies etsii sinua..
4
241
Vastaukset
- naatiskellen
Minne saakka liikut....
- Naatiskellaan
Kymenlaaksoon
Ei ongelma, voisitko laittaa minulle sähköpostia niin helpottaisi sopimista ym.
[email protected]
Ei matka ole este, minne pitäisi tulla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291869Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771446
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois67990